Het andere YouTubers/bloggerstopic

Misschien omdat het wat kaal en onpersoonlijk oogt?

Hahaha dit is echt mn favoriete serie

12 likes
13 likes

wel tof!

Die van lars staat er ook op! Alleen die zie je pas als je naar de post gaat

Lijken net 3 afzonderlijke kinderen…

36 likes

Ik vind die van Lars echt zo ordi :expressionless:

13 likes

Haha wilde ik net ook komen posten, alsof ze een drieling heeft gekregen!

1 like

Hmm ik weet niet, in haar vorige huis waar ze zonder Nick woonde was het eigenlijk redelijk hetzelfde? Wit, grijze (?) klippan bank en andere vrij onpersoonlijke ikea meubels en dan wel veel kleine frutseltjes en troepjes als decoratie.
Ik vind hun keuken er wel leuk uitzien altijd :slight_smile:

1 like

zag hem ja! vrij uhm aanwezig

Hoe/waar kan ik die v lars vinden ? Ik zie m niet!

Als je op de link klinkt en dan naar links swipet. Ofja de foto van Lars staat rechts (2 fotos in 1 post)

Owwwww pff haha. Ik zie dat altijd over t hoofd haha

Echt heel ordi lelijke tattoo idd:o

Ik vind Lars überhaupt ordi. En na een paar dagen al een tattoo laten zetten van de naam vind ik ook een beetje Vier Handen, haha. Maar ik vind Monica nog steeds leuk! Ben heel benieuwd naar de vlog.

24 likes

Ik vind Lars ook echt helemaal niks en die tattoos zijn ook niet mijn smaak. Maar ik vond het wel echt heel lief hoe Monica over hem praatte in haar laatste vlog en ik ben oprecht blij voor haar dat hij zo goed voor haar zorgt na de bevalling. Ik volg haar al een tijdje niet meer, maar vond het heel mooi en puur hoe ze de afgelopen week op beeld heeft gezet! Dan denk ik ja beter maar een beetje ordi maar wel heel lief dan een heel nette man die alle zorg van de baby aan de vrouw over laat of zo.

Edit: ik bedenk me nu een verhaal van mijn moeder die kraamverzorgster is geweest en ook bij veel bevallingen aanwezig was. Ze heeft een keer meegemaakt dat een man tijdens de bevalling tegen zijn vrouw zei: jeetje zeg, war trek jij een lelijke kop. Of dat mannen zeiden: stel je toch niet zo aan. Echt shocking.

14 likes

@RupiKaur Wow echt ongepast! :eek: Ik zou woedend worden, hoe kun je zo zijn?!

:joy::joy:

Vreselijke he! Aan de andere kant heb ik ook eens een vrouw horen vertellen dat ze tijdens de bevalling haar man helemaal verrot schold. En dan ook dingen als: dit is allemaal jouw schuld en ik wil nooit meer kinderen.
Die vrouw was overigens op dat moment zwanger van de tweede, dus achteraf viel het kennelijk wel mee haha.

Haha nou het schijnt ook dat mannen daar tijdens zwangerschapsgym voor gewaarschuwd worden. Maar dat weet ik verder niet hoor haha, ben zelf nooit zwanger geweest.

Hahha nou lekker jammer voor die kerels hoor

3 likes