Wat is dit nu weer voor fangirl, ze vindt alles supermooi…
Zag dit net op die Insta die gister is aangemaakt met al die klachten over die box.
Ach nu hoop ik niet dat al die mensen die kauwgom of koekje al gegeten hebben. Denk niet dat het dan nog retour kan?
Ik snap niet dat als zijn vlogs niet komen of veel later hij dit echt bijna nooit via instagram laat weten.
Mja die druk maak je dan alleen maar groter door niks te plaatsen.
Ja precies, die kinderen zitten er heel de middag op te wachten. Kleine moeite dan.
Echt stomme ergernis van mezelf hoor, dit. Maar ik baal altijd bij een What I eat in a day van een voorstukje waarin je alle maaltijden al ziet. Dan denk ik: ja doei nu hoef ik niet meer te kijken :S
Nou idd valpartij met scooter. Wel vervelend voor haar hoor, maar dat suggestieve gedoe (ik zoek een ander woord hiervoor, maar kom er niet op) eromheen trek ik zooo slecht.
Want ze insinueert met dat “thank god I’m alive” alsof ze ook aangevallen/overvallen oid zou kunnen zijn, al zijn het duidelijk schaafwonden van een valpartij.
Ze kwam ook uit de kroeg toch? Zou ze misschien gedronken hebben en (mede) daardoor een glijder hebben gemaakt?
Ik snap niet dat ze dan gewoon had geschreven “flinke uitglijer/valpartij gemaakt met mijn scooter, het had erger kunnen aflopen of zo”. Waarom moet tegenwoordig alles zo sensationeel op social media.
Einde van mijn zicht?
Moet mijn oog operatief verwijderd worden?
Leven met 1 oog?
Anders dan perfect door het leven?
Ik zou dit sowieso nooit delen op social media. Ja, misschien via whatsapp of Snapchat met vrienden en familie om ze op de hoogte te stellen of gewoon omdat ik het wil delen vanuit shock. Maar waarom zou je dit op insta zetten, zodat iedereen het kan zien? Kan geen andere reden bedenken dan schreeuw om aandacht en medelijden. Maar goed, misschien anders als je influencer bent en sowieso al elke scheet deelt.
Oog om oog en tand om tand met de shampoofles in de hand
Mijn zicht werd mij bijna ontnomen, nee, Andrélon zal haar lot niet ontkomen.
Unilever kan een grote schadeclaim verwachten om dit leed te verzachten.
Ze zegt wear a fucking helmet… maar correct me if im wrong moest dat sws al niet in Amsterdam. Of alleen op bepaalde plekken.
Alle scooters op de weg!! Zo veel beter. Ze zijn echt hinderlijk op het fietspad.
En op de rijbaan trouwens ook.
Weg met scooters!!!
Ik vind die bril op die foto echt niet goed eruit zien en ja ik heb ook wel eens Komono zonnenbrillen van dichtbij gezien.
I know! Maar bedoel, Hearst is partij die stekker uit egf heeft getrokken.
Nee joh, moet veel suggestiever en dramatischer. Ook alles in caps.
KAN IK MIJN KIND WEL ALLES BIEDEN MET DEZE HANDICAP? EN NIEUWE SHAMPOO PROBEREN || OPRAH VLOG 53
Ik denk dat Mo het wel even benoemd in haar vlog. Waarschijnlijk in de trant van: “er waren ook mensen wat minder tevreden over de inhoud”. Maar gok dat ze vervolgens gewoon voet bij stuk houdt dat het kwalitatief goede producten zijn, er ‘bewijs’ is van de waarde van de waarde van de inhoud etc. Ze zal niet snel toegeven dat er iets mis mee is, want dan haalt ze haar eigen product onderuit en zou iedereen de box terug kunnen gaan sturen.
Die kunnen dan toch gewoon naar de La Place, thee bestellen en het gratis koekje dat ze erbij krijgen weer terug in de box doen en deze dan wel retour sturen?
Huh? Vonneke Bonneke (van Fabiola en Famke) heeft 2 weken geleden een psychose gehad? Een GGZ centraal heeft haar schaal verhaal gelekt terwijl dat al eerder bekend was?