Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Beetje raar verhaal omdat ze ook zegt op haar tijdlijn dat het een neppe versie is? Heb het idee dat ze ergens het goedkoop kan inkopen en via de pre-order uitzoekt hoeveel ze nodig heeft? Misschien gaat het niet via haar webshop.

Nou dit lijkt me een beetje overdreven. :upside_down_face:

12 likes

Haha. Wilde dat ik de kracht had om al die ergermomenten achter elkaar te zetten in een video. Het zal je verbazen!

6 likes

Ja juist en daarom vind ik het zo shady en schaamteloos. Dat het opeens niet via haar webshop loopt zodat het minder zichtbaar is en je als consument ook geen enkele bescherming krijgt. Je moet toch gewoon schoenen van 200 euro kunnen terugsturen als ze niet goed zitten of als je ze niet mooi vindt.

2 likes

Echt een leuke aflevering van de Kluis!

De Kluis’19 #1 | Milan Knol, Jayjay Boske & Gamemeneer’ https://youtu.be/ezIoSh85SZg eindelijk een Knol wel mega groot terrein maar wel spannend

1 like

Ja ze ergert zich er ook wel eens aan maar om dan te zeggen dat ze hem niet eens leuk vind is wel overdreven. Er zijn ook veel momenten dat ze keihard lacht om z’n grappen. (wat ik dat weer niet begrijp want ik persoonlijk vind hem nooit grappig :sweat_smile: haha)

1 like

Was toch gewoon een grapje?

Naast dat ik zulke huil-insta stories altijd vrij irritant vind, herkende ik Sarah hier echt niet.

18 likes

Ik moest ook even 2 keer kijken inderdaad! Vind dit soort foto’s ook heel vreemd. En nu vooral omdat er iets ergs in de familie van Marco aan de hand is/ was van de week. Beetje ongepast vind ik, helemaal om er dan bij te zeggen dat het om zwangerschapshormonen gaat. :tipping_hand_woman:

1 like

Kill it with fire ugh

1 like

Jezelf huilend fotograferen of filmen op je 30e

Sad

81 likes

Precies dit.

Ik kan dat alleen denken, ik zal je wat geven om te janken.

4 likes

Heh wat? Wat bedoel je hiermee? En @teenslipper ā€˜kill it with fire’? Wat een rare berichten.

3 likes

Het is meer een grapje eigenlijk.

4 likes

Is gewoon een mEme reactie op een rare selfie.

4 likes

maar wat was er in VREDESNAAM met die shifra in dat ziekenhuisbed.

26 likes

Grootste geheim van 2019. En of Serena en Zielsvel nog samen zijn.

12 likes

Lipstick aanbrengen GAAT FOUT!!

6 likes