Het andere YouTubers/bloggerstopic

Wat ik zo goed vind is dat dit voor moeders herkenbaar is en voor niet-moeders een laagdrempelig beeld van hoe het is als je net een kind hebt gekregen.
<3

20 likes

Hahaha schoenenREK. Door autocorrect denk ik? Kweetooknie geloof niet dat ik het woord schoenenpik ooit eerder heb gebruikt? :woman_shrugging:

8 likes

precies dit! door vele anderen krijg ik als niet-moeder het idee dat zelfs het krijgen van een kind tegenwoordig insta perfect is en moet
zijn. Natuurlijk zegt dat ook wat over mij dat ik er zo naar ga kijken maar sommigen scheppen dat beeld er wel van.

1 like

Ik heb ooit een video gekeken, maar vind haar niet fijn om naar te kijken.

Is zij bekend?

Ik snap dat je het irritant vindt want dat is het soms indd ook wel een beetje. Ze kan goed zeuren haha. Maar aan de andere kant snap ik haar ook wel weer. Ik wil zelf ook afvallen en klaag dan ook over mijn onderkin en dikke buik etc etc, maar om er dan ECHT wat aan te doen
 dat is best lastig! Dus wat dat betreft best herkenbaar voor mij persoonlijk haha.

1 like

Haha ik dacht dat het misschien een dialect woord was dat ik niet kende :joy: voor iets als een schoenlepel of zo.

“Goedkope schoenenpik is van slechte kwaliteit!” past wel in haar rijtje vlogtitels als “Lekker op Nick zijn stang zitten” , “Les stopt een waterpik in mijn mond” en “lekker op elkaar liggen”

12 likes

hee kijk eens wie er een update heeft. geen idee meer wie over dit meisje begon op egf helaas!

9 likes

hahaha ja hoor

gelukkig heb ik mijn netto rama polo’s + schort nooit weggegooid

8 likes

ja morgen komt de kledinglijn van de McDonalds uit, past wel in dit kleurenschema

6 likes

Haha google vetements maar eens :raised_hands:

2 likes

Hahahahahahahahaha

Ik volgde Teske vroeger, nu al een poos niet meer, maar ik heb net haar instagram bekeken.
Ik had altijd het idee dat juist Teske niet zo’n standaard oppervlakkige instagramgirl was, maar als ik haar foto’s nu zo zie zie ik alleen maar semi-artistieke semi-nonchalante foto’s van haar eigen hoofd. En op iedere foto heeft ze zo’n overgeposeerd ‘ik weet dondersgoed dat ik superknap ben maar ik doe alsof ik van niks weet’ hoofd. :worried:

17 likes

Heee daar heb ik vroeger ook gewerkt, die kleding lijkt wel echt op wat Teske aanheeft haha

1 like

Lees dat ze het in een tweedehandswinkel heeft gekocht dus denk dat het echte DHL-kleding is :joy: niet ok

4 likes

Ja wilde dit ook net komen posten :joy: 20 euries bij de tweedehandswinkel.

Cultural work appropriation!

19 likes

Hahahah Les stopt een waterpik in mijn mond :joy::joy::joy: denk dat Bonnie nooit meer haar moderne mondwaterspuit mag lenen

1 like

:joy::joy:

1 like

Vermoeiend type dit. “IK BEN ANDERS EN SPECIAAL, ECHT NIET STANDAARD!!”.

3 likes

Het erge is eigenlijk dat ik die vlog nog nooit heb bekeken omdat ik de titel zo belachelijk vind, dus ik heb eigenlijk geen idee wat een waterpik is haha.
Maar hij blijft terugkomen in mijn aanbevelingen.

Maar eh, over Tekse, als ik haar haar erbij kreeg zou ik zelfs dat Tshirt nog wel dragen :open_mouth: zoveel volume

2 likes