Dit inderdaad. Bonnie steekt er echt tijd, moeite en liefde in. Dat kun je niet van alle vloggers zeggen.
Helemaal van Mascha, die zelfs als ze in Miami zit, geen moeite doet om er iets leuks van te maken
Ja en mascha en gre zijn met z’n 2en dus die kunnen makkelijk afwisselen met editen. Bonnie doet alles alleen.
Misschien moet ze zwanger worden, gaan de likes wel weer omhoog
Nee. Normaal doen. Niet zo’n opmerking.
Nav de discussie van een paar dagen geleden maar die heb je vast gemist.
Die heb ik zo te merken ook gemist want zonder die context is dit best een rare opmerking ondanks de ‘’.
Volgens mij over het feit dat Sarah Rebecca iedere keer iets over de zwangerschap benoemd.
O.a.
Influencers die hun zwangerschap en moederschap zo uitmelken voor de likes en meteen overgaan op het “mommybloggen” waarbij het lijkt dat ze hun kroost bijna gebruiken voor de likes en views.
Ja dat snapte ik, maar voor hoeveel we weten van Mascha’s problemen om zwanger te worden is dit echt een opmerking die je niet moet maken.
Oh daar wist ik niet eens iets van.
Ik kijk nooit naar haar vlogs.
Dan is het idd een misplaatste opmerking, als ik dat had geweten had ik het idd niet geplaatst
Maar “rot op?”
Hoe oud ben jij ?
Wat een onzin en wat een kinderachtige reacties plaats jij zeg.
Oké klaar.
Gedraag je er dan ook naar en calm your tits meid.
Bekijk het positief: het gaat tenminste niet meer over Enzo Knol of Bonnie’s dutjes.
Een kerstwonder.
Dat had je ook meteen kunnen zeggen in plaats van ‘Rot op’. En voor zover ik weet, post @DonnieDarko helemaal niet mee in het beutyblogtopic.
Je vindt het niet aannemelijk dat ze dat niet wist. Nou, als ze nooit in het beutyblogtopic komt, kan het best zijn dat ze dat helemaal niet wist. Maar dan nog, kun je best op een normale manier aangeven. Zou lekker aardig overkomen als een nieuw lid totaal onschuldig een ‘rot op’ naar haar hoofd krijgt.
Ik reageer op je omdat het de bedoeling is dat ik hier de sfeer enigszins gezellig houd. Als jij normaal reageert, krijg je ook geen reactie hoor.
Enzo Knol