Ik reed de 1e keer bijna de schutting van de overburen eruit omdat ik niet wist dat mijn scooter zo snel op trok hahaha
Ik vind scooter rijden niet moeilijk maar wel iets dat je ff moet oefenen. En omdraaien is idd heel lastig, snap dat Bonnie dat niet kon. Maar lijkt me niet dat je een u bocht moet maken op weg naar de kapper dus ze had gewoon kunnen gaan.
Nou is Bonnie sowieso super bang aangelegd dus ik zag de bui al hangen
Ik kreeg gewoon mijn brommerrijbewijs omdat ik oud genoeg was. Hahaha
Ik had ook al een brommer, we hebben nu een scooter staan, maar een puch rijd toch altijd lekkerder
Ik ben ook fan maar volgens mij heeft ze alleen lipfillers en botox (waar ze toen spijt van had) toch? (Off topic maar oke)
Volgens mij had haar vriend (die de vlog edit) het druk met andere dingen en wilde ze even vakantie houden van het vloggen.
Ze heeft een tijdelijke stop tot het nieuwe jaar. Geloof begin 2020 weer vlogs.
En een neuscorrectie, maar dat was geloof ik wel van voordat ze bekend werd.
Ik vind het heel stom om toe te geven en ook om te merken maar ik ben dus de afgelopen dagen wel hyperbewust van mijn eigen borsten en ga steeds vergelijken met die van anderen, en of ze wel groot genoeg zijn en rond genoeg en alles genoeg. Ik overwoog zelfs om aan de pil te gaan zodat ze misschien nog wat groter worden, echt wtf. Ik ben hier normaal eigenlijk nauwelijks mee bezig en vind mezelf ook gewoon prima en mooi en ben zelfverzekerd. Ik volg eigenlijk al die bloggers en influencers ook niet omdat ik het stom vind en deze topics ook niet maar vind het wel confronterend om te merken hoe snel ik er blijkbaar toch door beĂŻnvloed word en in meegezogen als we met zijn allen maar de hele tijd iets vinden van andermans leven en lichaam en alles. Misschien ligt het aan mij maar ik vind het toch opvallend en vraag me af hoe onschuldig het allemaal is, kan me zomaar voorstellen dat dit voor anderen ook zo is. Enfin, ik spreek voor mezelf maar wilde het toch even zeggen.
Je bent mooi zoals je bent!
Ik denk dat dit in werkelijkheid reuze meevalt maar dat het hier op het forum heel erg uitvergroot wordt omdat we heel de dag praten over mensen (influencer) die hun leven en lichaam in de etalage zetten. Ze presenteren zichzelf aan ons, ze willen dat wij ze volgen en bekijken. En naar mijn idee is het dan heel normaal om daar dan âiets van te vindenâ. In werkelijkheid boeit het waarschijnlijk niemand wat 90% van de wereldbevolking doet in hun dagelijks leven of hoe ze eruit zien.
Het is net als voor het eerst in de sportschool komen. Je voelt je alsof iedereen je aankijkt en je uitlacht omdat je misschien nog niet zo goed weet wat je moet doen, maar in werkelijkheid is iedereen met zichzelf bezig. Het interesseert niemand wat jij daar komt doen en waarom.
Monica etaleert online haar leven en lichaam en wij kijken daar met grote aandacht naar. Alles wordt dan uitgelicht en tot in detail kunnen er beelden vormen in ons hoofd. Maar als Monica gewoon een normale meid zou zijn die je wel eens in de stad ziet, of achter de kassa in de supermarkt. Dan zouden we helemaal niet bezig zijn met haar lichaam.
Zo zie ik het.
edit: Dus we moeten niet onzeker te zijn of ons vergelijken met anderen, iedereen is anders en mooi op eigen manier
Wat vervelend dat je er zoân gevoel bij hebt. Het is denk ik niemands bedoeling om dit soort gevoelens en gedachtes bij anderen op te wekken.
Zo zie je maar dat wat voor de één een gewone opmerking of mening is, voor de ander meer gevolgen kan hebben. Ik zal er in elk geval meer op letten!
Je bent mooi zoals je bent
En hij noemt zân videoâs ook nog eens âsingle vlogsâ terwijl hij zelf toegeeft dat ze niet per se over zijn leven als single man gaan. Hij zegt zelf dat ze zo heten omdat hij single is. Zal wel beter bekeken worden denk ik?
Ze heeft haar rijbewijs nog maar net zeker? (Volg haar niet) Heb hem zelf ook nog niet zo lang en ben zo gewend geraakt aan de luxe lesauto dat ik rijden op snelheidsmeter ook nog wel even wat extra kijken vindt. Het is denk ik ook maar net waar je aan gewend bent (geraakt).
Ze is wel echt moeilijk en zeurderig over bepaalde dingen, inderdaad. Ze kan zo zeiken over details.
Omdat je dat dus is verteld door instructeur. Bonnie heeft dat kennelijk niet gehoord of was zich er niet van bewust, dan ben je niet meteen wereldvreemd. Geef dr ff om te wennen aan die nieuwe dingen zeg⊠ik vond alles met die auto ook eng en spannend toen ik net mân rijbewijs had.
Mjah best wel. Ze heeft toch wel vaker in een auto gezeten? Die dingen bestaan toch niet pas sinds ze een rijbewijs heeft?
Als je zelf niet rijdt dan let je daar toch niet op?
Ik snap wel dat ze dat wennen vind. Maar zou er zelf niet zon issue van maken.
Van dat boek van Sofie Rozendaal zijn 8 exemplaren bij de bieb en ze zijn alle 8 uitgeleend, best bijzonder
Wat voor een grote bieb is dat dan? 8 exemplaren van een boek? Dat hebben ze hier niet eens van Harry Potter oid