Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Het is wel leuk om zoiets van je jaar te hebben. Ik heb vandaag mijn One Second a Day gemaakt.

Misschien moet ik daar toch nog een première voor organiseren.

Ik vind het wel leuk om te zien wat anderen filmen. Ter inspiratie voor mijn 2020 beelden.

Beetje anti-climax, het tegenover je volgers een “geheim project” noemen, terwijl het voornamelijk voor jezelf leuk is om terug te kijken en verder lekker boeiend dat je 2 seconden per dag gefilmd hebt, waarom moet dat een geheim project genoemd worden

23 likes

Hoe kan je dit je bijzonderste video ooit noemen? Denise heeft dit vorig jaar ook gedaan.

12 likes

Valt me wel op dat ze zowat bijna elke dag vrienden ziet, ben ik best jaloers op!

26 likes

Ja en vast nog duizenden andere YT’ers.

Bonnie is een van de weinige mensen waarvan ik de vlogs kijk, maar vind dit echt zooo saai.

2 likes

Ik kijk Mascha’s vlogs al jaren tijdens het poepen maar de laatste maanden erger ik me aan ALLES wat ze doet en zegt. Vind het ook totaal niet boeiend meer

Haar laatste video’s worden ook allemaal maar rond de 40k keer bekeken, een paar jaar geleden zat ze wel rond de 100k volgens mij

Ik zoek wel wat anders voor op de wc haha

26 likes

Ik heb dit ook gedaan en het is gewoon met een app en kost 3 seconden per dag

3 likes

Ben nu heel benieuwd naar wat jij aan het opzetten bent!

Huh, hoe weten jullie wat Annic precies gaat doen? Er is toch niet veel meer bekend dan de bedrijfsnaam?

3 likes

Een online moderatorcursus.

15 likes

Gaat je lukken in 2020!

1 like

Ik begrijp t ook niet helemaal… ik kan alleen uit de bedrijfsnaam dit ook allemaal niet opmaken. Wellicht wat voorbarig allemaal.

Op de site staat: “Alles wat je wil weten als je zwanger wilt worden”.

Misschien wordt het wel gewoon een blog. Of een boek.

1 like

Nee ik ben ook echt benieuwd naar het totale concept. We zullen zien

1 like

Hoe heet die app?

1 like

Ben ook benieuwd hoe die app heet😁

1 like

& @blueberry

10 likes

Moest hier ff om lachen.

82 likes

Ik heb gekeken tot 15 januari, het is idd erg saai.

Sarah Rebecca is ook lekker bezig met terugblikken en vooruitblikken. Al 3 posts op insta over 2019&2020