Ik vond Co ook heel leuk maar ik word nu al loco van die maniertjes. Claire 2.0 
Wat is dit?!
Alsof je wat wilt leren van iemand die een blauwe maandag vlogte met Vera en dacht dat het een goed idee was om een varkentje als huisdier te nemen…
Zo populair was die website van haar toch ook helemaal niet?
Ja ik zat laatst op haar insta waarbij ze ook hele verhalen onder haar foto’s heeft van hoe goed het wel niet gaat en ze haar baan kon opzeggen hiervoor en ze nooit gestudeerd heeft want dat is absoluut niet nodig om een business woman te zijn (het stond er anders maar dit heb ik ervan onthouden)
Hmmm misschien moet ik toch kattenafvalcoach worden en kan ik dan gebruik maken van al die gratis online trainings en seminars. Kan ik mijn BA direct de vuilnisbak in pleuren.
Ik ben al geïnteresseerd want mijn kat is een beetje te dik
Grootste bullshit ever inderdaad. Zoveel veganistische producten zijn er nog niet op de Nederlanders markt + so what, al zou het wel zo zijn? Het is natuurlijk echt niet oké om vegan te eten/mee te helpen aan een beter klimaat/een wereld met minder dierenleed. Ik begrijp gewoon niet echt hoezo je dat als negatief zou kunnen zien 
Hahahaha sorry voor deze rant, de agressieve vegan in mij komt even naar boven
Wow, ik keek vroeger altijd haar filmpjes, vind haar mond nog steeds fascinerend. Heb even gegoogled en gurugossip was al zoveel te weten gekomen mbt het huiselijk geweld.
Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als ik haar website bezoek. Hoe kun je jezelf zo online profileren :’)
Ik heb wel het gevoel dat Scarlet er erg veel moeite mee heeft dat Joyce zwanger is.
Wie heeft het boek van Jamie Li gekocht? Ik geef het toe: ik wel! En ik wil ook best toegeven dat ik het tot nu toe een leuk boek vindt.
Ik denk eigenlijk dat ze het geslacht niet bekend gaan maken, om niet nu al allerlei gender-gerelateerde verwachtingen op te roepen. Zoiets vind ik wel bij hen passen. Ze hadden op Instagram ook iets van #whocares bij de aankondiging van die video.
Ik ben zo benieuwd of Monica vanavond een vlog gaat uploaden. Ik denk het niet maar hoop het wel!
Jaaa ik zie het nu ook! Had ik niet verwacht
Voel me net een stalker dat ik gewoon helemaal blij ben dat de vlog online is (na de hele dag youtube checken)
Oh Yes! Zoveel zin in deze vlog. Bedankt klanten voor het niet komen vandaag, kan nu meteen gaan kijken😂
Zoooo leuk die vlog. Echt een schatje omg!
Ohhh wat lief allemaal omg 
Ik zat bijna met Mo mee te janken hahah. Echt wat een schattige lieve baby zeg. Ben heel benieuwd naar haar bevallings verhaal.
jaa echt een leuke vlog! En dan die k*t braderie haha, snapte haar zo
edit: awh dat emo stukje, zo eerlijk en lief
Ah deze vlog van Mo 

Ik heb de vlogs van Monica denk ik al 2 jaar niet meer gezien, maar keek nu toch even omdat ik zo nieuwsgierig was en OMG ik ben echt helemaal verbaasd
zo’n compleet ander mens. Ze praat zo rustig en komt zo lief over en ik kende haar nog als die vretende, scheldende Monica. Denk dat ze nu echt een goede moeder is.