Ceci n’est pas une Audrey
Linda de Munck heeft ook een boek. Oh nee, dat wordt vast zo’n FUCK HET TABOE OP MASTURBEREN!!! boek
Het gaat over haar seksuele reis oid
Of over een trio met de foefjes zoals mensen toen dachten.
Ben gelijk even gaan kijken maar vind de edit alles behalve mooi. Statief half in beeld ook bij t filmen en in een hele vreemde hoek haar makeup opdoen laten zien. Die dagen ook met vuur
Ik vind het grappig dat ze haar eigen stijl niet echt ‘apart’ vindt. Ze koopt echt de bizarste dingen, maar bedenkt niet dat het anders is dan de gangbare mode.
Dat vond ik echt zo geweldig dat ik dat ook begon te doen op mijn werk toen en dat had ook nul consequenties.
Volgens mij is totaal laconiek erover doen de key
Ik vind haar ook leuk om te volgen. Het is wel veel van hetzelfde, maar dat vind ik ook wel weer ontspannend. Ik vind het wel jammer dat ze commerciëler wordt. Dat zal ook wel moeten, maar ze vindt alles wat ze opgestuurd krijgt geweldig en heel mooi. En als je Chiquelle (of dergelijke winkels) promoot krijg je sowieso wat minpunten van mij.
Ik geniet echt intens van Enzo Knol z’n vlogs weer ff zo zonder Myron. Hou niet echt van wintersport maar wat een rustig zeg zo (En in die vlog waar ze een portemonnee vinden en teruggeven zegt die man of hij wat voor ze kan doen en dan zegt Enzo ‘misschien heeft ie nog leuke vrouwen voor ons’ en Bas zegt dan ‘nee heb ik thuis al’ en dan zegt Enzo ‘Ja maar voor mij dan!!’
???)
Heeft ie dan toch niks met haar?
Haar videos zijn een van mn favoriete
Haha ik denk dat hij dat expres zegt. We gaan het zien als hij weer terug is! Ik vind het ook wel ff lekker dat ze er niet meer elke dag bij is
Haha oh ik dacht van wel! Dus zelf de Audrey is nep aan dat goedkope Ali-shirt.
Nou ja, ja het is haar, maar het is haar niet want het is slechts een representatie van haar. (zoals bij het schilderij van Magritte ‘ceci n’est pas un pipe’) (maar het was een stom grapje sorry )
Ik moest wel lachen!
Ik ben de enige hier volgens mij die Myron wel leuk vind.
Ik vind haar ook wel leuk vond het alleen beetje een overkill. En ik vind die vibe tussen hun soms echt ongemakkelijk om te zien haha. Enzo doet soms best gemeen tegen haar haha.
Ook gewoon in hetzelfde hotel? hahah
Ja zelfs allebei locatie getagd