Ik snap heel erg wat je bedoeld: ik vond haar vlogs eerst echt leuk en nu denk ik bleeeh. Maarja ik vind die man (willem? kweetffnietmeerhoedieheet) ook erg irritant en die komt nu meer in die vlog. Alleen al hoe hij de P uitspreek (pHHIp, de pHipsterr) en alles om dat kind draait en om wat wiens content is. Door die zogenaamde diepgang die ze er nu in wil brengen valt alleen maar op hoe ontzettend nietszeggend ze zijn.
Ik volgde haar eerst ook op Instagram, maar ik ben haar ontvolgd door die laatste post waarin ze zegt dat ze echt een break en me-time nodig heeft terwijl ze alleen al dit jaar 3 maanden op Bali is geweest, gratis chillt in een huisje in Frankrijk, nr Zuid Afrika gaat met dr bff en ze komt net van Texel terwijl ze daarvoor ook in centerparcs ofzo zaten? En zeker nog wat andere relaxte tripjes die ik even niet weet.
Gelijk hebben ze hoor, hoe fijn is het kunnen doen en ook wat betreft dat festival; vooral doen! Maar vind dat boehoee it’s a hard knock life for Rach gedoe echt irritant.
Edit: wat een rant, het zit me hoog klaarblijkelijk