op het andere forum las ik iets over advies en maik bv waarbij bv dit keer niet staat voor borstvoeding.
Lisanne klaagt op instastories weer eens dat de huisarts haar niet wil helpen, omdat ze te ingewikkeld is.
Het is op het andere forum te vinden. Iets van consultancy & media bv. En nog een blablabla bv. En dan hebben ze allebei nog een holding geloof ik. Ik heb het vanmiddag opgezocht op Drimble 
Het ging toch beter met haar? 
Of vermoeiend
#dogshaming
Huh haha
Wat is een schoenenpik?
Shit ja hahahah goeie!!!
Ik zag het ook ja. Dat kind heeft echt een steekje los hoor
Meid, pas je op dat je die koffie niet over jezelf heen flikkert?
Owja, en je krant is weer eens ondersteboven afgedrukt. Wat een malle mensen toch bij de krant
Haha hoe dat broodje en die macarons daar liggen :â)
Schoenenpik? 

Ik vind die gender reveal heel leuk. Word er een klein beetje emo van 
Ik heb het allemaal niet bekeken, maar hoe zij het in haar stories vertelt hoeft natuurlijk niet zo te zijn als het echt gegaan is. Dat die dokter gezegd heeft; âwe kijken het even aan, we kunnen er nu niks over zeggenâ en zij dat knterpreteert als; hij wil me niet helpen!!!
En dr vagina lekker luchten
Ah ik heb net ook Moâs vlog gezien. Ik vond het echt prachtig. Zo puur gewoon. En wat een schatje is haar dochter 
een SOA? 
Dacht ik ook meteen aan!!
Hebben ze dan vast van hun businesscoach Annic geleerd.
Beetje masterclasses en workshops geven en daarmee lekker gemakkelijk geld binnen harken. Doet ze zelf tenslotte ook #parttime #endaariszeheelgelukkigmee #jadatiseenkeuze #wateengezemel #KOTS