Het andere YouTubers/bloggerstopic

Omg ik kom hier even om te zeggen dat de vlog van Monica echt zo lief is! Hoe ze praat over hun kindje, zo puur. En wat een prachtig kind, awwww

8 likes

Haha hoe dat broodje en die macarons daar liggen :’)

6 likes

Schoenenpik? :o_o::redface:

2 likes

Ik vind die gender reveal heel leuk. Word er een klein beetje emo van :sweat_smile:

1 like

Ik heb het allemaal niet bekeken, maar hoe zij het in haar stories vertelt hoeft natuurlijk niet zo te zijn als het echt gegaan is. Dat die dokter gezegd heeft; ā€œwe kijken het even aan, we kunnen er nu niks over zeggenā€ en zij dat knterpreteert als; hij wil me niet helpen!!!

6 likes

En dr vagina lekker luchten

2 likes

Ah ik heb net ook Mo’s vlog gezien. Ik vond het echt prachtig. Zo puur gewoon. En wat een schatje is haar dochter :heart_eyes:

3 likes

een SOA? :sweat_smile:

1 like

Dacht ik ook meteen aan!!

(Sorry de liefste.)
*dit is geen bodyshamen ik moest gewoon denken aan deze gif.

24 likes

Hebben ze dan vast van hun businesscoach Annic geleerd. :roll_eyes: Beetje masterclasses en workshops geven en daarmee lekker gemakkelijk geld binnen harken. Doet ze zelf tenslotte ook #parttime #endaariszeheelgelukkigmee #jadatiseenkeuze #wateengezemel #KOTS

5 likes

OkĆ© ik heb best lang gedacht aan wat me precies irriteert aan dat: ā€˜liefste’, ā€˜beste’, ā€˜mooiste’, ā€˜allergelukkigste’ gebrabbel van Annic. En nee het heeft niks te maken met dat het m’n nekharen overeind laat staan omdat het o zo mierzoet is, of dat ik een pessimistisch persoon ben die haar #onlypositivevibes niet aankan, maar het is de toon en de betekenis van de woorden die impliceert dat zij boven iedereen staat. Een beetje baas boven idee. Elke seconde lopen verkondigen dat jij het echt het allerbeste voor elkaar hebt. Bleh, vind het moeilijk uitleggen maar word er een beetje geĆÆrriteerd van.

34 likes

Haha ja ze zit hiermee ook echt hoog in m’n irritatielevel idd. Wat jij schrijft is denk ik ook hoe ik het ervaar. En dan ook nog zeggen dat geluk een keuze is en dat alles vooral ligt aan het feit hoe je er zelf naar kijkt. Uhuuhh. Zucht.

1 like

Ja, en dat hele de liefste, de knapste, de leukste. Nee meid, dat is feitelijk niet zo, dat is jouw mening die je hoogstwaarschijnlijk alleen maar deelt met jezelf.

6 likes

Liefste mooiste bijzonderste. Kots.

Ik heb niks met Annic en haar allerliefst maar ohhhhh my deze foto. Als jullie iets horen rammelen ben ik het.

4 likes

Ik volgde Monica nooit echt, vond haar altijd te lomp. Maar sinds ze zwanger is kijk ik haar vlogs en ik kwam gister tot de conclusie dat ik me eigenlijk opeens met haar kan identificeren haha. Gewoon door hoe ze met haar zwangerschap en met haar baby omgaat, heel relaxt en eerlijk ofzo. Echt zo’n enorm contrast met andere vloggers zoals de huismuts, billierose of sanny bijvoorbeeld waar het (in mijn ogen, kort door de bocht) vooral gaat om het scoren van de hipste dekentjes, draagdoeken en andere spullen. En als ze dan dingen vertellen over hoe ze in de zwangerschap staan of over opvoedingen denken is het vaak zo zweverig en alles is zoooo doordacht en perfect volgens de richtlijnen uit boeken. Begrijp me niet verkeerd, dit is geen mommy-shaming, ik weet zeker dat ze geweldige moeders zijn, maar het staat zo ver van me af. Vind ik grappig want ik had vooraf echt nooooooit gedacht dat ik me ooit met iets met Monica zou kunnen identificeren haha. Maar door haar wil ik nu ook een baby :joy:

Haha excuus lang verhaal maar ik moest het echt even kwijt.

26 likes

Idd, ik hoop wel dat ze zegmaar niet doordraaft. Ook vind ik het een beetje overkomen alsof ze op haar naar eigen zeggen beste vriendin Onnedi wil lijken/kopieert.

3 likes

Ik vond de vlog van Monica ook zo goed. Heel puur en eerlijk. Wat ze zegt over dat ze nooit meer onbezorgd kan zijn. Zo is het ook echt. Die derde dag kraamtranen, dat overweldigende gevoel. Dat heeft ze heel puur gebracht. Herkenbaar in ieder geval. :wink: Hopelijk blijft ze heel eerlijk want met dat overdreven gelukkigste liefste heb ik helemaal niks.

17 likes

Ik vond het ook echt een supermooie vlog wauw! Ik ben echt van Mo gaan houden. Ben geen moeder dus ik herken de kraamtranen enzo niet maar het is idd zo puur gebracht. Bijzonder.

Oja en dan Noor met haar clickbait ā€œOVER MIJN ROOKVERSLAVING :cry:ā€ alsof ze een junk is die naar een afkickkliniek moet.

16 likes