Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik ben het met je eens. Zo veel draait nu om de zwangerschap. Al moet ik wel zeggen dat ik het anders vind dan bij de andere mommybloggers. Ze lijken een stuk enthousiaster ofzo. Ik vind marco ook echt een leuke vriend!

1 like

Dat zal best en ik gun het ze enorm! Maar hoef het zelf niet te zien verder haha

Is net of ik pas geabonneerd ben op de Linda meiden en dan de Donald Duck thuis krijg :crazy_face: (Ja ik overdrijf)

3 likes

Ik denk dat het vooral nu door Vlogmas komt en ze het er veel over heeft daardoor. Ze zal echt wel andere content weer gaan maken na Vlogmas gok ik?

2 likes

De koopziekte van Charlotte Blitzblum maakt me echt oncomfortabel. :’)

Niet alleen haar koopzieke maakt me ongemakkelijk.

3 likes

Ze is wel een beetje obnoxious, he…

1 like

Wow de huismuts zit 3 maanden in een vakantiepark. Dat is toch onbetaalbaar? Of zou je dan een speciale prijs krijgen?

1 like

Gaat ze die muren ook weer behangen en na 3 maanden er weer af halen?

54 likes

Zal wel meevallen in het laagseizoen (tov de kosten van een tijdelijke andere woning of een amsterdamse huurwoning) en zal me niet verbazen als ze een beetje korting krijgt.

2 likes

Amen

1 like

Nee want Jorg heeft het over minder werken voor het zelfde (of zelfs meer) geld. Echt super dat hij dat zo kan doen, maar ~ondernemers~ roepen dat altijd alsof iedereen dat moet doen en als je in loondienst bent en dat niet voor elkaar krijgt ben je gek. ‘Voor een baas werken’ is echt iets om op neer te kijken.
Ze gaan dan even voorbij dat mensen die in loondienst werken (ik noem er maar even een paar hoor maar brandweer, leerkrachten, winkelpersoneel) ook hard nodig zijn en dat zij zelf ook een groot probleem zouden hebben als iedereen in loondienst er mee kapt.

Dit zegt hij niet allemaal letterlijk in deze post maar als je hem en dit soort mensen langer volgt weet je dat het zo in elkaar steekt voor hen.

@Camomille
Heel fijn als dat kan maar ten eerste is dat niet bij ieder beroep mogelijk omdat aanwezigheid een deel van je werkzaamheden is (telefoniste, winkelpersoneel, zorg, leerkracht), ten tweede: verder helemaal mee eens maar overtuig je werkgever hier maar eens van. Niet iedereen staat daar voor open. Daarnaast is wetenschappelijk bewezen dat ‘met 32 uur werk doe je even veel als met 40 uur werk omdat je productiever werkt!’ ook maar van korte duur is. Dus ik snap die werkgevers ook wel.

9 likes

Zal wel spon zijn. Ze heeft notabene een eigen caravan op een camping

3 likes

Ja dat staat ook in dat nieuwsartikel. Voor fulltimers komt de urenverlichting neer op een loonstijging van 5 nogwat procent. Mensen die minder uur werken krijgen dat percentage als loonsverhoging.

1 like

Ja inderdaad, waarom gaan ze daar niet naar toe? Misschien mag je daar buiten bepaalde periode niet daar verblijven ofzo?

Terwijl ze zelf nog zei dat ze dat echt niet zou doen hoor… elke tumbnail gaat erover… zucht.

2 likes

Ik vind hun zo leuk samen :smiling_face_with_three_hearts:

Dat is toch hartstikke gesponsord?! Weet t bijna wel zeker, laatst was ze volgens mij ook al in een belvilla park. Slimme jongens daar bij belvilla want dat betekent 3 maanden lang sluikreclame op het kanaal van de huismuts (omgeving, huisje)… denk echt dat ze het volledig gratis krijgt zolang zij maar zo nu en dan wat leuke belvilla shots laat zien.

Ik vind de huismuts wel leuk (ben hierin wel redelijk alleen geloof ik) alleen nu toch wel stik jaloers :roll_eyes: Normale mensen moeten 3 maanden lang dubbele lasten betalen, 2x verhuizen en verbouwen hun huis daarnaast (of doen iig veel zelf) en daarnaast al die stress) En zij krijgt 3 maanden een ingericht huis en het huis wordt verbouwd. Echt not fair

2 likes

Jij snapt me :tired_face::tired_face:

1 like

Ik keek even op de insta van moderosa en ze verkoopt nu schoenen via insta. Een of andere laars die je moet preorderen voor 200 euro. Maar dan staat er bij: ze mogen niet geruild worden. Maar dat is toch tegen de wet omdat je producten toch moet kunnen terugsturen?

2 likes

Sarah zelf vindt haar man niet eens leuk. Ze ergert zich de he-le tijd aan hem als -ie iets zegt. Wat ik begrijp, maar trouw dan niet met hem.

1 like