Ik wil ook ff mijn mening delen!! Ik vind Enzo echt verre van een basic white boy.
In mijn omgeving is een basic white boy een jongen die in standaard h&m of jack&jones kleding loopt en naar standaard muziek luistert zoals top40 of techno.
Enzo draagt high end merkkleding en schoenen, streetwear kleding (hoe noem je dit? snapt iemand wat ik bedoel?), en merchandise shirts van rappers. Oh en zijn eigen merchandise ook natuurlijk. En hij luistert niet naar standaard muziek maar best veel naar hiphop en rap. (mwah klein beetje standaard wel tegenwoordig)
En de activiteiten die hij onderneemt iedere week zijn ook verre van saai! Hij maakt er wel wat van. En zonder dat het nep, en overdreven #spon is. Oprecht een vrolijke, leuke jongen die een ontzettend groot hart heeft. Hij is echt niet meer die gekke vlogger die rare stunts uithaalt waar hij vroeger bekend mee is geworden.
Maar goed, dat laatste heeft niks te maken met basic white boy. Alleen mijn visie van zo iemand is wel anders dan dat Enzo is 
Trouwens… Ik heb nog nooit van de term “basic black …” gehoord? Als er ergens negatieve stereotypen benoemd worden zoals “angry black woman” dan heb ik dit nog nooit gehoord i.c.m. met het woord basic?

)