Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Weet jij zo in welke vlog ze dit bespreekt? Ik kan het niet terugvinden. (Ik bedoel haar ontslag)

Ik vind het erg lastig. Een ontzettend bizarre situatie waar ze nu in zit. Alleen is het nu wel de juiste manier om dan zelf een ā€œoproepā€ op YouTube te plaatsen. Richt je nu niet (ook) de aandacht op jezelf? Als je wat meer videoā€™s ziet kun je volgens mij prima achterhalen waar ze (ongeveer) woont.
Maar goed. Ik kan me totaal niet voorstellen hoe zoiets moet voelen, dus lastig

Ze heeft volgens mij nergens gezegd dat ze ontslagen is. In een van haar laatste vlogs beantwoorde ze ook de vraag of ze al opzoek is naar ander werk en daar zei ze ook dat ze nog gewoon onder contract staat bij haar werk.

1 like

Ze moet toch ergens die rechtszaken van betalen he

1 like

Even gekeken. Volgens mij is vlog 1295 waar ze iets meer verteld. Niet dat ze ontslagen is

Inderdaad, totaal geen meerwaarde

1 like

Klopt inderdaad! Excuses. Ze zegt dat ze thuis zit, omdat er juridisch iets aan de hand is op haar werk. Ik kan zo snel de vlog niet vinden, waarin ze dat zegt. Ergens vorige week kwam het terug en ze zat in de auto toen ze het kort vertelde.

Ben wel echt nieuwsgierig wat er nu precies aan de hand is. Want haar vriend werkt er nog wel gewoon. Vraag mij echt af wat er aan de hand kan zijn, dat een bedrijf zo reageert (of d?).

Ik vraag me ook af of ze dat ooit zal (kunnen) vertellen op YouTube.

Dat verwacht ik niet eigenlijk. Vaak wel gevoelige informatie. Ze mocht van het bedrijf ook al niet meer filmen terwijl ze bedrijfskleding aan had.

Oh echt? Enig idee waarom dat is? De bedrijfsnaam valt (of viel) zoā€™n 15 keer per vlog.

Ik denk ook niet dat het ooit ter sprake zal komen. Begrijpelijk ook wel. Erg persoonlijk ook. Hopelijk voor haar wordt het snel opgelost. Thuis zitten zal vrij snel saai zijn

Ik zou het echt niet weten meer. Kan het ook niet zo 1 2 3 teeug vinden. Weet wel dat ze sinds die tijd haar werkblouse niet meer in de auto aan heeft.

Nou potver, door jullie moest ik de video ook even kijken maar bij de reacties van Lotte en Bonnie moest ik juist heel hard huilen? Vind het helemaal niet zo awkward

7 likes

Haha ik had ook tranen in mijn ogen. Vind het zo lief die reacties van hun. Bij de eerste vriendinnen die zwanger waren moest ik ook huilen, maar nu 12 babyā€™s later ofzo reageert iedereen meer zo van; ohja leuk dacht ik al. Terwijl ik vaak nog steeds met tranen in mijn ogen iemand helemaal knuffel. Vind dat jammer dat zelfs zoiets ā€œwentā€ schijnbaar, of ik heb gewoon hele nuchtere vriendinnen dat kan ook. Mocht ik zelf ooit zwanger zijn dan is de lol of verassing er wel een beetje vanaf ben ik bang.

9 likes

Het was in Hoog catharijne, niet station. Zou niet mijn keuze zijn maar wel wat beter dan het station.

Leeft ze nog?

17 likes

Is er iemand die heel goed in speurwerk is en de armbandjes kan vinden op Ali? :rofl:

Jā€™adior is wat Dior de afgelopen jaren zelf gebruikt. Omdat Jā€™adore hun tagline is (en hun bekendste parfum) en dit er een speling op is. Op de echte armbandjes op de site van Dior staat ook Jā€™ADIOR, voor de kleine prijs van ā‚¬330.

7 likes

Hold my beer.

Edit: shit, niet gevonden

Wel op ali promo secrets

3 likes