Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik kende altijd alleen de minizweefmolen van de kermis in mijn dorp:

En toen iemand een keer vroeg of ik meeging in de zweefmolen had ik dat dus in mijn hoofd toen ik ‘ja’ zei. Maar het was dus zo’n ding dat de lucht ingaat.
Het was zo eng! En ik had zulke zweethanden en kon me helemaal niet goed vasthouden en ik had echt het gevoel dat ik er zo uit kon glijden en hij ging zo hoog en het duurde zo lang en toen ging hij naar beneden en nóg een keer omhoog :flushed: Nooit meer!

15 likes

Haha sorry hoor maar ik zou ook zo reageren op gratis snackjes. Snacks are life.

3 likes

Voor de mensen die vergane glorie zijn: Ik heb nog wat Intertoys shirts voor de liefhebber liggen die te combineren zijn met plastic tasjes van de V&D. :joy:

36 likes

Ja! Gare pasvorm hadden die. En toen ik mijn maat vroeg zei mijn leidinggevende: ‘zo groot hebben we niet ik damesmaat’. Eeuwig trauma aan die plek.

3 likes

Ik paste dus vroeger die hemabroeken dus niet en toen mocht ik mijn eigen broek dragen en dat was een skinny jeans maar wel in dezelfde kleur blauw. En twee oude vrouwen van het type Bep daar over zeiken. Bep je hebt waarschijnlijk betere arbeidsvoorwaarden waar maak je je druk om. En gereformeerden mochten gewoon hun eigen spijkerrok aan tot hun enkels maar dat vond Bep wel weer oke.

Ik had net het nieuwe filmpje gekeken van Safiya en ik vond het filmpjes met al die oude trouwjurken wel het lange wachten waard.

3 likes

Aw Milan en Brigitte zijn uit elkaar. Vroeg me al af waar ze uithing.

Oh jezus dat is helemaal kut als dat zo is.

Oh wow ja echt wel!

3 likes

Ik heb echt letterlijk 4 minuten van die ik ben een influencer-docu gekeken en afgezet. Trek die Juultje heel slecht! Heeft zij ook d’r lippen gedaan in de tussentijd?

1 like

Oh nee! Zo’n vermoeden had ik ook al sinds dat Milan weer vaker in Enzo’s vlog was, steeds zonder haar en er werd ook geen woord over haar gezegd. Jammer zeg! Ze was wel echt een lieve en normale meid.

Hebben ze dit idee van @Otzi gejat?

14 likes

Schattig! Vind hen echt een leuk stel. En dat haar van Teske blijft zo mooi!

1 like

Of is @Otzi stiekem Teske? :scream:

3 likes

Ik klik door op profiel van een vriendin van Paulien Tilstra en haar kids heten Djoy en Lovée. What in the name of names?? :joy:

Also: de vloek is zich verder aan het verspreiden

11 likes

Sinds ik ooit Dapper & Maantje tegenkwam verbaast niet zoveel mij meer, qua namen. Of, dat is niet helemaal waar, soms val ik toch mijn van mijn stoel.

9 likes

Wat dachtt je van Mensje?

1 like

Die kinderen van Angela Schijf heten Bloem, Mensje en Zus. Zou oud-Nederlands zijn oid. Blijft bijzonder.:joy:

5 likes

Haha ja die vrouw heeft ook een eigen bedrijf toch? Volgens mij schrijf je het ook als Maentje ofz

Ik ken iemand die Duifje heet… koosnaam:Duif

4 likes

Klopt: dappermeantje heet het bedrijf.

1 like