Beetje raar verhaal omdat ze ook zegt op haar tijdlijn dat het een neppe versie is? Heb het idee dat ze ergens het goedkoop kan inkopen en via de pre-order uitzoekt hoeveel ze nodig heeft? Misschien gaat het niet via haar webshop.
Nou dit lijkt me een beetje overdreven.
Haha. Wilde dat ik de kracht had om al die ergermomenten achter elkaar te zetten in een video. Het zal je verbazen!
Ja juist en daarom vind ik het zo shady en schaamteloos. Dat het opeens niet via haar webshop loopt zodat het minder zichtbaar is en je als consument ook geen enkele bescherming krijgt. Je moet toch gewoon schoenen van 200 euro kunnen terugsturen als ze niet goed zitten of als je ze niet mooi vindt.
Echt een leuke aflevering van de Kluis!
De Kluisā19 #1 | Milan Knol, Jayjay Boske & Gamemeneerā https://youtu.be/ezIoSh85SZg eindelijk een Knol wel mega groot terrein maar wel spannend
Ja ze ergert zich er ook wel eens aan maar om dan te zeggen dat ze hem niet eens leuk vind is wel overdreven. Er zijn ook veel momenten dat ze keihard lacht om zān grappen. (wat ik dat weer niet begrijp want ik persoonlijk vind hem nooit grappig haha)
Was toch gewoon een grapje?
Ik moest ook even 2 keer kijken inderdaad! Vind dit soort fotoās ook heel vreemd. En nu vooral omdat er iets ergs in de familie van Marco aan de hand is/ was van de week. Beetje ongepast vind ik, helemaal om er dan bij te zeggen dat het om zwangerschapshormonen gaat.
Kill it with fire ugh
Jezelf huilend fotograferen of filmen op je 30e
Sad
Precies dit.
Ik kan dat alleen denken, ik zal je wat geven om te janken.
Heh wat? Wat bedoel je hiermee? En @teenslipper ākill it with fireā? Wat een rare berichten.
Het is meer een grapje eigenlijk.
Is gewoon een mEme reactie op een rare selfie.
maar wat was er in VREDESNAAM met die shifra in dat ziekenhuisbed.
Grootste geheim van 2019. En of Serena en Zielsvel nog samen zijn.
Lipstick aanbrengen GAAT FOUT!!