Zoooo leuk die vlog. Echt een schatje omg!
Ohhh wat lief allemaal omg Ik zat bijna met Mo mee te janken hahah. Echt wat een schattige lieve baby zeg. Ben heel benieuwd naar haar bevallings verhaal.
jaa echt een leuke vlog! En dan die k*t braderie haha, snapte haar zo
edit: awh dat emo stukje, zo eerlijk en lief
Ah deze vlog van Mo
Ik heb de vlogs van Monica denk ik al 2 jaar niet meer gezien, maar keek nu toch even omdat ik zo nieuwsgierig was en OMG ik ben echt helemaal verbaasd zo’n compleet ander mens. Ze praat zo rustig en komt zo lief over en ik kende haar nog als die vretende, scheldende Monica. Denk dat ze nu echt een goede moeder is.
ik ben nu de vlog van Monica aan het kijken op mijn werk en ik heb super zin om door te spoelen naar de bevalling maar nee. Ik blijf sterk. Ik kijk alles. Maar zo benieuuuuuwd.
Ik kijk ook de vlog van mo, word er zo blij van haha!
Ach wat een lief klein meisje. Monica straalt zoveel liefde uit, echt mooi om te zien
Ik dacht precies hetzelfde!
Ahhh ik word helemaal emo van haar, zo lief! ‘Ik wou gewoon dat ik haar aan me vast kon plakken’
Na de vlog van monica wil ik eigk direct mn spiraal eruit laten halen. Wat heerlijk om te zien hoe de baby het doet en hoe gelukkig zij en lars zijn
Sjesus wat is dit, ik ben aan het huilen bij de vlog van Monica.
Ik vond het echt een mooie vlog. Die beelden van de baby met lars & mo .
Alleen moet ik echt nog wennen aan de naamcombinatie van zara en lizzy.
Ik had al een tijdje geen vlog meer gezien van Monica, maar deze is echt heel lief en leuk. Schattige baby ook
nouuuu ik roep al jaren dat ik denk geen kinderen te willen en nou zit ik hier huilend die vlog te kijken, wat is dit
Wat een liefje <3 heel mooi om Mo zo te zien, had niet verwacht dat het me zo zou raken
Lotte heeft vorige week aangegeven dat ze gaat stoppen met het werk als juf, en nu net post Sarah Rebecca hetzelfde. Ze gaan allebei 100% voor hun kanaal
Het zijn wel weloverwogen keuzes, maar toch vind ik het zonde
Zij zijn ook helemaal niet zo groot, ik kan me niet voorstellen dat zij daar van kunnen leven
Oh interessante keuze van Lotte. Ik postte laatst nog dat ik de kwaliteit van haar videos na al die jaren nog steeds zo meh vond en ze is zo weinig vernieuwend. Ben benieuwd wat ze dan allemaal van plan is.
Eens. Ik heb ook het idee dat YouTube een beetje aan het stagneren is en dat het moeilijker is om te groeien. Ik zou persoonlijk die vastigheid willen behouden. Alhoewel Sarah natuurlijk tegen een burn-out aanzat, dus dat kan ik me wel een beetje voorstellen.
Ahhh die video van Monica is zó leuk
Voelde echt met haar mee en werd er zelf ongeduldig van. En dan ook nog die braderie als de bevalling dan eindelijk begint.
Vond het stukje met de kraamtranen ook heel oprecht en lief. Wat een super leuke vlog! En chapeau dat ze heeft geupload zo kort na de bevalling.