Ben echt Sarah Rebecca-moe sinds ze zwanger is. Beetje one issue forummer op YouTube/Instagram. One issue influencer.
Ik had dit kunnen typen
Dit vind ik dan wel weer leuk, al weet ik niet of ze ook onder mommyvlogger valt. Denk het niet. Over de video van Bonnie, ik heb ‘m helemaal gekeken maar snap niet hoe, voelde aan als drie kwartier. Wel jaloersmakend hoe vaak ze leuke dingen doet en veel vrienden heeft. Kan ik niet over mee praten
Jezus wat een huis. Zijn keuken is gewoon groter volgens mij dan mijn huisje.
Ik vind het zo afzichtelijk smakeloos.
Hij zei ook dat hij zoveel spullen had dat hij zijn vorige huis ontgroeid was. Hoeveel zooi had hij dan wel niet?
Hahaha veel. Ze hebben alleen al weet ik hoeveel pinballmachines en dat met ongeveer alles wat ze hebben… Make-up, kleding etc.
Stijl is niet te koop he
Wordt ze gynaecoloog? of fertiliteitsarts?
Ze doet wonderen van onderen
Ik vind dit dus echt zooo verschrikkelijk, niemand heeft zo’n groot huis en zoveel spullen nodig
Die vlog van Massa gaat vandaag echt nergens over. Als titel iets hebben wat je uberhaupt niet eens laat zien… vlog van 6 min. Gurlll kappen met deze onzin. Ga over op weekvlogs of maak content met inhoud. Zeikmodus uit. Over.
Dan is ze wel de juiste persoon om businesscoach te worden, ze heeft het zelf duidelijk erg goed onder de knie.
Hebben we ooit nog iets gehoord van Cynthia’s wandel/plan vakantie van €3000?
Er is een Sarah Rebecca, een Rebecca Denise en ik heb laatst een Denise Anna voorbij zien komen op YouTube. Geen waardevolle toevoeging maar ik wilde het toch even melden
En dan zijn we weer bij Anna Nooshin aangekomen haha.
Dan stopt de ketting wel weer of is er een Nooshin-samantha of zo??
Nee nee, moeten wel een Anna + extra voornaam zoeken, anders telt het niet. Insert Anna-Liss Tot zover de chain, want is er een Liss die vlogt?
Enige waar ik aan denk zijn boobies
Ik vind Youtubers die hun eerste en tweede naam gebruiken als kanaalnaam automatisch saai.
Ik realiseer me nu pas dat Vera Camilla de originele dubbele voornaam youtuber is.
Bij haar denk ik nooit “oh Camilla is haar tweede naam”, bij haar klinkt t als één geheel op een bepaalde manier.
Ja stel je voor dat iedereen ineens zijn/haar doopnamen voor alles zou gebruiken. Op een eerste date: “Maud Petronella Geertruida Beatrijs, aangenaam”