Volgens mij gaat het echt niet goed met Yvonne Coldewijer. Haar laatste filmpje is zo raar weer. Opeens overgaan op een heel verhaal over daten met meerdere mensen tegelijk en dat je dat als vrouw écht zo moet aanpakken.
Er wordt toch nergens gezegd dat haar tetten toen of nu niet goed genoeg zijn? Voor mij is het een vraag zonder oordeel. En ik vind het leuk dat een discussie over onze eigen boezems op gang brengt, dat verzusterd.
@Vaiana Geen idee, volg hem niet, maar lijkt me niet dat je daarmee geassocieerd wil worden. Volgens mij is het echt een geldwolf, dus dat zou hem extra geld kosten. Tienduizend verwijzingen naar zijn 3 eigen kanalen (met dezelfde content) en in de beschrijving zag ik nog een ander platform waar je geld op kan verdienen. Hij verwijst in de beschrijving ook naar video die meer zou verklaren wat betreft de break-up en uit de comments begrijp ik dat hij helemaal niets over de relatie zegt.
@Hatsmetflats oh, ik ben ook absoluut niet voor shamen van echte emotie maar ik geloof dit eerlijk gezegd gewoon niet. Of ja, ik denk dat hij met zulke vreemde video’s gewoon zoveel mogelijk geld wil verdienen dus wordt het extremer en extremer. ‘persoonlijke verhalen’ zijn een verdienmodel, maar meestal moet dat wel gepaard gaan met een bepaalde authenticiteit en een hoog likability gehalte. Zoals ik begrijp valt deze gast om de zoveel tijd in een schandaal, wordt het hem steeds vergeven en tussendoor probeert hij medelijden te wekken en zoveel mogelijk volgers.
Over privacy: anoniem zeg ik zelf al veel meer. In het echte leven ben ik heel erg privé, scherm ik alles af, heb ik geen profielfoto’s etc. en ik voel ook geen toenemende druk om wel van alles privé openbaar te maken. Merk wel wat jij zegt dat mensen steeds intiemer worder, ook via Twitter halve dagboeken etc. Maar daar moet jij je niets van aantrekken. Ik heb zelf ook absoluut die behoefte niet en voel ook geen druk het wel te doen. Blijkbaar voelt men de drang om te delen. Soms helpt dat om mensen te vinden die hetzelfde doormaken, dan voelen mensen zich minder eenzaam, denk ik.
@kali lijkt mij ook niet iemand om vrienden mee te worden…
Zo met haar oneens maar geen mogelijkheid tot commenten gevonden. Zij is echt een rare volgens mij hahaha. Of net gedumpt door een gast waarop ze d’r aandacht gericht had.
Loyaliteit is ook zo achterhaald heh
Ik vraag me af of er echt nul oordeel schuilt in een berichtenlange discussie over of iemand iets aan haar borsten heeft gedaan. Het is niet zo dat men over het algemeen neutraal staat tegenover plastische chirurgie. Behalve dat haar borsten groter zijn is er nul reden om aan te nemen dat ze er iets mee gedaan heeft én als het al zo is had ze het vast gedeeld als ze gewild had dat anderen het zouden weten.
Ik vroeg het me gewoon af.
Snap ik! En het is niet op jou persoonlijk, maar meer op de hele discussie. Is iets echt zonder oordeel als iedereen het blijkbaar enorm interessant vindt?
Is de relatie van Tiger Vita voorbij? ik zie m al best een tijd niet meer voorbij komen ?
Ik hoop 't, vind hem helemaal niks
oh die spon met Gu.hl shampoo in Clairelucia haar vlogs zijn zo overdreven
Ja ik denk dat dat wel zo is. Je ziet gewoon niet vaak dat iemand ineens 4 cupmaten groeit terwijl de rest vh lichaam maar iets aankomt. Dat roept nieuwsgierigheid en in mijn geval ook enige onschuldige jaloezie op.
Bovendien is Monica geliefd doordat ze recht door zee en no nonsense overkomt. Dan roept de optie dat ze “stiekem” een borstvergroting heeft gedaan ook reacties op.
T gaat nu bij t NOS journaal over de influencers in Saudi Arabië
Wat is er goed of fout aan een oordeel over iets hebben? Dat is prima op een forum. Heerlijk lezen en verschillende meningen of oordelen.
Minimaal aankomen/afvallen en dan van cup veranderen is juist iets wat je met volle regelmaat ziet? Sporten, anticonceptie, ander eetpatroon, aankomen, afvallen, leeftijd, hormonen, zwangerschap, allemaal invloed op borstomvang. Het is ergens gewoon niet zo bijzonder, wat de fascinatie juist nog meer bijzonder maakt.
@Teenslipper er is niks goed/fout aan een oordeel, maar in deze specifieke situatie van iemands lichaam en vooral ook iemands borsten vind ik dat gewoon een beetje raar. Ook omdat ik zelf niet zou willen dat ze zo besproken worden.
Youtubers moeten is kappen met filmpjes ‘im cutting all my hair off!!!’’ ‘cutting my hair short’ blabla en dan iets meer dan de puntjes eraf. Of een lange bob dat is niet kort.
Ik vond het juist wel mooi en respectvol alle berichten erover. Ook heel leerzaam om van verschillende dames te lezen welke ervaringen zij zelf hebben met een grote of kleine boezem en wat dit voor impact op je heeft. Ik denk dat het ‘besproken worden’ tot ieder detail, van wat iemand eet tot hoe iemand eruit ziet wel echt het gevolg is van het ‘vloggen’. Vind dat het hier op een manier gebeurd zoals je ook met vriendinnen onderling doet.
Op zich zeggen deze foto’s niks over of ze hangen.
Een goede bh of tape doet wonderen.
Zeker als je gewoon kleding draagt kun je je borsten helemaal omhoog tapen.
(Vind ik zelf een hele chille truc.)
Killjoys, wie houdt er niet van. Catshamen was best even grappig.
Hahaha zou wel echt iets zijn voor een kat om te doen overigens.