Het andere YouTubers/bloggerstopic

Zou ik wel erg jammer vinden. Tegenwoordig geven allerlei influencers ondernemersadvies en dan denk ik wel; je bent per toeval in een toentertijd erg opkomend wereldje gerold…

4 likes

Ik wist dat helemaal niet! Is dat gewoon alom bekend en had ik het moeten weten? Waarom een regenboog baby dan? Ik werd geboren na drie mislukte bevallingen en mijn ouders noemden me verder ook gewoon dikke baby :’)

12 likes

Wie?

Die vlog van Monica <3 Heerlijk dat ze gewoon op haar gebruikelijke manier stukjes heeft gevlogd en het niet mooier heeft gemaakt/geromantiseerd. Lief ook dat haar broer er was, maar ik vind Matthijs sowieso een hele leuke gast.

O en die baby, wat een lieffie en wat een haar! Echt heel schattig.

9 likes

Ik vind de gender reveal van Joyce en Scarlett erg leuk. Ben echt heel blij voor ze!

1 like

Wat voor 5 bedrijven hebben ‘wil en tien’ opgericht? Weet iemand dat?

Naja dit is iets wat al eerder is benoemd nav wat Bonnie & Nick eten, maar ook hun interieur vind ik een beetje karig. Ze richt het in met de juiste intentie, maar alles moet altijd vooral goedkoop en dat zie je ook terug vind ik. Zoals die planten idd (LauW kost maar €2,95!). Ik kan me ook herinneren dat ze klaagde over de slechte kwaliteit van hun goedkope schoenenpik of tv kastje. Het hoeft niet allemaal duur design te zijn natuurlijk, maar zo alles bij elkaar is het zo net nieterig.

Ps. Love the vlog van Monica. Ik ben geen vaste kijker enheb echt niets met babies maar vind haar dochertje zo zoet met die bos haar. Ik moest nota bene huilen (in de trein :neutral_face:)

2 likes
  • Yellowfeed bv
  • Bluefeed bv
  • Uitgeverij (want niemand wil hun boek uitgeven)
  • Wil’s opruim/schoonmaakservice bij GIGANTISCHE rommeltoestanden bv
  • Hoe gebruik ik mn kind(eren) voor views adviesbureau
32 likes

Hahahah dank voor deze opheldering :grin:

Mis alleen nog Karige Boterhammen BV

23 likes

op het andere forum las ik iets over advies en maik bv waarbij bv dit keer niet staat voor borstvoeding.

1 like

Lisanne klaagt op instastories weer eens dat de huisarts haar niet wil helpen, omdat ze te ingewikkeld is.

2 likes

Het is op het andere forum te vinden. Iets van consultancy & media bv. En nog een blablabla bv. En dan hebben ze allebei nog een holding geloof ik. Ik heb het vanmiddag opgezocht op Drimble :sweat_smile:

Het ging toch beter met haar? :open_mouth:

Of vermoeiend

4 likes

#dogshaming

11 likes

#commentshaming

5 likes

Huh haha
Wat is een schoenenpik?

7 likes

Shit ja hahahah goeie!!!

1 like

Ik zag het ook ja. Dat kind heeft echt een steekje los hoor

Meid, pas je op dat je die koffie niet over jezelf heen flikkert?

Owja, en je krant is weer eens ondersteboven afgedrukt. Wat een malle mensen toch bij de krant

35 likes