Het andere YouTubers/bloggerstopic

Maar dan had ik als ik haar was eerder YouTube op een lager pitje gezet dan ontslag nemen bij de baan waarvoor je hebt gestudeerd. Maar volgens mij denkt ze dat ze nog veel kan groeien als YouTuber, ik zie dat alleen niet gebeuren.

5 likes

Ja volgens mij is Sarah ook geen juf maar pedagogisch medewerker ofzo, en ik zie haar ook niet heel veel groeien. Vind haar content ( net als Lotte haar content) niet vernieuwend.

Ik dacht vooral ‘moet je maar zin in hebben 2 dagen na je bevalling de hele familie jetlags over de vloer’

19 likes

Ik denk dat YouTube ook wel een beetje nu of nooit is. Ze kan altijd nog aan de slag als juf, maar ze kan waarschijnlijk niet over 10 jaar zeggen: ok, ik denk dat ik nu weer verder ga met mijn YouTube-kanaal. Misschien heeft ze ook niet zoveel YT-ambities en vindt ze het ook ok zoals het nu is (ik heb het over Lotte trouwens nu, Sarah ken ik niet). Haar vriend heeft ook gewoon een baan, dus ze zal niet snel in de problemen komen. Ik snap haar keuze denk ik wel.

Maar als je al ruim zes jaar bezig bent en het nog steeds ‘net niet’ bent, dan word je niet ineens groot hoor als je er fulltime mee bezig gaat. Heb je ook wel een stukje persoonlijkheid (en creativiteit) voor nodig en dat ontbreekt bij hen allebei, vind ik. Snap wel dat ze vriendinnen zijn :stuck_out_tongue:

18 likes

Ja, maar hebben ze wel zulke grote ambities? Ik heb de video niet gekeken dus misschien is dit een megaloze discussie, maar ze hoeven niet per se heel groot te worden om fulltime YouTube te doen

Sarah is orthopedagoog heeft ze ooit verteld in een video. Ik vind het echt zonde dat ze dat opgeeft. Het is redelijk moeilijk om aan dit soort banen te komen en wel echt een baan waarin je nog verder kan groeien.

Aan de andere kant, als ze veel stress heeft van haar huidige baan is het misschien wel een verstandige en moedige keuze

1 like

Maar als het je psychische en lichamelijke problemen geeft snap ik wel dat je je afvraagt of je er wel mee verder wilt op dit moment. Scheelt ook dat ze al een alternatief heeft uiteraard.

1 like

Daar is niks mee mee, maar ik vind het wel zonde :stuck_out_tongue: Waarom studeer je dan in eerste instantie als je toch geen ambitie hebt.

Ik was meer verbaasd over het feit dat dat ze denkt nog te kunnen groeien met haar YouTube kanaal. Maar als haar vriend genoeg verdient kan ze er wel lekker op teren ja en is er niets aan de hand.

Ik snap echt steeds minder van 2WMN.
Waarom aparte boekvlogs/ondernemen-vlogs als je het in je weekvlog ook steeds hebt over wat een ondernemer je wel niet bent?
En dan ook nog verhuisvlogs over je huis. En kappersvlogs over de kapper, dus dat laat je ook niet zien in je weekvlog, daar kun je dan later weer een andere video over maken.
Zoveel dingen lopen door elkaar heen terwijl de content zo dun mogelijk uitgesmeerd wordt lijkt wel.

En dan op de blog ineens een face2face interview (waarvan er van vorig jaar nog verschillende online zouden komen) wat dan ineens een zelfgeschreven artikel van een lezeres blijkt te zijn. Zonder introductie of iets, en totaal geen opbouw in het stuk zelf.
Het lijkt net alsof ze het van tevoren niet eens hebben doorgelezen?
Die lezeres kan daar niets aan doen, die is geen schrijfster, maar zoiets edit je als blogeigenaar dan toch voordat je het online zet,

14 likes

Maar je ambitie kan ook in de loop der tijd veranderen? Er zijn toch heel veel mensen die iets anders zijn gaan doen dan hetgeen waar ze voor gestudeerd hebben

3 likes

Wat jammer dat zij stoppen met hun baan, ik vond dat juist hetgene wat hen onderscheidde van de rest. Ik vind hun persoonlijkheden niet bijzonder/uitgesproken genoeg en zoals eerder gezegd vind ik hun content ook niet vernieuwend of leuk genoeg. Maar goed, wie weten pakken ze het wel goed op. We gaan het zien

1 like

Grappig dat jullie Sarah en Lotte zo op elkaar vinden lijken. Ik verbaas me bij Lotte altijd over hoe oud ze en toch kinderlijk ze is maar Sarah vind ik juist heel leuk. Hoop wel dat ze zonder werk ernaast nog genoeg geld heeft om te shoppen want ik vind haar shoplogs altijd heel leuk haha.

2 likes

Hahah ja love die o.a. h&m shoplogs.

1 like

Lars neemt tattoo in zijn nek :tired_face:

1 like

Ja en mo op haar arm. Zal wel de naam van de baby zijn denk ik.

1 like

joyzaralizzynoe

8 likes

Ik lijk de laatste dagen echt een Monica stalker. Maar heeft ze al vaker gezegd dat Jorik/lil kleine vreemd is gegaan? Ze zegt dat in ‘judge me niet’ van concentrate tegen Thomas Cox :see_no_evil: ‘Ach mijn ex ging vreemd, jouw huidige vriendin gaat vreemd. Doen we allemaal he’.

Bij 20:07 voor de geĂŻnteresseerden.
1 like

Ja volgens s mij wel! Kwam ook terug in die documentaire over lil kleine.

Ahh Oke dat heb ik dan even gemist. Dacht hier even een grootse ontdekking te doen :smirk:

1 like