Ik snap je wel! Door de gezichtscontouren denk ik! En uitgesproken gezichts uitdrukkingen.
Ja daar had ik nog niet eens over na gedacht maar daar heb je wel een goed punt! Eigenlijk idd dan veel beter om ook niet te uploaden als je vakantie neemt. Zo had ik het nog niet bekekenâŠ
Maar ik zie ook dat er nogal venijnig word gereageerd op mijn bericht over Bonnie door sommige mensen, maar de reden dat ik het hier plaats is omdat ik benieuwd ben naar andere inzichten hierover. Niet om Bonnie te bashen. Ik volg Bonnie al letterlijk sinds haar eerste video op YouTube en vind haar echt een heel leuk mens. Heb niks op haar aan te merken.
Ik vond alleen de keuze voor het niet uploaden bijzonder. Maar nu ik sommige reacties van jullie lees zie ik het ook vanuit een ander perspectief en begrijp ik de keuze juist.
Er zit nogal een verschil in hoe je kan reageren op dit forum. Als je de post van Tuula vergelijkt met een aantal anderen qua toon⊠Kan er nog veel geleerd worden van Tuula hier. Vind dat wel jammer, want merk dat ik juist daardoor vaak niet post op dit forum, omdat de kans groot is dat je wel een paar lullige reacties gaat krijgen.
Ja ben denk ik gewoon jaloers op haar hoeveelheid vrije tijd maar ook haar structuur/orde/discipline ofzo. Eigenlijk hoe ze het aanpakt als eigen baas. Is mijn favo youtuber, leuke meit
Zou zelf ook graag 4 weken vakantie hebben, naast de reisjes en leuke dingen dat mijn ogen ook vakantie is.
Ben ook eigen baas en kan mijn werk zelf helaas niet pauzeren en dan een paar weken niet op mails of klachten reageren, geen retouren terugbetalen enz. . heb al 5 jaar geen echte vakantie gehad (altijd laptop mee en halve dagen doorwerken) Maar das een andere discussie.
Misschien een voornemen voor mezelf het meer zoals Bonnie te doen, kantooruren, pauzes, vakanties, en me dan niet schuldig voelen, maar ja hoe⊠Dan vind ik het ergens zuur voor mezelf dat zij het wel zo even kan besluiten na een in mijn ogen super chill jaar met al veel vrije tijd. Is meer mijn eigen issue dus dat ik hiermee knoei en zo tussen kerst en oud en nieuw is dat wel iets om bij stil te staan.
Het valt me op dat jij echt veel op jezelf betrekt in reacties die je schrijft.
Klopt ik denk dat dat is waar iedereen een mening uit vormt toch door eigen ervaringen en beleving. Ik ligt misschien alles iets teveel toe, forum is dan mijn uitlaatklep. Zal erop letten want wordt er zelf soms ook moe van, hopelijk niet te vervelend.
Ik heb wel eens gehoord dat ze soms dutjes doet
Ik ben het hier wel mee eens, het is knap hoe gestructureerd zij werkt en plant. En volgens mij heeft zij ook best veel vrij hoor tussendoor.
Daarom is het enige wat mij âirriteertâ (tussen haakjes want groot woord), dat bonnie er meteen zoân zielig verhaal van maakt met moeilijk en zwaar en veel blabla. Terwijl zij laatst ook nog een week (of twee?) vakantie had met niet vloggen enzo, voor Edinburgh geloof ik omdat het toen ook al zoveel was. En ze gaat een maand naar Vietnam, waar ze 4 (overigens hele leuke) vlogjes van heeft geplaatst. Waar spon in zat dus alleen maar chill voor haar. Dus dat is allemaal best luxe hoor.
Ze is niemand wat verantwoordt en zeker niet verplicht te uploaden, maar own het dan ook gewoon. Ipv dat zielige gedoe met âik heb echt een week vrij nodigâ, daar word ik wel een beetje kriegelig van persoonlijk. Dus ik snap de opmerkingen wel.
Ik snap niet waarom
Van mij mag het hoor maar ânet als ieder ander mensâ vind ik een beetje overtrokken. Het zal vast liggen aan het soort werk dat je doet maar in mijn beleving moeten veel mensen hun vakantie wel voorbereiden/vooruit werken.
