Het andere YouTubers/bloggerstopic

@RupiKaur Hahaha ja ik heb ooit gehoord dat een man bij de thuisbevalling ook de voetbalfinale zat te kijken :open_mouth:.

6 likes

Neeeee joh. Ik zou echt woest zijn als vrouw, wat afschuwelijk.

Wat een poepiiie is zara lizzy in die vlog!!! Ooooh echt leuke vlog en zo heerlijk die eerlijkheid van monica, heel leuk en Lars is ook zo lief met de baby. EƩn al poepigheid in de vlog

2 likes

Denk dat dat ongetwijfeld wel gebeurd is, er is ook heel veel niet te zien in de vlog. Daarbij filmt ze haar moeder volgens mij nooit.

5 likes

Long time no see.

1 like

Goeie spontattoo plek, Famke Louise heeft er ook iets laten zetten zie ik

1 like

Worden jullie ook zo moe van Anna die onder iedere foto van influencers met die hartjes komt? Ik wel namelijk

13 likes

Joyce en Scarlet krijgen een jongetje.

8 likes

Ik ken Sarah niet dus geen idee, maar als ze als orthopedagoog werkt kun je niet erg doorgroeien. Het enige wat je kunt doen is nog een opleiding volgens tot orthopedagoog generalist of GZ-psycholoog. Het werk inhoudelijk verandert daar niet megaveel door. Dus als ze het niets vind snap ik wel dat ze het opgeeft. Het werk geeft vaak ook veel stress.

Thanks, kan dit in een spoiler?

5 likes

Het is geen serie???

26 likes

Nee dat klopt???
Maar ik had de video graag willen kijken zonder dat ik het vooraf wist.

6 likes

Beetje een rare reactie? Het is inderdaad geen serie, maar wel een kanaal die veel mensen volgen en misschien die video hadden willen kijken zonder het geslacht van te voren al te willen weten?

5 likes

Ja sorry maar dan moet je niet in dit topic kijken, want dat kun je verwachten dan

16 likes

Ja maar daar zijn spoilers toch juist voor? Ligt misschien aan mij, maar voor zulk ā€œgrootā€ nieuws zou ik die sowieso gewoon gebruiken. Kleine moeite toch. Als je niet weet dat er een video online is gekomen oid kun je eigenlijk dus nooit hier kijken. Beetje dubbel allemaal.

Geen offence naar iemand verder want ik volg ze in dit geval niet eens, maar her is maar een kleine moeite om het voor iedereen leuk te houden :blush:

8 likes

Ik snap er ook weinig meer van. Het lijkt erop dat ze zo groot mogelijk te willen worden, met zo min mogelijk extra werk. Vind het erg jammer. Ik snap supergoed dat ze minder zijn gaan werken, maar de meer commerciĆ«le en ā€œhardeā€ insteek doet weinig goeds als je al vrij weinig tijd in yt en het blog steekt. Ze verliezen zo eigenlijk alles wat ik leuk aan ze vond en hebben een aantal waarden (kinderen niet in beeld, 2wmn wordt geen mommyblog) ineens overboord gegooid. Hoop dat de na het uitbrengen van het boek met echt nieuwe en kwalitatief sterkere dingen komen.

3 likes

Volgens mij vrij gebruikelijk om in dit topic zulke info even te spoileren als de video nog niet zo lang online staat?

6 likes

Shhht! Ik hou hoop. Want ik vind ā€˜wilentien’ wel erg leuk

Ik heb het gevoel dat ze na het uitbrengen van dat boek ook willen gaan focussen op zichzelf als ondernemer en daar content over willen maken… Willemijn zei in de weekvlog toch ook zoiets als ā€œwe kunnen zelf nog heel veel leren en we willen jullie daarmee inspirerenā€ of zo?
Omdat ze nu ook consultancy bedrijven hebben opgericht, maar misschien heb ik het totaal mis…

Kijkt er trouwens iemand de weight loss vlogs van Chrisspy?