Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Heeft iemand trouwens Rutger Vink gezien bij de Slimste Mens? Hij kwam niet zo slim over… mijn vriend vond hem vreselijk irritant haha.

7 likes

Ja dat was wel pijnlijk hè?

Hij wist niks en z’n grappen lukten ook net niet.

8 likes

Hij wist ook relatief makkelijke dingen niet? Viel me een beetje tegen.

2 likes

24 dagen achter 3u pd werken: 1uur aan materiaal filmen en dat 2 uur editen. Ik denk wel dat ze er meer tijd in steekt eigenlijk, maar het is allemaal heus wel te overzien is hoor :woman_shrugging:

2 likes

De vlogs van Mascha zijn een stuk kinderlijker en minder inhoudelijk dan die van Enzo als ik eerlijk ben. Ik kijk ook lang niet alles maar die wintersportvlogs zijn echt wel leuk, maar ook om het gebied waar ze zijn. Love wintersport.

8 likes

Ik vind dit echt een rare opmerking, zeker omdat je zelf zo fanatiek post in het white privilege topic.

12 likes

Ik dacht dat ik de enige was die dit opviel, maar de opmerking is niet okay. Goed dat je het aangeeft.

6 likes

Het gaat niet om iemand ergens op pakken. Ze had ook gewoon kunnen zeggen basic guy ofzo, white erbij is onnodig. Ik vind net als @Drawster dat we het gewoon omtrent iedere afkomst/huidkleur neutraal moeten houden.

13 likes

Ligt er maar net aan in welke omgeving je zit. Als mensen in mijn omgeving basic white bitch/guy/girl zeggen is dat echt allesbehalve positief bedoeld. Ah fijn, het is denk ik wel duidelijk dat er geen huidkleur bij hoeft te staan om duidelijk te maken wat je bedoelt.

3 likes

Wat is jouw omgeving dan?

Ik zit hier anoniem, dus waar ik woon en werk zet ik niet online.

Ik vraag ook niet om je postcode.
Meer qua sociale omgeving. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die er aanstoot aan nam.

6 likes

In mijn omgeving is een basic white girl iemand met een pumpkin spice latte, Uggboots en een Michael Kors in de holte van haar elleboog. Een basic black woman is vaak gezien als een boze vrouw met attitudes, of 4 kinderen met 5 “babydaddies”. Ook een verschil

6 likes

Niks ‘typisch’ aan, ik ben niet verplicht om mijn privacy te vergooien omdat iemand een discussie wil starten. :wink: Ik geef enkel dat je het beter had kunnen verwoorden, doe met mijn feedback wat je wilt.

2 likes

Woah ik heb vandaag de ‘x 1,5’ knop ontdekt op youtube. Allerlei filmpjes/ youtubers worden zoveel beter te handelen nu haha, waarom wist ik dit niet eerder?

6 likes

wat een humorloze reacties op shaaars grapje, nou moe. is ook niet gezond hoor, humorloosheid. dan zit je pas echt in de problemen als je het mij vraagt.
mensen, RELATIVEER pls.

29 likes

De discussie gaat van dutjes doen naar discriminatie, laten we het lekker houden op de youtube scene in plaats van een discussie uitmelken :thinking:

7 likes

Nou echt hoor. Kerst is weer voorbij dus vrede op aarde schijnbaar ook ofzo? :woman_shrugging:t3:
Wordt ineens in veel topics om het kleinste iets zo’n ontzettend groot ding gemaakt, man man man…

2 likes

Nou dan hier ff iets anders. Ik smolt zo erg van Jipp haar laatste video. Wat heeft zij lieve kindjes en een lieve vent haha. Allemaal een kusje van de jongste willen en dat dansen. Ik vond het zó schattig!

1 like

Haha een grapje? Sorry maar het werkt gewoon twee kanten op. En hoezo mag een wit persoon zich niet gediscrimineerd voelen? Wie bepaalt dat?

Ik vind het inderdaad niet verenigbaar met jou posts in het WP topic omdat je daar zo ontzettend fel bent en het dus blijkbaar vanaf 1 kant bekijkt.
Vind t echt te makkelijk om te zeggen dat witte mensen zich niet gediscrimineerd mogen voelen. Dat slaat nergens op.

14 likes