Het andere YouTubers/bloggerstopic

O en de zin ‘Waarom is het hartstikke onverstandig om “nudes” te “senden” en het tóch doen?’ slaat grammaticaal gezien echt als een tang op een varken.

17 likes

Over die foto van Anna:

Ik liet hem aan mijn vriend zien en zeg: ‘Dit is toch geen porum?’ Hij werpt er één seconde een blik op, ziet die samengeperste boobies, zegt ‘Neuh’ en gaat weer verder waar ie mee bezig was. Ook mannen (oké, deze dan) vinden die foto maar niks.

17 likes

Wat is het “doei kaytjeee” verhaal?

1 like

Ben ik ook benieuwd naar!

@anon39978576 holy shit je bent al zo lang aan het typen, ben nieuwsgierig haha

3 likes

Egf was eerst lovend over Jamie ( dit is geen Nederlands he? ) maar toen hadden 2 mensen een gesprek ofnja misschien een paar post over dat Jamie bij een stukje in haar vlog niet helemaal eerlijk was over spon. ( het was meer is dit nou spon of niet ? En de ander vond het ook op spon lijken dat was het)
En toen kwam ze op het forum een heel verhaal doen over dat dat dat geen spon was ofzo.
En toen zei iemand op een vriendelijke manier dat het meestal niet echt gewaardeerd werd als vloggers zon verhaal kwamen doen.
Een paar dagen daarna had ze een hele blogpost over dat wij op het egf zure kantoortrutten waren.

Terwijl veel mensen helemaal fan waren. In die tijd zei ze vaak tegen Kay ( haar zoontje) Halloo Kaaaytjeee. Dus na die blogpost poste ik voor de grap Gooodbyeee Kaaaaytje. En toen had ze op iemand gereageerd ( diegene had een comment gepost dat iedereen op t egf fan was) Van jaa maar ik las Goodbye Kaytje en dat maakt me verdrietig…

MIJT

27 likes

het waren idd echt paaaagina’s lang vol lof hoe leuk zij en haar kids waren en 1 ‘negative’ comment (niet eens echt - was meer is dit spon ja of nee?) en de goodbye kaytjeee en toen dikke rel

7 likes

Ik zag eerder Jiami het doen. Maar sowieso vind ik TB nog eerder iets voor mascha en vera. En waarom 6 outfits dat is ook weer overkill en maakt het nog ongeloofwaardiger,

Wacht maar tot ze hun zaad kwijt moeten. Of een nude gesend krijgen. Aldus het boek der wijsheden :persevere:

Ik weet niet hoe mijn gevoel hierover heet. Walging? Afkeer? Een enorm ongenoegen iig :stuck_out_tongue_closed_eyes: ik kan er gewoon niet bij.

8 likes

Ik denk dat er een Jank vlog komt

2 likes

Een goede nude kan ik nog begrijpen (vanuit het oogpunt van een man, ik kan echt niets met nudes) maar ik denk niet dat ie op deze foto zijn zaad kwijt kan :disappointed_relieved:

Even het boek checken of er nu iets aan hem mankeert.

Laat je me de conclusie weten? En wat ik vervolgens met hem moet doen?

Ik raak dat boek met geen vinger aan straks word ik er nog mee gezien :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Of aangestoken

1 like

:scream:

Ik ben ook benieuwd of jamie gaat reageren op alle ophef en reacties die nu allemaal rond gaan. En is ze trouwens gestopt met vloggen?

3 likes

Nou, die laatste post van Martine op Instagram. Is het een passief agressieve reactie op de reacties van haar lezers?

4 likes

Oh god :roll_eyes: Dit komt echt weer neer op kritiek? Je bent gewoon jaloers!

Hier de tekst voor de luiaards onder ons:

6 likes

Ik wilde ook eigenlijk reageren met: “Lekker in 't luchtledige aan het grijnzen?”
Zo stom geposeerd en die tekst bleh

3 likes