Ik kwam vandaag in Vietnam de ouders van Bonnie tegen! En ze waren in het echt net zo leuk en nuchter als in de vlogs.
Wat leuk! Je hebt ze dus even gesproken? 
Ach, las dat de vorige aflevering 150k kijkers trok en de 2e nog geen 100k, dus waarschijnlijk baalt ze daar van en moet ze via Instagram laten weten dat ze écht wel geeft om al het leed in de wereld en meteen even bevestiging zoeken dat ze heus wel relevant is. Nu kunnenkim feenstra, chantal en co reageren met 
enzo
Jaa even kort. Over hun reis, onze reis, het vloggen en de positieve sfeer in de comments bij Bonnie. Ook gezegd dat zij erg geliefd zijn hier 
Oké, ik ga nu opbiechten dat ik vorige week naar de filmpremière van Gio ben geweest… Leuk om dat wereldje eens van dichtbij te zien. Allemaal kinderen (onder de 12 jaar) die handtekeningen wilde van kennelijk beroemde Youtubers. De enige aanwezige BN’ers die ik kende waren Frits Sissing en Giel Beelen
voelde me zwaar bejaard daar (en intens slechte film trouwens)
Hahaha ja die was er ook! Die herkende ik aan haar telefoonhoesje 
Eigenlijk zijn ze een soort van de voetbalvrouwen 2.0
Had ze geen shirt aan waar haar eigen hoofd op stond?
In de vlog van Enzo komt er een jongen naar zijn huis met de Lamborghini van zijn vader, daar gaan ze in rijden en vervolgens krijgt die jongen een boete omdat hij 32km te hard rijdt. Hij is beginnend bestuurder en er gaat meteen een punt van zijn rijbewijs af, zegt ie ook echt met een lach op zijn gezicht. En vervolgens gaan ze gewoon weer racen. 
Ik vind het echt een raar gezicht zo. Om als niet DHL medewerker zon shirt te dragen. En wat een prijs. Bizar!
Een bekende werkt ook bij DHL en is nog wat jonger, dan is het wel echt heel goed betaald als bijbaan.
Waarom zou je ook je werkkleding naar de kringloop brengen…?
Ik vind het ergens ook wat spottend ofzo, bedrijfskleding dragen als fesjun
Heb wel eens gezien in een video (vgm met Bonnie) dat ze zei dat ze het leuk vond om shirts te dragen uit de kringloop van scholen waar ze helemaal niet op heeft gezeten dus wellicht ook van bedrijven waar ze niet heeft gewerkt
T-shirts van scholen? Tjee wat een gekke kledingsmaak.
Denk dat er bij Teske helemaal niet zoveel over nagedacht is eigenlijk, behalve dat het een beetje 80’s - 90’s color block shirts vibes heeft, zoiets. Hoe zou zij van de arbeidsvoorwaarden moeten weten? Of eerder: kun je het haar echt kwalijk nemen? Vraag me wel af of dat ze het nog steeds zou dragen als ze zou weten van de slechte arbeidsvoorwaarden. Zulke bedrijven verdienen niet zoveel gratis promo, maar ik denk dat veel ‘influencers’ nog steeds niet bewust zijn van wat ze uitdragen op het moment dat ze hun naam linken aan een ‘merk’. Mensen an sich zijn dat niet.
Dat is fashion tegenwoordig
Zag laatst een meisje met een AH bodywarmer, dacht ook okeeee
Echt als fashion?