Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ja ik denk dat dat wel zo is. Je ziet gewoon niet vaak dat iemand ineens 4 cupmaten groeit terwijl de rest vh lichaam maar iets aankomt. Dat roept nieuwsgierigheid en in mijn geval ook enige onschuldige jaloezie op.
Bovendien is Monica geliefd doordat ze recht door zee en no nonsense overkomt. Dan roept de optie dat ze “stiekem” een borstvergroting heeft gedaan ook reacties op.

1 like

T gaat nu bij t NOS journaal over de influencers in Saudi Arabië

13 likes

Wat is er goed of fout aan een oordeel over iets hebben? Dat is prima op een forum. Heerlijk lezen en verschillende meningen of oordelen.

1 like

Minimaal aankomen/afvallen en dan van cup veranderen is juist iets wat je met volle regelmaat ziet? Sporten, anticonceptie, ander eetpatroon, aankomen, afvallen, leeftijd, hormonen, zwangerschap, allemaal invloed op borstomvang. Het is ergens gewoon niet zo bijzonder, wat de fascinatie juist nog meer bijzonder maakt.

@Teenslipper er is niks goed/fout aan een oordeel, maar in deze specifieke situatie van iemands lichaam en vooral ook iemands borsten vind ik dat gewoon een beetje raar. Ook omdat ik zelf niet zou willen dat ze zo besproken worden.

2 likes

Youtubers moeten is kappen met filmpjes ‘im cutting all my hair off!!!’’ ‘cutting my hair short’ blabla en dan iets meer dan de puntjes eraf. Of een lange bob dat is niet kort. :joy:

3 likes

Ik vond het juist wel mooi en respectvol alle berichten erover. Ook heel leerzaam om van verschillende dames te lezen welke ervaringen zij zelf hebben met een grote of kleine boezem en wat dit voor impact op je heeft. Ik denk dat het ‘besproken worden’ tot ieder detail, van wat iemand eet tot hoe iemand eruit ziet wel echt het gevolg is van het ‘vloggen’. Vind dat het hier op een manier gebeurd zoals je ook met vriendinnen onderling doet.

3 likes

Op zich zeggen deze foto’s niks over of ze hangen.
Een goede bh of tape doet wonderen.
Zeker als je gewoon kleding draagt kun je je borsten helemaal omhoog tapen.
(Vind ik zelf een hele chille truc.)

2 likes

djiezzz Zanike gaat wel lekker he?

23 likes

Killjoys, wie houdt er niet van. Catshamen was best even grappig.

3 likes

Hahaha zou wel echt iets zijn voor een kat om te doen overigens.

87 likes

Denk dat meningen verschillen. Ik vind speculatie over een eventuele aanpassing aan je lijf niet echt mooi en respectvol. Vooral als iemand daar zelf in ieder geval niks over gezegd heeft en er geen reden is om aan te nemen dat het wel zo is. Qua reacties op elkaar en uitleg is het een prima discussie, maar het onderwerp op zich… Ik vind speculeren over lichamen in het algemeen denk ik zelf gewoon niet zo tof. Ook omdat de enige reden dat we het doen is dat er stiekem wel een oordeel in schuilt. Anders zouden we het niet boeiend vinden. Zou het mooier vinden als we naar een wereld toe gaan waarin we op neutrale manier om kunnen gaan met de lijven van onszelf en anderen.

7 likes

Ik had echt met Bonnie te doen toen ze zei nooit meer weer te willen rijden. Ik had ook zo een moment toentertijd. Ik kreeg op de invoegstrook een paniekaanval, ik ben toen naar een benzine station gereden, en heb naar m’n vader geschreeuwd dat hij het over moest nemen en dat ik nooit meer ging rijden. M’n vader heeft me toen gedwongen om verder te rijden, en daar ben ik hem nog altijd dankbaar voor. Denk dat ik anders nooit meer op de snelweg was gaan rijden.

6 likes

Ik denk het wel. Alle foto’s van hem zijn weg en ze volgt hem ook niet meer volgens mij.

Hahaha ik moet echt lachen omdat je dit nog even erbij zegt voor de zekerheid

1 like

Hahahaa hoe foktop zou het zijn geweest als ik had gezegd ‘gegeven natuurlijk’

1 like

Maar dit is niet helemaal waar? Of het nou komt door hormonen, zwangerschap, gewicht of whatever, haar borsten zijn gewoon veranderd? En een operatie is daarin óók een optie; ja ze heeft altijd doorgevlogd, maar alsof er geen vlogs zijn waarin ze de hele tijd in bed ligt of 3 ministukjes heeft gefilmd?

Of Monica het wel of niet heeft gedaan idd boeien, maar we leven nu eenmaal in een wereld waarin plastische chirurgie ook onderdeel is. Het is pas neutraal als dit onderwerp er óók als optie mag zijn, zonder judgement of vooroordeel. Het is makkelijk om te zeggen dat er geoordeeld wordt op natuurlijke borsten en alle vormen en maten, maar daaronder vallen net zo goed borsten met borstvergroting of -verkleining.

Ik snap wel je punt dat we sowieso niet zo veel met andermans lichaam bezig moeten zijn.

8 likes

Ik vind het wel heel leuk om te zien hoe Lars en Monica nog met elkaar omgaan. Samen kerst vieren en dat ze langs gaat in zijn tattoo shop

3 likes

Sheling heeft twee dagen geleden een update geplaatst. Volgens mij ging het een aantal dagen geleden over haar en over de verwachte update dus vandaar.

Een heel volwassen en open bericht. Duidelijk verwoord en mooi dat ze naast de hulp die ze heeft gevraagd en gekregen, ook zelf hulp is gaan verlenen als vrijwilliger. Ondanks dat je hoopt dat iemand zoiets bespaart blijft is het overduidelijk een eyeopener geweest.

5 likes

nee er zijn nog wel foto’s met hem. Geen idee hoe hij heet trouwens :see_no_evil:

Nee het is pas neutraal als we het niet nodig vinden het lijf van een ander te bespreken, omdat we geen esthetisch oordeel hebben over wat nou precies mooier/lelijker/wenselijker is. Ik vind lichamelijke verandering zelf best privé of tenminste: ik vind dat het anderen siert om daar niet over te speculeren, tenzij je daar zelf over begint/een onderwerp van maakt. Of het nou aankomen, afvallen, grotere borsten, kleinere borsten, een stevigere kont, een buikje, minder spieren, een zwanger buikje of whatever is.

Denk ook dat plastische chirurgie niet valt te neutraliseren, want als we een neutraal oordeel hebben over onze lijven en wat daar mee gebeurt, vlakt dat denk ik wens voor een ander lijf (zonder medische noodzaak) uit.

5 likes