Annemerel is ten huwelijk gevraagd! #shesaidyes
Gelukkig nieuwjaar
2 oktober al Jij ook!
Haha oh yayyyy happy 2011 allemaal! Ik gebruik internet explorer he.
Een 2019 overzicht van alles waar ze afgelopen jaar geld op bespaard hebben?
Of een boek over besparingstips op reis: Op de Bonnefooi
Bonniefooi!
Staat in beutyblog!
Ik zie het net voorbij komen. Late to the party
Zijn er mensen die weleens naar Rijk Hofman zijn vlogs kijken? Hij ging vet veel met een meisje om, Nikki. Zie nu dit onder zijn nieuwe video staan:
Hi! Ik wil nikki niet meer in mn videos. Ik ga ook niet meer met der om. Ze ging om verkeerde redenen met mij om. Dat is de reden dat de videos weg zijn en dat ze er niet meer in zal zitten. Ik ga de volledig echte reden niet vertellen, want je kan iemand niet gelijk zwart maken voor een groot public.
Lekker genederlandst
Die laatste zin ook . Eerst een soort van rant en dan ‘je kan iemand niet gelijk zwart maken’
Oh juicy
Ik vond die vriendschap zo bijzonder. Niet dat mand en vrouw geen vrienden kunnen zijn zonder seks/relatie, maar zo intens met iemand zijn dat je praktisch samenwoont, samen slaapt en alles samen doet terwijl het strikt platonisch is. Krijg het benauwd bij het idee.
Ik dacht eigenlijk dat het zijn vriendin was. Heb maar één video van hem gezien, toen kwam hij terug van expeditie en zij zei toen dat ze hem zo had gemist dat ze in zijn bed had geslapen geloof ik
Die Nikki heeft dit in der stories op Insta geplaatst.Ben veels te nieuwsgierig voor dit soort dingen haha.
Zat door haar foto’s te scrollen en kwam ik ineens een oud-klasgenoot tegen van mijn broertje,is blijkbaar een vriendin van haar.
Nee ze waren heel nadrukkelijk niet samen. Heb ooit een middag uit fascinatie hun vlogs gekeken omdat ik er nada van snapte.
Annic gaat advies geven aan vrouwen die zwanger willen worden. Bijzondere carrièrestap…
Waar heb je dat gevonden?
Toevallig zat ik net haar Instagram af te speuren om zoek naar nieuws van haar ‘grote zakelijke verandering’.
In de vlog van zondag had ze als titel: Ik heb groot nieuws.
Om dan 28 minuten later de vlog af te sluiten met de mededeling dat ze het grote nieuws 1 januari via Instagram ging bekent maken… Wat een gedoe, maar ik blijf toch benieuwd ookal weet ik dat ik het teleurstellend ga vinden.
Op Instagram, in haar bio staat nu: founder of mamaworden.nl