Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ja :joy:

2 likes

Hierbij een soort biecht. Ik luister dit liedje nog best met enige regelmaat. Ik vind hem echt best leuk nog steeds.

29 likes

Ik heb haar drie jaar geleden eens in Rotterdam gezien en toen was ze super awkward haha. Maar misschien kwam dat wel gewoon door mij. Heb wel een selfie met haar genomen, als een echte fangirl.

Ik zag net de insta story van Lotte (lottelovesbeauty) omdat iemand een comment had gemaakt over haar lichaam en hierin vertelde ze haar mening erover. Ben het er zelf volledig mee eens, vond de comment die diegene maakte ook echt niet kunnen, ook al was het ‘‘bezorgdheid’’ maar zoiets zeggen over iemand zijn lichaam vind ik niet okay.

5 likes

Ik zat gisteren de home tour van Larissa (de?) Bruin te kijken en echt… de hoeveelheid kleding die in haar walk in closet hangt. Ik ben in shock. Dit is toch niet normaal? Zou ze dat nou ook allemaal dragen? Ik vind deze hoeveelheid echt niet gezond.

Volgen jullie de Amerikaanse tea kanalen? Nu al een week drama over Gabbie Hanna, vond haar wel leuk maar hetgeen wat ze Jessi Smiles heeft geflikt is echt niet oké.

  • Gabbie en Jessie waren vrienden, Jessie werd verkracht en Gabbie bleef omgaan met de man die haar heeft verkracht.
    Om zichzelf in een betere positie te zetten heeft ze die jessie zwart gemaakt bij vrienden.
    Gabbie had ook Trisha nog iets zwart geprobeerd te maken door tegen een gezamenlijke vriend te zeggen dat Trisha herpes had.
3 likes

Sorry, over welke basisschool gaat dit?

23 likes

Iemand het boek van Sofie/Creasoof al gelezen/doorbladerd? (Het moet niet altijd over het boek van Mascha gaan :innocent:)

2 likes

https://youtu.be/H7VWg_L8g7E tussen alle youtubers die uitelkaar gaan , zijn er ook youtubers die gaan trouwen hier het huwelijksaanzoek van Dylan inclusief de bruidsschat :joy:

7 likes

Wtf leonie showt de badkamer in haar stories en dan zit haar vriend gewoon te schijten? Of tis nep maar volgens mij niet

1 like

Ik kijk de zwangerschap video van Sarah dat ze het vertelt aan haar familie en vrienden. Ze krijgen hele leuke reacties maar ik vind het zo awkward om te zien? Ze vertellen het steeds heel awkward ofzo. En ook bonnie en Lotte, ze reageren super lief maar ik zou nooit mn twee goeie vriendinnen zulk nieuws vertellen op een treinstation?

6 likes

Ik vond het ook awkward om te kijken, maar kan me wel voorstellen dat ze het af en toe zo awkward vertelde, omdat ze zelf ook zenuwachtig waren. Dat van Bonnie en Lotte vond ik ook wat gek qua locatie. Wellicht omdat ze elkaar niet vaak bij hun thuis zien?

5 likes

Ik heb de viseo niet gezien, maar misschien op het station omdat ze het gelijk wilde zeggen en niet wilde wachten tot ze thuis waren ofzo?

1 like

Heeeelemaal verheugd op de adventkalender unboxing van Bonnie… duurt ie maar 22 minuten.

Haha bonnie opend een vakje en daarin zit het Egf serum. Ben benieuwd wat zon serum doet voor je huid…

5 likes

Bijtend zuur, vermoedelijk

56 likes

Had Yvonne niet een tijd terug een rechtszaak aan haar broek hangen omdat ze producten met een Chanel-logo verkocht in haar winkel? In een video zei ze volgens mij dat ze daarvan geleerd had en het niet meer zou doen. Maar nu zie ik dit in haar shop staan:

3 likes

Haha je krijgt er maar één! Inderdaad echt een belachelijke prijs.

1 like

Als je je even bedenkt dat je voor dat geld ook gewoon een zilveren vriendschapsring hebt (in aanbieding bij Lucardi). Kanonnen wat een prijs.

1 like

Ik had de video al even genoemd, maar vind het een domme actie. YouTube lijkt mij niet echt de manier om jezelf zo kenbaar te maken als ‘familie van’. En, heeft zij wel een bereik waar je iets aan hebt, als het al op Opsporing Verzocht is geweest. Maar Sophie doet heel vaak vreemde dingen. Ze is nu ook ontslagen en geeft niet de precieze reden, alleen dat het met een rechtszaak te maken heeft.

3 likes