Oh daar wist ik niet eens iets van.
Ik kijk nooit naar haar vlogs.
Oh daar wist ik niet eens iets van.
Ik kijk nooit naar haar vlogs.
Dan is het idd een misplaatste opmerking, als ik dat had geweten had ik het idd niet geplaatst
Maar “rot op?”
Hoe oud ben jij ?
Wat een onzin en wat een kinderachtige reacties plaats jij zeg.
Oké klaar.
Gedraag je er dan ook naar en calm your tits meid.
Bekijk het positief: het gaat tenminste niet meer over Enzo Knol of Bonnie’s dutjes.
Een kerstwonder.
Dat had je ook meteen kunnen zeggen in plaats van ‘Rot op’. En voor zover ik weet, post @DonnieDarko helemaal niet mee in het beutyblogtopic.
Je vindt het niet aannemelijk dat ze dat niet wist. Nou, als ze nooit in het beutyblogtopic komt, kan het best zijn dat ze dat helemaal niet wist. Maar dan nog, kun je best op een normale manier aangeven. Zou lekker aardig overkomen als een nieuw lid totaal onschuldig een ‘rot op’ naar haar hoofd krijgt.
Ik reageer op je omdat het de bedoeling is dat ik hier de sfeer enigszins gezellig houd. Als jij normaal reageert, krijg je ook geen reactie hoor.
Enzo Knol
Nep llama
ROT OP
Mama, ik word weer gecyberpest
Ik ben trouwens benieuwd waarom mensen hier naar Enzo kijken. Want hij richt zich toch echt op een veel jongere doelgroep. Beetje alsof je op je 30e MeisjeDjamilla ofhoeheetze kijkt. Of is het net zo ‘vermakelijk’ als Vloggloss?
Neem een snickers
Genoeg volwassenen die kinder- en young adult boeken lezen, of Disney films kijken. Vind dit niet heel veel anders, je hoeft niet per se de doelgroep te zijn om er naar te kijken (en/of het leuk te vinden) toch?
Nee sowieso, maar ben benieuwd wat het inhoudelijk nou leuk maakt. Of zoals @Mhysa zegt, misschien de looks van Enzo.
Ik vind een vakantie vlog van enzo leuk. Dat is niet specifiek op anderen leeftijden gericht.
Enzo is qua looks toch echt de meest basic white boy ooit? Deze worden in Nederland zo veel gemaakt dat je ze bijna gratis krijgt bij de boodschappen.
Ik vind zijn vlogs juist totaal niet (meer) kinderlijk. Hij laat net zoals elke dagelijkse vlogger zien wat hij doet op een dag en filmt dat. En dat vind je leuk of niet denk ik.
Meisje djamilla heeft veel content gericht op een jonge doelgroep met betrekking tot veel speelgoed ‘als je dit zingt krijg je het’ etcetc.
Enzo doet dit in mijn ogen minder tot niet. Ik kijk zijn gamevideos niet dus weet niet hoe het daar is.