Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik zit nu de nieuwe mukbang video van Mascha en Anna te kijken. Op een gegeven moment vraagt Anna aan de kijkers wat ze vinden van de “grote influencers” die zich láten filmen. Of het niet te pretentieus is? Ze doet er best lacherig en mean-girl achtig over. Mij bekruipt het gevoel dat ze op Negin Mirsalehi doelt. Negin heeft soms een week “real life daily vlogs”. Die twee waren ooit “vriendinnen”. Ze hebben zelfs een tepelpiercing samen laten zetten, maar nu volgen ze elkaar allebei niet meer op Instagram.

Ben toch wel benieuwd wat er speelt :stuck_out_tongue: ik bespeur een beetje afgunst bij Anna

4 likes

Ik vond de video van Sarah ook heel lief. Het is een beetje ongemakkelijk, maar komt omdat mensen zich niet echt een houding weten te geven na het nieuws en het is ook heel persoonlijk/intiem, dat voelt ook soms ongemakkelijk.

3 likes

Oh, en verder mag vooral Mascha deze video bekijken:

En voordat ik van sushishamen wordt beticht: iedereen mag zelf weten hoe hij/zij eet.

Edit: video zichtbaar gemaakt

3 likes

Wat fijn dat dat allemaal mag.

4 likes

Maar laat Anna zich niet ook filmen? Misschien geen vlog/real-lifeachtig iets maar geloof niet dat ze haar (sitdown)video’s zelf filmt en edit?

Ja maar dat zijn formats, zou Anna zeggen. En zij is een tv-persoonlijkheid, zou Anna zeggen.

2 likes

Ik ben half in shock haha want Dee en Quin hun moeder is ineens in beeld. Kan me nog herinneren dat Dee en Enzo altijd alles eraan deden om haar ouders niet op beeld te hebben. Leuke vrouw wel!

9 likes

Mascha deelt op insta dat ze positieve dm kreeg van een marketingbedrijf vanwege haar boek. Vraag me dan af: als dat bedrijf zo blij is, waarom mogen we dan niet weten welke het is?

9/10 terugkoppelingen zijn niet positief, maar daar rept ze geen woord over. Het is een beetje veel om te negeren. Wees dan fair en bespreek ook ergens de negatieve reviews. Siert haar niet om het gewoon onbesproken te laten, alsof ze het idee hoog wil houden dat alles wat zij doet lukt/een succes is. Dat boek heeft gewoon gefaald, laat die kant van de medaille dan ook zien? Altijd maar beweren dat zij degene is die ‘the real deal’ toont etc.

(Als ze dat inmiddels al gedaan heeft, heb ik niets gezegd)

17 likes

€ 11,79 20% Off | Size Verstelbare Touw Armband voor vrouwelijke Hot Mode Katoen Yard Weave Armband Sieraden voor Vrouwen Armband Sieraden drop shipping
https://s.click.aliexpress.com/e/TFmUP4Mz5

3 likes

Wat is dat toch mer youtubers en een wijdopen bek?

11 likes

Net de nieuwe vlog van Alwin gekeken, hij beseft nu ook wel dat die andere video’s tegenwoordig niet echt goed aan slaan en ook meer video’s per week wilt maken. Denk dat dat wel een goede beslissing is!

2 likes

Dat doet die Iris Enthoven ook altijd, echt heel stom. Maar goed, ik vind haar sowieso totaal niet leuk dus dat kan er ook nog wel bij.

1 like

Ja ik! € 10,13 | Mode geweven armband Met Doos Etnische stijl amulet armband Met volledige verpakking
https://s.click.aliexpress.com/e/0KcCm0gqX

1 like

Edith Dohmen van Stylehasnosize had een tijd terug een shoplog van o.a. de spijkerbroeken van Khloe Kardashian (Good American). Ze gaf aan dat het dure broeken waren en dat ze die had gekregen om te testen als plussize persoon/model. Ze probeert ze nu te verkopen op haar Instagram voor € 75 p/s. Schaaaamteloos :weary:

1 like

Omg dit is zo schoftig

2 likes

Monica wordt in haar nieuwe vlog gevolgd door een camera ploeg. Een volger reageert dat onder de vlog en ze reageert met ‘scherp😏’. Ben heel benieuwd waar het voor is! Ze zegt ojok op het einde van deze vlog dat ze over 2 weken weer met een nieuw “iets” komt.

Comments onder video

1 like

Wow deze lijkt het beste!

Maar als dit al meer dan 10 euro is snap ik de 35 van Yvonne wel wat beter :joy: Maar dan nog is het belachelijk en ik vind 10 euro al duur voor zo’n armbandje. Had eigenlijk verwacht dat de inkoop 3 euro was ofzo.

Tegenwoordig is ze zelfs programmamaker. Fijn dat Jeroen Pauw toch nog een beetje kritisch was.

Verder, you don’t fool me zonder makeup en je borsten die voor de verandering niet in je nek zitten.

29 likes

Beetje hypocriet ook dat ze het verbannen van die plastische chirurgie filters op Instagram applaudisseert, aangezien zij helemaal in de ban was ervan en een miljoen stories heeft gewijd aan hoe graag zij zulke lippen wil hebben. She doesn’t fool me either.

12 likes

Geen youtuber maar wel bekende Instagrammer, Doyoutravel. Heeft een hele post over hoe hij graag bij kleine ondernemingen koopt, foto van een iniminie fruitstalletje op Bali en dat is dan een reclame voor Amex. Denk niet dat hij zijn ananas met een creditcard heeft betaald. Lekker ironisch weer😅

3 likes