Maar uh wauw wat ziet ze er mooi uit
Ik vind het zo naar om te zien. Verschrikkelijk, kan er niet naar kijken. Komt ergens ook dichtbij omdat ik ook een paar jaar veel te dun ben geweest en dit me daar zo aan doet herinneren. Aan de andere kant is dat ook weer goed, want dat wil ik nooit meer!
Ik weet ook niet precies hoe het bij haar zit. Goed dat het motiverend werkt! En haar lichaam is (tenminste dat denk ik) helemaal kapot, heel naar.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het fysiek mogelijk is om zo veel te eten en dan niet aan te komen. Heel eerlijk denk ik dat de dat allemaal niet eet/weer uitkotst. Al kan ik wel geloven dat haar darmen eten gewoon niet meer aan kunnen en dat alles er daarom spontaan weer uitkomt…
Wow Teske is zo mooi.
Ik vind het eigenlijk wel heel bijzonder dat ze er nog is? Deze situatie is volgens mij al heel lang aan de gang… Ik volg haar verder niet echt dus weet niet of ze inderdaad niets meer binnenhoudt of sondevoeding krijgt ofzo?
Wacht wat?! Is die titel echt zo? Ik dacht dat je dit zelf had verzonnen?
Sowieso wth is een waterpik?? Hahaha
Een spuit om je tanden mee schoon te spuiten geloof ik
Sterker nog, al die titels zijn echt!
Dacht ff dat ze bij DHL was gaan werken, omdat ik laatst las dat ze veel minder verdient met youtube
Jeejt wat heftig om te lezen. Ik volg haar verder niet dus krijg af en toe alleen wat mee via hier, maar wat een kwelling lijkt me dit. Een ziekte die je eindelijk te boven bent gekomen (wat al een hele strijd is) en dan wíl je wel weer normaal leven en eten, maar dan is je hele lijf zo verzwakt/kapot dat je gewoon bijna niks meer kunt. Lijkt me idd heel heftig voor haarzelf maar ook zeker voor de mensen om haar heen.
Wow sorry. Het was niet echt een aanname van me, meer een soort overdenking/speculatie. Mijn fout dat het zo overkwam! Ik volg haar niet en weet niet het hele verhaal, dus ook mijn fout dat ik dan gelijk een uitspraak doe (zelfs al is dat maar een speculatie).
Ik heb de hele spoiler/samenvatting gelezen en heb nu heel veel respect voor haar, heb zelf ongeveer hetzelfde meegemaakt maar dat had een andere reden. Weet ook hoe kut het is als mensen zulke meningen hebben over je lichaam terwijl je hard werkt, dus dan is het eigenlijk best wel erg dat ik het nu zelf ook doe :’)
Ik zie mn fout in, dus mijn excuses (ook aan Rachel, mocht ze dit lezen).
Hahahahahahaaa nee joh. Aartslelijk.
In dat ‘voorstukje’ van die vlog zie ik alleen maar rommel…
Hahaha die foto
Ik snap je aanname ergens wel hoor. Ik ken haar (geschiedenis) verder ook niet, dus toen ik keek op haar ig met die vele eetfoto’s dacht ik ook: hoe kan iemand zoveel eten en toch zo dun zijn? Dan denk je aan uitkotsen e.d, maargoed dat was voor bovenstaande uitleg. Wel echt heel vervelend dat deze ziekte zo’n enorm effect heeft nog
Weet iemand eigenlijk waarom ze op fb is geblokkeerd?
Ik kan echt alleen maar ‘???’ denken. Vindt ze dit echt zo en is ze ook echt zo, of schrijft ze dit alleen maar omdat het als sexy wordt gezien?
Vind het trouwens ook nogal vreemd om te zeggen dat een relatie alleen gezond is als er ‘goed’ gepijpt wordt.
Godverdomme dit artikel ook
Het blijkt namelijk dat Jamie Li de mening is toegedaan dat je je man – óók in een lange relatie met kinderen – seksueel moet blijven prikkelen, en daar als vrouw ook de nodige moeite moet (blijven) doen.
Hoe-zo “ook”? Alsof een man altijd moeite doet en een vrouw nooit?
Dat artikel zelf komt op mij nogal sarcastisch over hoor…
Jan Heemskerk was vroeger hoofdredacteur van de Playboy, dus hij kent vrouwen als geen ander natuurlijk