Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

“Ze willen zo veel mogelijk aan je verdienen, dat is nou eenmaal hoe ze daar doen”.

Wereldbeeld op z’n kop. Wie heeft er nou verdient aan wie?

15 likes

Sarah en haar babymoon op insta… wat verzinnen ze tegenwoordig allemaal??

1 like

Van Afrika tot in Amerika.
Van naïve Youtuber met boblijn
Van Afrika tot in Amerika.
Ja, de wereld is zoveel mooier zonder deze ongein

Volgende keer maar merkins testen?

36 likes

Er was iemand helemaal niet blij dat ze haar feestje in een café vierde.

10 likes

Ik gok inderdaad valpartij met fiets. Wat een dramatisch gedoe weer.

Ik dacht serieus dat het een soort start-met-boksen pakket was, waarbij monica een samenwerking had met een of ander sportmerk… ook omdat ik haar met 4 handen op 1 buik een moeder naar boks coach zag sturen… :unamused:

7 likes

Wat is dit nu weer voor fangirl, ze vindt alles supermooi…

Enzo is weer 2 dagen niet online geweest, geen vlog, geen Instagram. :cry:

1 like

Zag dit net op die Insta die gister is aangemaakt met al die klachten over die box.

Ach nu hoop ik niet dat al die mensen die kauwgom of koekje al gegeten hebben. Denk niet dat het dan nog retour kan?

18 likes

Ik snap niet dat als zijn vlogs niet komen of veel later hij dit echt bijna nooit via instagram laat weten.

2 likes

Mja die druk maak je dan alleen maar groter door niks te plaatsen.

1 like

Ja precies, die kinderen zitten er heel de middag op te wachten. Kleine moeite dan.

1 like

Echt stomme ergernis van mezelf hoor, dit. Maar ik baal altijd bij een What I eat in a day van een voorstukje waarin je alle maaltijden al ziet. Dan denk ik: ja doei nu hoef ik niet meer te kijken :S

5 likes

Nou idd valpartij met scooter. Wel vervelend voor haar hoor, maar dat suggestieve gedoe (ik zoek een ander woord hiervoor, maar kom er niet op) eromheen trek ik zooo slecht.

Want ze insinueert met dat “thank god I’m alive” alsof ze ook aangevallen/overvallen oid zou kunnen zijn, al zijn het duidelijk schaafwonden van een valpartij.

Ze kwam ook uit de kroeg toch? Zou ze misschien gedronken hebben en (mede) daardoor een glijder hebben gemaakt?

15 likes

Ik snap niet dat ze dan gewoon had geschreven “flinke uitglijer/valpartij gemaakt met mijn scooter, het had erger kunnen aflopen of zo”. Waarom moet tegenwoordig alles zo sensationeel op social media.

38 likes

Einde van mijn zicht?
Moet mijn oog operatief verwijderd worden?
Leven met 1 oog?
Anders dan perfect door het leven?

51 likes

Ik zou dit sowieso nooit delen op social media. Ja, misschien via whatsapp of Snapchat met vrienden en familie om ze op de hoogte te stellen of gewoon omdat ik het wil delen vanuit shock. Maar waarom zou je dit op insta zetten, zodat iedereen het kan zien? Kan geen andere reden bedenken dan schreeuw om aandacht en medelijden. Maar goed, misschien anders als je influencer bent en sowieso al elke scheet deelt.

12 likes

Leven met 1 oog gaat prima. Doei clickbait :rofl::sweat_smile:

3 likes

Oog om oog en tand om tand met de shampoofles in de hand
Mijn zicht werd mij bijna ontnomen, nee, Andrélon zal haar lot niet ontkomen.
Unilever kan een grote schadeclaim verwachten om dit leed te verzachten.

30 likes

Ze zegt wear a fucking helmet… maar correct me if im wrong moest dat sws al niet in Amsterdam. Of alleen op bepaalde plekken.

4 likes