Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Waarom doen mensen hun kind dit aan :anguished: Duiven zijn de ratten van de lucht verdomme.

23 likes

Ik vraag me met dit soort namen ook af wat je dan als ouder voor je ziet. Dit is schattig tot het kind vier is en naar school gaat. Over dertig jaar moeten Duifje en Lovée in elke mail hun naam corrigeren.

5 likes

Ik heb een hele simpele en redelijk veel voorkomende naam en zelfs die moet ik spellen.

Edit: en mails idd van klanten staat mijn naam ook vaak verkeerd.

2 likes

Zo heet broertje van Tim Hofman ook, geloof ik.

1 like

Ik zei dit eens tegen iemand en toen zei ze: ik heb een tattoo van een duif omdat dat voor mijn overleden vader is

Omfg op mezelf

48 likes

Ik snap die DJ nooit. Alsof ik iemand die Joy heet Yoy ga noemen. Niemand, behalve 80-jarigen, gaat jouw kind zo noemen.

1 like

Hahahah ik zei eens tegen een vriendin dat ik Luca echt een hondennaam vond, een vriendin van haar (die ik niet kende) stond er ook bij en zei “ik heet ook Luca
” :joy:

25 likes

Rijk de Gooijer was toch ook een Bn’er.
Ik vind het daardoor een hele normale naam.

3 likes

Same. Blijkbaar zijn er ouders die dat kosten wat het kost willen voorkomen
 :joy:

1 like

@Alpacamybags Hahaha wow idd het lijkt idd wel mijn afgelopen weekend :joy: haha

@SimpleThings 
Maybe
 :eyes: haha

1 like

Ja officieel waren het Wielhelm en Louis, maar Wiel en Wiet waren de roepnamen

2 likes

Ik “ken” twee kinderen met de namen Cash en Jonge

7 likes

Maar als het een witte duif is dan zou het nog kunnen.

1 like

Aqua is wel een goeie band tho.
Toybox vind ik ook wel een goeie naam

22 likes

Maar ABBA klinkt als een baby die praat.

Cash me outside how 'bout that

3 likes

Hahaha dit topic laat maar weer zien dat dergelijke hippe ouders of 1) random voor een compinistennaam gaan 2) lukraak een griekse mytholgie googlen en daar een naam uit pikken 3) in de tuin gaan staan en kijken welk voorwerp of dier ze als eerste tegen komen. Wij verwelkomen onze zoon egeltje/pissebed/mosje!!

17 likes

Ik zat meer te denken aan ÄnnÄ of BÄllentent of knÀckebröd

10 likes

Ammadeus. Chique.

@Spaarlamp zou je in zo’n geval wegkomen met “Maar bij jou is het
 anders” :joy:

Ik kijk sinds kort weer wel eens naar de vlogs van Enzo Knol, maar wie is Myron en waarom is ze elke dag in zijn vlogs te zien?