Maar goed, lekker voor haar toch inderdaad. Het feit dat ze freelancer is betekent juist dat ze dit zelf kan bepalen. Ze zal die weken geen inkomen hebben maar als ze dat niet kon missen zou ze het vast niet doen. Of zijn er echt mensen die dood gaan zonder haar videoâs?
Ik droomde dat ik pizza ging eten met Bonnie en Nick en zij hadden allebei pizza HawaĂŻ. En mijn pizza was niet bezorgd en ik mocht niet eens een stukje van hun, want het was toch vieze pizza en ik miste niks. En Alwin en Teske waren er ook, maar die voegden niks toe aan de droom.
@Zemraluani, speciaal voor jou mijn droom gepost, omdat ik weet dat je dat zo graag leest van anderen.
Vier weken de minimum vakantie? Dat klopt toch niet? Volgens mij hanteren veel bedrijven dat je in het hoogseizoen drie weken krijgt. En sowieso nemen mensen toch ook geregeld een weekje of een paar dagen vrij?
Je hebt recht op het aantal uren dat je werkt per week x 4. Dus als je 40 uur werkt krijg je 4x40 = 160 uur = 20 dagen van 8 uur.
Volgens mij is het in mijn cao dan ook nog zo dat ik recht heb op twee aaneengesloten weken vakantie.
Dat snap ik. Ik heb het over vier weken aaneengesloten, want ik dacht dat @Pendule het daarover had. Ik ken niemand die al zân vakantie in een keer opneemt.
Aah ja, naar wat ik kon vinden is daar wettelijk niets over afgesprokenâŠ
Mijn baas heeft alleen eens gezegd dat we recht hebben op 2 weken aansluitend maar de rest afhangt van hoe druk het is etc (in praktijk keurt hij alles goed haha)
Maar toen Bonnie in Edinburgh was, was ze alsnog constant bezig met haar werk. Ze vlogde en zat âs middags gewoon in de airbnb te editten. Zo relaxed is zoân vakantie dan niet. Moet er niet aan denken dat ik zelf op vakantie ga en âs middags moet gaan werken. Ik snap deze keuze wel om even echt vrij te zijn.
Ja, ik snap de boze reacties zelf ook niet hoor? maar vond haar verhaal hierover in de vlog al een beetje te uitleggerig en een âzielige toonâ hebben. Ook met het meer uitleggen op insta en in de reacties vind ik zo overkomen, daarom zeg ik own het gewoon. Ze moet vooral doen wat ze wil!
Maargoed ik vind dat bonnie sowieso erg dramatisch en zielig kan doen over kleine dingen. Die zijn hier vaak genoeg beschreven haha en dat is ook mijn haat/liefde met haar. Vind haar heel leuk en idd integer, maar trek sommige dingen heel slecht sowieso. Bijv zielig doen over lego poppetjes in elkaar zetten terwijl je die stomme kalender zelf heb gekocht. Zelfde met dit eigenlijk een beetje
Edit: @soarin maar precies hierom had ze 1/2 weken ervoor ook al echt vrij zonder vloggen. Alle recht hoor, maar dat is een maand geleden? Vind het zelf dan een tikje overdreven om dan nu zo te zwelgen, na 3 weken vlogmas met daarbij een (werk)vakantie. En eerlijk, zoân vlogmas doet ze ook vooral voor zichzelf?
Donât know her
Als je het over mijn reactie hebt, nu ik het teruglees zie ik dat het wat snibbig kan overkomen maar het was gewoon neutraal bedoeld en niet op jou persoonlijk ofzo. Dus gewoon posten wat je wil joh! Ik vind dat er juist een interessant gesprek op gang is gekomen door jouw post.
Vlogmas is 3,5 week elke dag werken he. Je kunt geen dag overslaan dus ze heeft geen enkele dag vrij gehad. Zijn natuurlijk ook andere mensen die dagelijks vloggen, maar ik vind dat Bonnie er altijd veel moeite in stopt en dat kost tijd. Mascha kan een vlog editen in een half uur, maar ik denk dat Bonnie er zeker 1,5u mee bezig is elke dag.