Was toch gewoon een grapje?
Ik moest ook even 2 keer kijken inderdaad! Vind dit soort foto’s ook heel vreemd. En nu vooral omdat er iets ergs in de familie van Marco aan de hand is/ was van de week. Beetje ongepast vind ik, helemaal om er dan bij te zeggen dat het om zwangerschapshormonen gaat. 
Kill it with fire ugh
Jezelf huilend fotograferen of filmen op je 30e
Sad
Precies dit.
Ik kan dat alleen denken, ik zal je wat geven om te janken.
Heh wat? Wat bedoel je hiermee? En @teenslipper ‘kill it with fire’? Wat een rare berichten.
Het is meer een grapje eigenlijk.
Is gewoon een mEme reactie op een rare selfie.
maar wat was er in VREDESNAAM met die shifra in dat ziekenhuisbed.
Grootste geheim van 2019. En of Serena en Zielsvel nog samen zijn.
Lipstick aanbrengen GAAT FOUT!!
Het lijkt net of Tiger Elise de hele tijd een voorstelling opvoert.
Noor (queenofjetlags) had ook een samenwerking hiermee…
Haha ja zij is zo theatraal he
Waar is de Boos video over Just Wellness gebleven? Gister stond het er nog op. Had net zin om te kijken.
Ik ben echt blij dat ze dit aankaarten! Ik zag al wat ‘travel influencers’ op Instagram die er waren en het is zo duidelijk dat het 1 grote marketingcampagne is.
In de stories van Romee Strijd ook, staat helemaal te springen en te dansen op een vip deck van dat festival, strookt totaal niet met de realiteit van het dagelijks leven van vrouwen in Saudi-Arabië.
Je hebt echt geen gevoel voor verantwoordelijkheid als je voor wat geld een fun beeld creëert van een land waar het zo slecht gesteld is met de mensenrechten. Lekker je volgers enthousiasmeren om naar een land te reizen waar ze forse celstraffen, marteling of doodstraf riskeren voor hun mening, hun seksualiteit, eventueel slachtoffer zijn van seksueel misbruik. Om nog maar niet te praten over andere misstanden.
Noor, Romee en Negin vind ik ook echt geen types die zich daarmee bezig willen houden en daar principes in hebben. Die doen gewoon alles voor de moneyzzz.