Jaaa want ze was gewoon aan het winkel en zag er verder ook heel ~edgy~ uit
Hier heb je wel een punt trouwens 
Ik vind het echt bewust onwetend gedrag om tegenwoordig niet te weten dat postbezorgers behoorlijk struggelen. Vooral als je a la Teske best bezig bent met de wereld en de diertjes etc.
Ik zou het echt heel vreemd vinden als iemand mijn werkkleding (die ik vroeger had) zou dragen als fashion. Jeetje, wat haatte ik mijn Hema-broek, waarin ik voor €3.- schappen moest vullen.
Nooo die waren chill 
Ik heb wel een mooi donkerblauw AH teamleider vest. Denk dat ik die ook buiten werk ga dragen 
Zo kan je het noemen, ja.
Kwam net toevallig dit filmpje tegen van een bezorger die blij was om snacks die een bewoner voor bezorgers buiten had neergezet.
Nou, als dit je al zo gelukkig maakt 
Edit: ben ik de enige die bij alle instagramlinks een ‘broken image’ ziet? Echt al een paar dagen.
Ja zie ik ook
Oh jezus wat verschrikkelijk. 
Daar krijg je mij echt niet in.
Ik ben er ook in geweest.
Vreselijk. Doodsangsten. Niemand kan dat oprecht leuk vinden. Ik voel nu alweer de paniek die ik voelde toen ik er in zat 
Ik kende altijd alleen de minizweefmolen van de kermis in mijn dorp:
En toen iemand een keer vroeg of ik meeging in de zweefmolen had ik dat dus in mijn hoofd toen ik ‘ja’ zei. Maar het was dus zo’n ding dat de lucht ingaat.
Het was zo eng! En ik had zulke zweethanden en kon me helemaal niet goed vasthouden en ik had echt het gevoel dat ik er zo uit kon glijden en hij ging zo hoog en het duurde zo lang en toen ging hij naar beneden en nóg een keer omhoog
Nooit meer!
Haha sorry hoor maar ik zou ook zo reageren op gratis snackjes. Snacks are life.
Voor de mensen die vergane glorie zijn: Ik heb nog wat Intertoys shirts voor de liefhebber liggen die te combineren zijn met plastic tasjes van de V&D. 
Ja! Gare pasvorm hadden die. En toen ik mijn maat vroeg zei mijn leidinggevende: ‘zo groot hebben we niet ik damesmaat’. Eeuwig trauma aan die plek.
Ik paste dus vroeger die hemabroeken dus niet en toen mocht ik mijn eigen broek dragen en dat was een skinny jeans maar wel in dezelfde kleur blauw. En twee oude vrouwen van het type Bep daar over zeiken. Bep je hebt waarschijnlijk betere arbeidsvoorwaarden waar maak je je druk om. En gereformeerden mochten gewoon hun eigen spijkerrok aan tot hun enkels maar dat vond Bep wel weer oke.
Ik had net het nieuwe filmpje gekeken van Safiya en ik vond het filmpjes met al die oude trouwjurken wel het lange wachten waard.
Aw Milan en Brigitte zijn uit elkaar. Vroeg me al af waar ze uithing.
Oh jezus dat is helemaal kut als dat zo is.
Oh wow ja echt wel!
Ik heb echt letterlijk 4 minuten van die ik ben een influencer-docu gekeken en afgezet. Trek die Juultje heel slecht! Heeft zij ook d’r lippen gedaan in de tussentijd?
Oh nee! Zo’n vermoeden had ik ook al sinds dat Milan weer vaker in Enzo’s vlog was, steeds zonder haar en er werd ook geen woord over haar gezegd. Jammer zeg! Ze was wel echt een lieve en normale meid.