Ja officieel waren het Wielhelm en Louis, maar Wiel en Wiet waren de roepnamen
Ik âkenâ twee kinderen met de namen Cash en JongeâŠ
Maar als het een witte duif is dan zou het nog kunnen.
Aqua is wel een goeie band tho.
Toybox vind ik ook wel een goeie naam
Maar ABBA klinkt als een baby die praat.
Cash me outside how 'bout that
Hahaha dit topic laat maar weer zien dat dergelijke hippe ouders of 1) random voor een compinistennaam gaan 2) lukraak een griekse mytholgie googlen en daar een naam uit pikken 3) in de tuin gaan staan en kijken welk voorwerp of dier ze als eerste tegen komen. Wij verwelkomen onze zoon egeltje/pissebed/mosje!!
Ik zat meer te denken aan ÄnnÄ of BÄllentent of knÀckebröd
Ammadeus. Chique.
@Spaarlamp zou je in zoân geval wegkomen met âMaar bij jou is het⊠andersâ 
Ik kijk sinds kort weer wel eens naar de vlogs van Enzo Knol, maar wie is Myron en waarom is ze elke dag in zijn vlogs te zien?
Zijn schaatstrainster toen hij meedeed aan dat schaatsprogramma maar er wordt ook gedacht dat ze een relatie hebben
Lijkt me wel vermoeiend als je zo veel volgers hebt die daar allemaal over speculeren.
Het schijnt dat ze al weken eerder (voor haar eerste keer in de vlog) vaak met hem mee op stap was en dan voor Enzo filmde. En laatst maakte ze een opmerking over de Jeep alsof ze die auto ook nog heeft meegemaakt. Dat is inmiddels al iets van een half jaar terug? Dus het zou heel goed kunnen dat die twee elkaar al zo lang kennen. Ik vind wel echt dat ze echt van die dingen ondernemen, ook met bevriende stellen, die je alleen doet als je een relatie hebt ofzo. Kweenie. Maar dan nog, 6 maanden is redelijk pril dus waarschijnlijk is het bewust.
Jammer dat haar insta privé is, maar daar staat dat ze communicatie studeert dus misschien loopt ze wel stage bij hem? Maarja waarom zouden ze dat dan niet gewoon zeggen ipv dit gespeculeer.
Hmm ja inderdaad, als ze stage liep hadden ze dat echt wel kunnen zeggen. Of ze genieten van de speculaties dat kan ook.
De zoon van Gers Pardoel heet Goud.
Ook zo een gevalletje: waarom?
Doet me teveel denken aan de Toybox Killer
Ik zal wel totaal onder een steen leven maar wat is er mis met ubereats? 
*Ik vind Rijk trouwens wel een normale naam en Ammadeus ook echt schattig maar bij de rest was ik echt verbaasd.
Vooral Reep? Stel dat je je moet voorstellen in het buitenland?
Ontsloeg al zijn medewerkers uit dienst en nam ze weer aan als âondernemersâ. Wat nogal aso is, want ze doen risicovol werk maar zijn zo niet verzekerd (een flinke smak met een elektrische fiets is snel gemaakt), krijgen geen doorbetaling bij ziekte en bouwen geen pensioen op. Krijgen overigens ook niet betaald als ze niet bezorgen en concurreren daardoor met elkaar (wie kan het snelste aannemen etc). Daarnaast ben je geen ondernemer als je maar één werkgever hebt. Gewoon een excuus om nog minder aan werknemers kwijt te zijn.
Ohh dat heb ik wel gehoord. Ik dacht alleen dat dat om Deliveroo ging.
Echt zoân schofterige constructie die waarschijnlijk door een grofbetaalde arbeidsrechtadvocaat is bedacht. 
Thanks voor het uitleggen!