nee je hebt gelijk haha. ik was in de war en dacht dat die weekvlog pas een paar dagen geleden was maar dat is al 6 dagen geleden.
Wow dit is echt dé filter waar je instant 10 jaar ouder door lijkt.
Ik vind de uitdrukking ‘los in de tas’ veel leuker. Die gebruik ik ook regelmatig. Maar Vera heeft ook een video over beha-loos door het leven gaan gemaakt en die heeft tenminste grote borsten. Voor Wil is het wel iets makkelijker om geen beha te dragen.
@LaPetiteRobeNoire Echt he. Alsof ze elke foto dood photoshoppen en overal een HDR-filter overheen gooien. Zo onnatuurlijk.
Ik vind het er heel raar uitzien ja, terwijl ik altijd vind dat Martine van die mooie ogen heeft van zichzelf.
Maar nog over die beha: praktisch gezien is het misschien makkelijk om geen beha te dragen als je kleinere borsten hebt, maar er blijft soms ook weinig meer over en dat kan qua zelfvertrouwen juist wel een moeilijke zijn.
Ja sorry dat ik het zeg maar vindt het echt een opgegraven veenlijk kleur. Maarja #newfeednewme #jongensmama
Die spon video van Rachel vandaag, echt zo irritant hoe zij die zogenaamde wijsheden gaat vertellen met dat serieuze gezicht. Daar cringe ik echt van.
Ik heb ons Wil en Tien ontvolgt op insta. De weekvlogs vind ik nog wel grappig om af en toe eens te kijken, maar die lappen tekst onder de foto’s en die quotes van Martine… Die post over die lingerie was wel de druppel voor mij
Ja, dat is ook zo. Ik heb ook kleinere borsten en had er eerst ook moeite mee. Ik bedoelde vooral te zeggen dat Wil een beetje late to the party is.
Overigens vind ik het gewoon jammer dat ze deze weg ingeslagen zijn. Ik volg ze al jaren met plezier, maar ik vind deze nieuwe aanpak echt helemaal niks. Zo gelikt en alleen maar gericht op mommy’s. Ze lijken hun hele persoonlijkheid te zijn verloren, door mama te zijn en door zichzelf ‘die van die’ te noemen.
Precies dat. Ik heb heel weinig en zonder beha is het al helemaal niets. Ik ben al onzeker met beha dus zonder gaat hem bij mij helemaal niet worden.
Edit: maar ik vind het dus heel tof als iemand geem beha aan heeft hoor! Durf het zelf alleen niet.
Haha ik krijg soms zulke aanstellerige reacties als ik zeg dat ik heel vaak geen bh draag. Maar als ik dan zeg dat ik ook heel vaak op werk geen bh draag en of ze dan een voorbeeld kunnen noemen wanneer ze vonden dat ik er ongepast bijliep, krijg ik juist verbaasde blikken en blijkt dat niemand doorheeft wanneer ik wel/geen beha draag. Nu let ik daar zelf wel op (dus niet behaloos in een wit doorschijnend shirt bij wijze van) maar het blijkt dat mensen gewoon zo heftig reageren op het idee van geen beha, maar in werkelijkheid niet eens het verschil zien. Love me lefe zonder bh (en soms met). En ik heb dd, dus ook niet de kleinste.
Moraal: gewoon lekker braless
Ik heb ook niet zoveel, maar heb er geen moeite mee om geen beha te dragen. Ik vind het alleen lastig dat het soms een beetje puntig wordt bij wat losser vallende kledingstukken
Maar ik vind het bij anderen en Willemijn juist heel mooi staan, en ik voel me er zelf ook wel prettig bij (altijd al trouwens)
Gewoon doen, als je maar geen "los in het hok " gaat roepen.
Haha ja je moet je er zelf wel comfortabel bij voelen. Mijn moeder was er zelf altijd heel vrij in, dus ik wist eigenlijk niet beter dan soms (of bij bepaalde kleding) mn bh niet aan te doen. Pas door reacties van anderen besefte ik dat sommigen daar echt niet zo over dachten.
Ik wil alleen geruststellen dat veel mensen niet eens zien of je een bh aan hebt of niet Maar vooral heftig reageren op het idee dat iemand geen bh aanheeft.
Ik zou ook gemakkelijk minder vaak een bh kunnen dragen, ik heb kleine borsten, maar de reden waarom ik er wel draag is omdat mijn tepels zo snel zichtbaar zijn.
Dit precies. En omdat ze klein en puntig zijn valt het nog meer op. Maar ik heb afgelopen week nipple covers besteld, dus ben benieuwd of het geheel er dan wat meer appropriate uitziet.
Ik merk zelf dat ik hele ronde borsten onder kleding niet meer zo mooi vind (en dan bedoel ik dus dat soort rond wat je van een voorgevormde bh krijgt). zal wel te maken hebben met die free the nipple /los in het hok trend haha. Kan m’n eigen borsten zo onder kleding (beetje puntig) ook steeds meer waarderen terwijl ik dat vroeger echt heel lelijk vond
Ik vond de Berlijn vlog op zich best leuk, maar jammer dat het toch weer over instagramwaardige plekken en voorwerpen ging.
Inderdaad! Alles was zo instaperfect en leuk om foto’s te maken en ook bij die houten tasjes ging het weer over foto’s… hun foto’s komen mn neus uit
Nieuwe vlog van Monica is 40 minuten, even lang als een aflevering van een serie :’)
Ik ga er ff voor zitten
Ben heel benieuwd naar het artikel van Wilentien morgen! Maar zal wel iets sufs worden waarbij ze aangeven dat ze nu juist iets doen waar zij zelf blij van worden. Denk niet dat ze gaan ‘toegeven’. Heb inmiddels Martine al wel ontvolgd, sinds die quotes van haar… echt jammer want voordat zij moeder werd vond ik haar altijd wel leuk (behalve dat zweverige).
Zal er inderdaad wel op neer komen dat wij hun toekomstvisie gewoon niet goed begrijpen.
Zal vast, maar op het moment dat mooie foto’s verpest worden met lelijke filters, omdat het dan zogenaamd mooier in de feed past, haak ik toch echt af.