Wie had gedacht dat wij nog eens op een lijn zouden zitten:p
Hahhahaha! Volgens mij zitten wij wel met meerdere dingen op een lijn, maar komt het gewoon niet altijd goed aan via het forum. Maar nu wel
Maar dat zeg ik ook helemaal niet? Ik probeer alleen aan te geven dat bet meestal iets genuanceerder ligt dan dat en daar is weinig ruimte voor als je jouw ervaring bombardeert tot; zo gaat het nu eenmaal.
Eigenlijk vind ik nu het meest kwalijk Annaâs rol hierin; voor haar is dit makkelijk scoren. Terwijl ze misschien niet mensen moet uitnodigingen die op dit moment nog erg kwetsbaar zijn of uitspraken doen die schadelijk kunnen zijn. Daarmee niet gezegd dat vonnekes ervaring niet klopt of niet het horen waard is. Maar het lijkt me weinig productief om dit in zon video te bespreken zonder âwederhoorâ etc
Iemand belandt niet zomaar in de isoleercel. Er moet sprake zijn van gevaar voor jezelf of voor anderen. En er wordt elke dag beoordeeld of iemand weer afspraken kan maken om veilig terug naar de afdeling te mogen. Er ontbreekt een stuk van het verhaal, maar vind het heel vervelend voor Vonnekebonneke dat het verhaal Ăźberhaupt uit is gekomen.
Verder ben ik het eens dat het ggz qua zorg meer had kunnen doen. Ze zegt dat de dokters haar bijv. hebben gezegd dat ze niet weten hoe het komt. Het is haar ook niet duidelijk waarom ze in de separeercel heeft gezeten en dan is ook nog de vertrouwensband beschadigd door het lekken van het verhaal. Sneu.
Ik kwam net dit instagram account tegen en die wil ik jullie niet onthouden https://instagram.com/influencersinthewild?igshid=dsabe0bzfz60
Vond de podcast van Bonnie wel leuk vandaag. Grappig ook dat ze alledrie zeggen dat ze beter niet hadden kunnen samenwonen voor wat betreft hun vriendschap, precies om die reden zou ik ook nooit met vriendinnen willen samenwonen
Ik heb echt een paar keer hardop gelachen. Die dildo-asbak en die wc die ineens buiten stond ik vind Lesley-Ann ook echt leuk overkomen
Ik stond in een winkel en toen kwam het âzwerver binnenhalenâ verhaal en moest gewoon hardop lachen.
Ik heb ook een psychose gehad die gedianosticeerd werd door mijn psychiater en ik heb nog nooit een cel vanbinnen gezien. Dus is sws de grootste bullshit ever. Mijn huisartsen, psycholoog en psychiater gingen erg eervol met mij om. Natuurlijk voelde ik me wel beoordeeld door hen, maar ik werd eerder vooruit geholpen dan verder de afgrond in. Vind dat ze erg goed gehandeld hebben, ook qua medicatie-keuze.
Maar het verschil is denk ik dat ik niet een verleden had met mensen steken en gewelddelicten. Dat heeft deze chick wel?
Edit: als ik haar hoor praten qua hoe erg ze denkt dat iedereen op haar let en dat GGZ-medewerkers zouden lekken en ze een zaak wil beginnen, denk ik dat ze beter nog wat maanden uit de publieke opinie kan blijven. Want over een jaar kijkt ze hier denk ik heel anders naar.
Ik heb destijds ook aan mijn hulpverleners gevraagd of ze aub heel goed op hun aantekeningen over mij wilden letten, want was doodsbang voor lekken (en dat was ook wel dankzij bedreigingen van anderen die mij wilden beschadigen).
Maar achteraf denk ik: natuurlijk beveiligen ze hun info goed. Ik wilde alleen niet dat mn carrièrekansen dankzij mn psychologische verleden over zouden zijn.
Dit is netzoals bij die Barbie. Iedereen weet dat ze beter even geen podium kan krijgen. En toch geeft iedereen het nog, want: sensatie. Maar ik snap ook niet van die meid zelf dat ze het podium dan opklimt.
Neeeee alle scooters op de stoep aub
Scooters moeten overal verbannen worden. Behalve op eilanden ofzo
Karl wil de wereld zien branden
Oh leuk, denk dat dit de eerste podcast is van Bonnie die ik ga kijken. Wist niet dat zij met Wike en Lesley-Ann had samengewoond.
Klopt! Had ik ook.
Via YouTube geen last van gehad. Maar kan me voorstellen dat dat lastiger luisteren is (tenzij je premium hebt)
Romy (van Anna) haar nieuwe instapost met weer haar gezicht vol schrammen:
Thereâs a lot of âwhat ifsâ going through my mind atm, but apparently it wasnât my time yet to leave this planet. I do think its time now to start taking care of myself again. I think it was a sign, a painful warning to listen to myself and my own feelings for once instead of keep running away. After most of the pain is gone, Iâll start doing this. We arenât indestructable, I know that now
Die âIt wasnât my time to leave yetâ stop stop stop
Edit: er zijn ook 10 insta stories vol met selfies en videos waar ze heel moeilijk kijkt en zucht
Ah fack ik heb ook ooit een keer een scooter ongeluk gehad ik wist niet dat ik dat kon uitmelkenâŚ
Oke ik hoop dat ik dit goed verwoordt, want ik bedoel het niet slecht, maar het is zo duidelijk dat zij in de knoop zit met zichzelf dat ik elke keer denk och meisje, het zou zo veel beter voor je zijn als je die social media nou es effe met rust zou latenâŚ
Zit ze in de knoop met zichzelf of is dit haar âlookâ? Daar ben ik nog niet over uit