Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik heb een crush op W.outer die vriend van E.lise van de Blo.nd ti.gers :smiling_face_with_three_hearts: zie Insta.
Gvd hete boy!

15 likes

Hier postte ik laatst ook over, ik krijg deze bij elke YouTube video die iets met eten te maken heeft. En het is gesubsidieerd door de EU. Ik ben niet vegan maar vind dit echt zo stom.

2 likes

Ik ken hem een beetje maar het is echt een arrogante kwal, misschien helpt dat tegen je verliefdheid haha. Heet is ie wel maar dat weet hij zelf ook dondersgoed.

3 likes

Oohja ieew, das dan weer jammer! Vond hem zo leuk overkomen in haar vlogs. Altijd bij zulke types :nauseated_face: of zo popiejopie onder bepaald soort (zelfde volk).

2 likes

@Nidorina want het bestaat namelijk wel echt! :face_vomiting:

1 like

En @Tubing misschien is hij wel veranderd hoor! Ken hem via via en wel al van een tijd geleden, volgens mij was hij toen ook nog met een ander meisje! Kijk ook de vlogs van Elise niet, kwam er toevallig laatst via instagram achter dat hij haar vriend was. Hoop voor haar dat hij nu net zo leuk is als hij lijkt in de vlogs dan!

Vast getemd door de tijgaah… haha. Badum tss

5 likes

Negin pakt wel flink uit met haar merk Ghisou. Ik vind het wel leuk dat ze er zoveel aandacht aan besteedt.

De spullen van Diana worden zelfs bij de prijsmepper gratis weggegeven

51 likes

Wow. Ik snap best dat voorraad op een gegeven moment weg moet maar gratis zou ik als maker best pijnlijk vinden :grimacing:

70 likes

Ook wel dubbel. Geef het dan aan de voedselbank ofzo

1 like

Aiiii dat zou mij ook wel pijn doen.

Ah nee. Dat je naar de voedselbank gaat betekent niet dat je per se blij bent met meuk.

35 likes

Nou ja, ik weet niet wat het precies is. Ik vind persoonlijk dat niet alles wat anders weggegooid zou worden, dan maar naar de voedselbank moet.

Dat snap ik. Maar rond Sinterklaas waren er genoeg initiatieven waar men cadeautjes wilde verzamelen voor gezinnen waar geen geld was voor cadeaus. Oke die zijn ook niet perse blij met meuk…

3 likes

Ja eens en snap ook wel dat je het uit goede intentie zei hoor maar als zelfs de prijsmepper het aan de straatstenen niet kwijt kan dan hoort het misschien op de vuilnisbelt. :flushed::yum:

3 likes

Wat is het???

Ik wil weten welk item van welke Diana niemand wil hebben en waarom :rofl:

1 like

Hahaha. Wie weet wordt er nog iemand die bij de prijsmepper komt nog heel gelukkig mee.

Maar jemig wat zuur zeg. Als maker zijnde :scream:

Wow spotte net echt een oudere gregor op het station. Lange grijze baard, skelettenlegging, blauwe opvallende sneakers en een grote teddy jas. Echt een kijkje in de toekomst haha

6 likes

Ik heb laatst met heel veel korting haar stempelset daar gekocht :flushed:

Als ik Diana zou zijn zou ik het niet als iets ergs of slechts zien. Kruidvat maakt nou eenmaal te veel van al zijn spullen.