Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

https://youtu.be/H7VWg_L8g7E tussen alle youtubers die uitelkaar gaan , zijn er ook youtubers die gaan trouwen hier het huwelijksaanzoek van Dylan inclusief de bruidsschat :joy:

7 likes

Wtf leonie showt de badkamer in haar stories en dan zit haar vriend gewoon te schijten? Of tis nep maar volgens mij niet

1 like

Ik kijk de zwangerschap video van Sarah dat ze het vertelt aan haar familie en vrienden. Ze krijgen hele leuke reacties maar ik vind het zo awkward om te zien? Ze vertellen het steeds heel awkward ofzo. En ook bonnie en Lotte, ze reageren super lief maar ik zou nooit mn twee goeie vriendinnen zulk nieuws vertellen op een treinstation?

6 likes

Ik vond het ook awkward om te kijken, maar kan me wel voorstellen dat ze het af en toe zo awkward vertelde, omdat ze zelf ook zenuwachtig waren. Dat van Bonnie en Lotte vond ik ook wat gek qua locatie. Wellicht omdat ze elkaar niet vaak bij hun thuis zien?

5 likes

Ik heb de viseo niet gezien, maar misschien op het station omdat ze het gelijk wilde zeggen en niet wilde wachten tot ze thuis waren ofzo?

1 like

Heeeelemaal verheugd op de adventkalender unboxing van Bonnie… duurt ie maar 22 minuten.

Haha bonnie opend een vakje en daarin zit het Egf serum. Ben benieuwd wat zon serum doet voor je huid…

5 likes

Had Yvonne niet een tijd terug een rechtszaak aan haar broek hangen omdat ze producten met een Chanel-logo verkocht in haar winkel? In een video zei ze volgens mij dat ze daarvan geleerd had en het niet meer zou doen. Maar nu zie ik dit in haar shop staan:

3 likes

Haha je krijgt er maar één! Inderdaad echt een belachelijke prijs.

1 like

Als je je even bedenkt dat je voor dat geld ook gewoon een zilveren vriendschapsring hebt (in aanbieding bij Lucardi). Kanonnen wat een prijs.

1 like

Ik had de video al even genoemd, maar vind het een domme actie. YouTube lijkt mij niet echt de manier om jezelf zo kenbaar te maken als ‘familie van’. En, heeft zij wel een bereik waar je iets aan hebt, als het al op Opsporing Verzocht is geweest. Maar Sophie doet heel vaak vreemde dingen. Ze is nu ook ontslagen en geeft niet de precieze reden, alleen dat het met een rechtszaak te maken heeft.

3 likes

Weet jij zo in welke vlog ze dit bespreekt? Ik kan het niet terugvinden. (Ik bedoel haar ontslag)

Ik vind het erg lastig. Een ontzettend bizarre situatie waar ze nu in zit. Alleen is het nu wel de juiste manier om dan zelf een “oproep” op YouTube te plaatsen. Richt je nu niet (ook) de aandacht op jezelf? Als je wat meer video’s ziet kun je volgens mij prima achterhalen waar ze (ongeveer) woont.
Maar goed. Ik kan me totaal niet voorstellen hoe zoiets moet voelen, dus lastig

Ze heeft volgens mij nergens gezegd dat ze ontslagen is. In een van haar laatste vlogs beantwoorde ze ook de vraag of ze al opzoek is naar ander werk en daar zei ze ook dat ze nog gewoon onder contract staat bij haar werk.

1 like

Even gekeken. Volgens mij is vlog 1295 waar ze iets meer verteld. Niet dat ze ontslagen is

Inderdaad, totaal geen meerwaarde

1 like

Klopt inderdaad! Excuses. Ze zegt dat ze thuis zit, omdat er juridisch iets aan de hand is op haar werk. Ik kan zo snel de vlog niet vinden, waarin ze dat zegt. Ergens vorige week kwam het terug en ze zat in de auto toen ze het kort vertelde.

Ben wel echt nieuwsgierig wat er nu precies aan de hand is. Want haar vriend werkt er nog wel gewoon. Vraag mij echt af wat er aan de hand kan zijn, dat een bedrijf zo reageert (of d?).

Ik vraag me ook af of ze dat ooit zal (kunnen) vertellen op YouTube.

Dat verwacht ik niet eigenlijk. Vaak wel gevoelige informatie. Ze mocht van het bedrijf ook al niet meer filmen terwijl ze bedrijfskleding aan had.