Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Haha ja, de Tuinen was makkelijker

3 likes

Hahaha sorry hoor, maar als je het uitspreekt weet je toch al dat het fout is :joy:

Gaat ā€˜ie? Zware dag op kantoor?

3 likes

De professional gaat ook gewoon voor wopwopwop.

Welke essentiƫle dingen zouden moeten zitten in een Cynthia/Misslipgloss box?

• Een fles Franse wijn
  • Een voucher voor een aperitiefje bij een 2-sterren restaurant
  • Een paar wandelsokken
  • Een structuurjunkie planner
  • Haar wandelboek
  • Een acne-lookalike sjaal van A E
  • Een lipglosssje
  • Verpakte dadels met spek
  • Een Boohoo maxidress in een veilige kleur of een wrap-dress
  • Een zelfhulpboek om aan een geldminset te komen
  • Een hondenspeeltje
  • Een kortingsbon voor een weekendje Terschelling
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Ik zie dat de structuurjunkie nog steeds tijd heeft om de godganse dag instastories te posten. word helemaal naar als ik die puntjes zie:P

6 likes

Wauw, ongegeneerd die verklaring van Monica. Niet eens een ā€˜we betreuren de situatie’. Echt crisiscommunicatie van likmevestje. Dan heb je ook een management van niks. Zelfs als je je niet negatief mag uiten, waarom zo’n ā€˜wurgcontract’ tekenen met kutproducten? Wat is zij teleurstellend zeg. Wat een sell-out.

15 likes

Wacht ff dat kind is toch 2 of 3 jaar ofzo? Hoe moet ik me dat voorstellen zegt hij dan:

ā€œMama mag ik voor mijn verjaardag een taart met drie lagen biscuit?ā€

:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

34 likes

Dit topic is niet bij te benen de laatste dagen, maar ik begrijp dat Monica dus echt met een kutverklaring kwam aankakken? Ik had van haar wel verwacht dat ze iets fatsoenlijks zou neerzetten. Ze had beter met Danique een box kunnen samenstellen, volgens mij is die daar wel handig mee.

Oh ja, die vlog van Bonnie… Ergens weer zo kneuterig op hun manier, maar ik vond het dit keer juist zó aandoenlijk en leuk om te zien. Nick is volgens mij echt een lieve vriend.

9 likes

Ik volg Cynthia eigenlijk al een tijdje niet meer echt… Maar ik vroeg me ineens af doet ze nog wel wat met beauty of is het alleen maar wijn enz nu?

En 100 km wandelen met de hond, of doet ze dat niet meer?

2 likes

Totaal niet relevant maar ik zie dat hier steeds Wallmart wordt geschreven door mensen maar het is toch echt Walmart met 1 L.

Sorry maar moet het toch ff zeggen, Nikki/Nikkie mensen snappen mij.

(love je idee trouwens)

4 likes

Haha ik heb dat ook zo ingesteld, vrolijke mailtjes naar mezelf als een leerling een les inplant of iemand via het contactformulier een berichtje stuurt. Vind ik wel gezellig.

Samenvatting

Dan begint een mail met ā€˜Ha Anneke’, en dan is het net alsof mijn opa die me altijd ā€˜Anneke’ noemde - en die al 10 jaar overleden is - me mailt. Alsof hij als een soort digital nomad voor mijn bedrijfje werkt vanuit de hemel.

Ok. Misschien moet dit naar het opbiechttopic.

74 likes

Ik vind het zelfs verbazend dat mensen verbaasd zijn, want deze manier van handelen en reageren is echt classic Monica. Die is nooit ā€˜anders’ dan dit geweest.

22 likes

Haha inderdaad. Moet nu ook aan die tijd denken dat ze bij Bagels & Beans werkte en dat ze elke dag een paar uur te laat wakker werd voor dr werk maar ze mocht daar schijnbaar gewoon blijven werken, ze heeft een gunfactor denk ik

15 likes

Nee, veel zieke dus extra werk. Was pas 3 over 5 klaar met werk. Schande.

Sophie Hol heeft voor de verandering weer eens een keer een bestelling met kwaliteit kleding (She-in) ontvangen. Rechts kan ze nog wel vertellen dat dat Marilyn Monroe is, maar van links heeft ze geen idee… :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

Denk eerder dat ze gewoon geen idee heeft wie het is.

8 likes

Denk het ook. Die foto van Aubrey is zowat iconic :sweat_smile:

1 like

Wat een kwaliteit! Je ziet nu al dat je dat plaatje in 1 keer van haar shirt kan trekken

2 likes

Voorstellen, het is haar toch gewoon?

11 likes