Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Wij moeten een eigen mode lijn beginnen.

1 like

Denk het ook. Dat wordt een gevalletje ‘damage control’ en oh wat erg blabla. Het is domweg oplichterij.

6 likes

Peor y feo

2 likes

Klinkt goed maar kunnen we niet iets spaans erin doen wat refereerd naar de fietsbril : El fietsbril.

2 likes

Ik ben heel blij dat ik die van mij nog had geannuleerd. Wat een onzin inhoud.

7 likes

waar kan ik die zonnebrillen kopen? zin om €50 stuk te slaan

4 likes

Het lijkt een beetje op het fyre festival. Het koppelen aan een influencer zodat je vertrouwen wint en dan vervolgens bullshit verkopen.

37 likes

Precies dit.

1 like

De favorieten van monica? Die haargums had ze toevallig zelf een paar vlogs geleden voor het eerst geopend/gebruikt.

7 likes

afbeelding

Een waarde van €35?

41 likes

Hahahaha dat koekje wat je gratis in een café krijgt. Hoe verzinnen ze het?

2 likes

‘Hoe laat je tienermeisjes chanteltas nr. 4 sponsoren’ ~ De momobox.

21 likes

Zag dat iemand ook had gecomment op die prijslijst

35 likes

Wow ik had dit niet van Monica verwacht. Wat een afgang zeg. Ik hoop dat de klachten serieus worden genomen en iedereen een (groot) deel van zijn geld terugkrijgt

7 likes

Ik weet nou niet zo goed wat ik van Leonie van gewoonwateenstudentjesavondseet vind. De helft van de posts en recepten maakt ze niet zelf en dan heeft ze een recept van gisteren, raadt ze het niet aan en zegt ze dat het een flut recept is. Post het dan niet?

Oh wat erg, dat ze hier ook mee akkoord gegaan is. Dit zou ze zelf ook voor geen goud willen krijgen. Echt niet oke!

4 likes

Zat er ook een bus van in

44 likes

Adhv de waarde genoteerd naast de SachaJuan shampoo (€ 6) ga ik ervan uit dat het een sample size is terwijl hier toch echt een full size afgebeeld staat:

En zolang er niet staat dat de afbeelding niet bindend is, is de afbeelding volgens mij wél bindend… Ik zou iig een full size eisen haha.

2 likes

Ik snap ook niet zo goed waarom ze hebben gekozen voor boxen met verschillende producten erin. Ik zou iedereen precies dezelfde producten geven en 1 lijn trekken

1 like

Dat zou wel lekker convenient zijn