Ik heb de video nog niet bekeken, maar ik kan wel raden waar Bonnie’s vlog met de titel “VEGETARIER PROEFT BIEFSTUK! GETSIE!” over gaat…
spoiler
Die vegetarische “biefstukc” van Vivera, of niet? Als dat zo is vind ik het echt een domme titel
Ik heb de video nog niet bekeken, maar ik kan wel raden waar Bonnie’s vlog met de titel “VEGETARIER PROEFT BIEFSTUK! GETSIE!” over gaat…
Die vegetarische “biefstukc” van Vivera, of niet? Als dat zo is vind ik het echt een domme titel
Jup, die vivera biefstukc.
Schokkend
Ik vond Co ook heel leuk maar ik word nu al loco van die maniertjes. Claire 2.0
Ja ik zat laatst op haar insta waarbij ze ook hele verhalen onder haar foto’s heeft van hoe goed het wel niet gaat en ze haar baan kon opzeggen hiervoor en ze nooit gestudeerd heeft want dat is absoluut niet nodig om een business woman te zijn (het stond er anders maar dit heb ik ervan onthouden)
Hmmm misschien moet ik toch kattenafvalcoach worden en kan ik dan gebruik maken van al die gratis online trainings en seminars. Kan ik mijn BA direct de vuilnisbak in pleuren.
Ik ben al geïnteresseerd want mijn kat is een beetje te dik
Grootste bullshit ever inderdaad. Zoveel veganistische producten zijn er nog niet op de Nederlanders markt + so what, al zou het wel zo zijn? Het is natuurlijk echt niet oké om vegan te eten/mee te helpen aan een beter klimaat/een wereld met minder dierenleed. Ik begrijp gewoon niet echt hoezo je dat als negatief zou kunnen zien
Hahahaha sorry voor deze rant, de agressieve vegan in mij komt even naar boven
Welke baan?
Ik volg haar niet meer maar kan me uit de VersusA tijd herinneren dat ze vertelde dat ze na de middelbare school niet is gaan studeren of werken en dat haar vader haar een tijd ondersteunde om te zien of ze het kon maken als blogger (en dat was blijkbaar gelukt).
Was het nou uit tussen haar en haar vriend trouwens of heb ik de verkeerde voor me? Vlogt zij nog eigenlijk? Toen met VersusA keek ik dat altijd wel en daarna nog wel eens sporadisch, maar kom haar nu nooit meer tegen bij mn aanbevelingen.
Wow, ik keek vroeger altijd haar filmpjes, vind haar mond nog steeds fascinerend. Heb even gegoogled en gurugossip was al zoveel te weten gekomen mbt het huiselijk geweld.
Jaa klopt ik blogde toen tegelijk met haar en sprak haar op die manier weleens. Ik weet nog dat ik toen m’n VWO had gehaald en ging studeren en zij dat niet ging doen. Wel iets van stage lopen bij een modebedrijf ofzo? En ik las laatst een blog van haar via Twitter dat ze een bedrijf had opgestart met een kunstenaar en dat dat heel goed ging maar dat ze toch weer uit elkaar waren gegaan. Anyway, ik heb haar ontvolgd op Twitter want vond al die business praat beetje irritant worden :’)
Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als ik haar website bezoek. Hoe kun je jezelf zo online profileren :’)
Ik heb wel het gevoel dat Scarlet er erg veel moeite mee heeft dat Joyce zwanger is.
Wie heeft het boek van Jamie Li gekocht? Ik geef het toe: ik wel! En ik wil ook best toegeven dat ik het tot nu toe een leuk boek vindt.
Ik denk eigenlijk dat ze het geslacht niet bekend gaan maken, om niet nu al allerlei gender-gerelateerde verwachtingen op te roepen. Zoiets vind ik wel bij hen passen. Ze hadden op Instagram ook iets van #whocares bij de aankondiging van die video.
Ik ben zo benieuwd of Monica vanavond een vlog gaat uploaden. Ik denk het niet maar hoop het wel!
Jaaa ik zie het nu ook! Had ik niet verwacht
Voel me net een stalker dat ik gewoon helemaal blij ben dat de vlog online is (na de hele dag youtube checken)
Oh Yes! Zoveel zin in deze vlog. Bedankt klanten voor het niet komen vandaag, kan nu meteen gaan kijken😂