Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Wow wtf js er gebeurt joh

1 like

Geen idee maar ziet er heel zielig uit! En die tekst is ook wel heftig met “thank god i’m still alive”

1 like

Ja precies. Ik ben ook fan van Mo maar het enige wat ik zie is dat ze zich opmaakt voor dr releaseparty en een repost van een blije fan met haar box.

Lijkt me sterk dat haar de 1000 andere teleurgestelde fans zijn ontgaan. Het zou haar zo sieren als ze zei sorry voor de vieze koekjes, winegums en kauwgompjes van €1.39. De alie express badjas kan ook echt niet de bedoeling zijn

7 likes

Maar dit! Ik vind het echt erg hoor, hoe ermee om wordt gegaan door die boxing club én door Monica. 90% van de kids kopen die box omdat haar naam eraan verbonden is, dus daarom is zij mede-verantwoordelijk. Als ze wel echt bij de inhoud betrokken is, is het slecht en als ze er niet bij betrokken was, is ze nalatig.

Voor die prijs kan je 1) niet zulke bagger erin stoppen 2) niet de verantwoordelijkheid nemen, comments uitzetten en vrolijk doorposten en meer ‘slachtoffers’ maken.

8 likes

Op de instagram van meauxmeaux hebben ze net ook een positieve story over die box gerepost… :roll_eyes:

1 like

Dit, op het moment dat je je naam ergens aan verbindt, geef je te kennen op de hoogte te zijn van de gang van zaken. Zeker om zoiets simpels als een goodiebag. Dit is echt nalatigheid. Valt me tegen van haar. Ben echt benieuwd naar haar verklaring/excuses naar gedupeerden.

8 likes

Maak liever ook niet snel zo’n aanname, maar dan moet ze gewoon direct neerzetten wat er is gebeurd of gewoon niks plaatsen. Bloedirritant zulke mensen.

3 likes

Ben wel benieuwd hoe dat gesprek met het management gaat:p Monica zit bij SPEC. Spec is samen met o.a. Hearst maker van The Boxing Club. Zij hebben dan weer Link. voor de promotie en marketing van die box. Ik denk echt dat we te naïef zijn als we denken dat Monica hier niet gewoon volledig van op de hoogte is geweest. En mocht ik ernaast zitten hoop ik dat ze snel op zoek gaat naar een nieuw management.

Edit: Influencers als Mascha, Monica, Noor etc. zijn inmiddels gewoon vermogende mensen met bedrijven die goed zijn voor tonnen aan winst per jaar, maar ze weten dat frame van naïeve girl nextdoor zonder verantwoordelijkheid echt goed te benutten.

20 likes

Had monica die boxen niet gewoon kunnen vullen met alle shit die ze dagelijks thuisgestuurd krijgt? Dan was de kwaliteit ook beter geweest.

31 likes

JA!

Ja t zijn toch duidelijk schaafwonden die je krijgt van op je bek gaan. Ziet er erger uit dan het is hoor. #dontgiveupRomy

9 likes

PRUIKEN UIT AFRIKA TESTEN

Vriendin, echt serieus.

57 likes

Ik heb hier gewoon geen woorden voor.

8 likes

“Jullie zien waar ik sta,
Ik ben in Afrika.”

16 likes

En heel even daarna: ‘We zijn weer in Nederland’. Zeg dan ook Europa.

27 likes

“Ze willen zo veel mogelijk aan je verdienen, dat is nou eenmaal hoe ze daar doen”.

Wereldbeeld op z’n kop. Wie heeft er nou verdient aan wie?

15 likes

Sarah en haar babymoon op insta… wat verzinnen ze tegenwoordig allemaal??

1 like

Van Afrika tot in Amerika.
Van naïve Youtuber met boblijn
Van Afrika tot in Amerika.
Ja, de wereld is zoveel mooier zonder deze ongein

Volgende keer maar merkins testen?

36 likes

Er was iemand helemaal niet blij dat ze haar feestje in een café vierde.

10 likes

Ik gok inderdaad valpartij met fiets. Wat een dramatisch gedoe weer.