Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik vind het echt zo saai als mensen perspakketten uitpakken in vlogs. I couldn’t care less.

29 likes

Zo saai inderdaad. Kijk soms vlogs van Monica en dan denk ik ‘yessss een vlog van meer dan een halfuur’. Maar dan is ze gewoon meer dan de helft van de tijd pakketjes aan het uitpakken… Vind ik zó niet interessant. Hoewel veel mensen dat juist wel leuk vinden om te zien, volgens mij?

4 likes

Ik vind dat wel heel leuk om te zien ja!

8 likes

@monkeyslut ja sorry ik vind dat leuk om te zien. Maar ik ga wel naar het biechttopic.

8 likes

Ik vind die pakketjesunboxings ook echt luie content. Al helemaal als het een aparte video is. Lekker makkelijk en fantasieloos, die dingen pakken ze toch wel uit en nu filmen ze dat maar ipv bijvoorbeeld een video over het product

4 likes

Ik kom even mijn excuses aanbieden, stond er helemaal niet bij stil dat mijn opmerking kwetsend zou zijn. Keek alleen even vanuit mijn eigen perspectief en dat is in dit geval niet netjes! Misschien is het stiekem toch een beetje jaloezie ofzo. Ben er ook mee gepest op de middelbare school dus wil het altijd een soort van verdedigen. Stom dat het toch vat heeft ook op mij door er een mening over te hebben terwijl ik inderdaad ook het liefste zou willen dat we/men er niks van zouden vinden.

51 likes

Vind ik lief van je, ik voelde me een beetje gekwetst :kissing_heart:

4 likes

Mijne zitten er niet tussen. :sob:

1 like

Love alle boobs! Klein, groot, vol, leeg: zijn allemaal prachtig en hebben ook nog eens een toffe feature die je kunt inzetten als je een pasgeboren baby hebt.

4 likes

Ik had altijd een kleine B maar nu ik zwanger ben zijn ze echt bijna 2 cupmaten gegroeid. En vroeger wilde ik altijd grotere borsten maar nu mis ik mijn oude haha. Past ook helemaal niet bij me dit. Dus ik ben wel blij dat ik mijne eindelijk geaccepteerd heb! Of ze nog zo terugkomen is de vraag natuurlijk :thinking:

Boobs :heart:

3 likes

Trisha is weer betrokken inderdaad. Vind haar zo’n vreemde vrouw. De vorige keer had zij Nick gepest, dus huilde hij voor de camera. Nu zijn ze opeens bff’s. Hyunee is er ook bij betrokken, een vrouw van 30 die zich op camera heel ‘bubbly’ voordoet en volgens mij vrij geliefd was omdat ze geen scandals had (heel ranzig eet tho😷), maar vervolgens wel op die bandwagon springt om Stephanie belachelijk te maken met die Nik. Daar gaat je reputatie.

Nikocado heeft op insta blijkbaar gezegd dat hij met bewijzen komt om deze persoonlijke aanval oid tegen te spreken. Deze mensen boeien mij helemaal niet, misschien alleen Stephanie een beetje. Toch wil ik het volgen, ook al is de thee lauw😂 Ben benieuwd of dat hij haar gaat ‘exposen’. Hij zou (zonder toestemming) audiomateriaal hebben en heeft ook foto’s gemaakt van haar huis, net toen Stephanie even naar de wc was. Die gast is echt vals als deze kant van het verhaal klopt.

1 like

Nergens voor nodig? :woman_shrugging:

1 like

Ik kreeg ooit de vraag ‘ben je al afgevallen? Zou je borsten goed doen’

Raad eens wie er maanden later in m’n inbox slide en vraagt om tit pics

OJAZEKER dezelfde knul

Niet gegeven natuurlijk

2 likes

Oh en heb die post over die immorele reis influenzas in mn story getieft

Zo klaar met dit type mens

1 like

Ik vraag het me bij Josh V ook af, al is het wel duidelijk dat ze hulp gekregen heeft en het niet door de zwangerschap komt.
Maar Josh is ook altijd blijven doorvloggen (behalve de eerste weken na de bevalling), dus daar kan je door een vlogpauze ook niet raden wanneer het zou gebeurd zijn.

Blijkbaar was die relatie echt toxic. Heb hun namen in de zoekbalk + break up gezocht en die Nicolas/Nicokado oid. Melkt die hele relatie uit. Heb een lange screenshot gemaakt.

In de video van ‘why we broke up’ van 2 jaar terug wordt dit samengevat:

Maar ze blijven bij elkaar, tot nu.

Wow, just wow. Het is gewoon next level greedy om zo je geld te verdienen. Dit is echt geen ‘normaal’ gedrag. Zelfs voor de meest aandachtszoekende YouTubers out there.

Of dit, upload juni 2018:

Besef gewoon: dit edit hij allemaal zelf…:slightly_frowning_face:

1 like

Ik vind hem echt zo’n apart geval. Ik snap ook niet waarom YouTube niet ingrijpt. Heeft hij ook geen management?

2 likes

pff, ik ben er echt niet voor dat mensen zich moeten schamen voor hun gevoelens of problemen, maar het lijkt alsof er niet meer zoiets is als privédingen die je met je intieme kring deelt. Wat gebeurt er in je hoofd waardoor je zulke thumbnails post en dat je weet dat zoveel mensen je zo zien. Niks om je voor je schamen, maar ook niet iets om op youtube te zetten. Ik heb hier trouwens alleen maar over gelezen en de thumbnails gezien, maar ik word er een beetje onrustig van. Heb ik sowieso met intieme dingen delen op social media. Dat hoeft echt niet van mij. En ergens voel ik dan zelf ook een druk om heel erg open te zijn naar iedereen, terwijl ik niet zo in elkaar zit. Ik word dus op een manier geïnfluenced waar ik nooit zoveel over hoor. Ben benieuwd of meer mensen dat hebben.

6 likes

Om even door te gaan op het boobie mysterie; er is een vlog waarin ze aan het frisbeeën is met vrienden op het strand in een rood badpakje. Dit is vóór Zara Lizzy en dr Boobies waren aanwezig. Of ze toen zwanger was weet ik niet. Dit was wel tijdens de relatie met Lars en ze heeft wel eens gezegd dat ze door hem of door de relatie erg is aangekomen. (Omdat ze vaak samen lekkere dingen aten ofzo) is ook een vlog waarin ze bij Hunkemöller BH’s gaat passen en daar was het nog allemaal niet zo veel. Áls het gebeurd is dan moet het ergens in die periode zijn gebeurd.

1 like