Ze zegt dat ze het niet heeft benoemt of laten zien omdat ze het niet wilde promoten. Ze benoemd niet specifiek dat ze erover heeft gelogen. Maar op mij kwam het ook over alsof ze er eigenlijk niet zo blij mee was
Hahahahahahahhahahha
Ja precies dat zei ze! Echt wat een kolder
Per ongeluk op een naaldje hyaluronzuur gevallen.
Als ik Jiami was had ik er gewoon niks over gezegd. Maar ze heeft toentertijd zelf zo’n lulverhaal verzonnen, dat maakt het extra dom
Al die foto’s van Mo en Lars zijn zo lief! Rammelende eierstokken #influenced
En alles is flexxx(a) en spon. En dat vind ik zo stom. Vind de daddyhox video’s leuker. Wel lekker dat ze veel ruzie er gewoon in laten en ontplofte woonkamer enz. Maar alles wat ze doen is ge-spont. Texel etc.
Ik snap heel erg wat je bedoeld: ik vond haar vlogs eerst echt leuk en nu denk ik bleeeh. Maarja ik vind die man (willem? kweetffnietmeerhoedieheet) ook erg irritant en die komt nu meer in die vlog. Alleen al hoe hij de P uitspreek (pHHIp, de pHipsterr) en alles om dat kind draait en om wat wiens content is. Door die zogenaamde diepgang die ze er nu in wil brengen valt alleen maar op hoe ontzettend nietszeggend ze zijn.
Ik volgde haar eerst ook op Instagram, maar ik ben haar ontvolgd door die laatste post waarin ze zegt dat ze echt een break en me-time nodig heeft terwijl ze alleen al dit jaar 3 maanden op Bali is geweest, gratis chillt in een huisje in Frankrijk, nr Zuid Afrika gaat met dr bff en ze komt net van Texel terwijl ze daarvoor ook in centerparcs ofzo zaten? En zeker nog wat andere relaxte tripjes die ik even niet weet.
Gelijk hebben ze hoor, hoe fijn is het kunnen doen en ook wat betreft dat festival; vooral doen! Maar vind dat boehoee it’s a hard knock life for Rach gedoe echt irritant.
Edit: wat een rant, het zit me hoog klaarblijkelijk
Ik trek die antroposofische opvoeding van De Huismuts echt zo slecht. Nee dankje, ik loop wel een deurtje verder
Vind Co echt geweldig
Ik vind (vond?) Co ook leuk maar dr maniertjes die ik eerst leuk vond, vind ik nu al minder. Ik denk echt dat geen enkele youtuber op lange termijn leuk blijft om te volgen. Hell ik zou mezelf niet eens volgen denk ik.
Waar blijft de nieuwste co video eigenlijk…
Wow ja, inderdaad!
Haha en wie betaalt zijn docentensalaris dan? Zijn niet-baas zeker.
ben ik ook ondernemer omdat ik net een boek heb verkocht via marktplaats? #lifegoals
Nah die nemen alleen stagaires aan.
Ik ben ook ondernemer #mailcheckenisondernemen
Ik ben echt in shock. Welke school keurt het goed dat je een stage loopt met 11 andere stagaires en 1 ‘begeleider’… of zouden het stagaires zijn die het vrijwillig deden? En het lef inderdaad om daar over op te scheppen… walgelijk.
@HvO
Dat denk ik wel ja want er zijn toch super veel succesvolle online ondernemers zonder fysieke winkel.
Ja klopt, want wat ondernemen ze dan precies? Ze zetten filmpjes op YouTube/schrijven stukjes, maar dat maakt je toch nog niet per se ondernemer? Wel eigen baas, maar dat lijkt me niet per se hetzelfde
Voor de inkomstenbelasting:
Als je een onderneming drijft voor eigen risico en als je rechtstreeks aansprakelijk bent voor de verbinfenissen uit die onderneming.
Voor coole hippe mensen:
Als je niet voor een baas werkt en geen zure kantoortrut bent.
*Oh en als je (doet alsof je) minimaal 2 managementboeken per maand leest.
Hahahaha ik dat ze niet hebben geantwoord: arts.
(’‘Ik had echt vwo kunnen doen en geneeskunde’’) #watGAAF