Kut 
maar ja, waarom zag je dan geen verschil in de tijd dat ze wel zei extensions te dragen? Of loog ze daar misschien juist over haha. Het is net de baard van Sinterklaas of zo, je moet er eerst aan trekken voor je weet of het echt is.
Ja klopt, zijn allemaal van die losse plukken in verschillende maten met klemmetjes. Ik heb ze een aantal jaren geleden ook gehad, maar mijn haar zag er toen echt niet zo uit helaas.
Ja ik kende haar vroeger en had ze inderdaad al⊠Alleen dan was haar haar shouderlengte, dus niet zo lang als nu. Toen was ze helemaal nog niet zoân fashionista dus denk ook niet dat het toen al extensions waren.
Als je dan zo lekker serieus reageert op zoân foto, doe dat dan op zn minst in goed nederlands, jezus man, ik kan er niks aan doen maar neem dat dan toch minder serieus.
In whatsapp gesprekjes of facebook of waar dan ook, ja foutjes zijn snel gemaakt. Maar als je gaat lopen dreigen (of ze nou gelijk heeft of niet) doe het dan in fatsoenlijk nederlands.
Vraag me wel echt af waarom je in hemelsnaam extensions draagt als je al zo dik en lang haar van jezelf hebt haha, is alleen maar slecht voor je haar 
Juist als je daar niet goed in bent, check het dan even, wat is de moeite?
Omdat Kaya 1 van ons is/was. En het gaat bij bloggers etc meestal om de content (wat ze zeggen of laten zien) er wordt niet zo snel gezegd dat iemand een kutpersoon is. En als dat wel zo wordt gezegd dan vind ik dat ook lullig.
Vind het gewoon onnodig. Kaya heeft vaker aangegeven dat ze zich âgepestâ voelde en dit bevestigt dat ook. Niet alleen de post, maar ook de likes daarop. Ik vind het niet echt anders dan wanneer je op je werk hardop over 1 meisje zegt dat je blij bent dat ze niet meer op je afdeling zit en dat anderen er bij staan te lachen en het beamen.
Je mag het best overdreven vinden hoor, maar als ik Kaya was en dan zou ik het wel fijn vinden om te lezen als er mensen voor je opkomen!
Hier heeft ze dus sowieso de extensions in, de set van 260 gram. Dat is volgens mij best veel. Vraag me af wat er over blijft als je dat er allemaal uithaalt maar goed het kan natuurlijk.
Negin heeft ook echt prachtig haar!
Zo Kaya zal nooit meer een samenwerking hebben met vedder en vedder
Ja aan instagram, maar dat betekent niet dat anderen zomaar je foto mogen gebruiken.
Ik vind het goed van Kaya. Met âexposureâ koop je geen brood, wat iemand hierboven ook zei. Helaas komt het super vaak voor dat mensen inâ creatieveâ beroepen op deze manier worden gebruikt.
Overigens kan ik me voorstellen dat je dit van sommige merken wel zou pikken omdat je super blij bent dat ze je foto delen, maar het is nog altijd aan jezelf of je daarmee akkoord bent.
Weet ik niet want ik weet bijna niets over auteursrecht.
Toch geen Flamoesâ Law voor mij dusâŠ
In mijn eigen beroep wordt âexposureâ nog veel meer uitgebuit dan bij bloggers en vloggers, toch denk ik dat je soms droog naar de statistieken moet kijken, en tja, vedder.vedder heeft ruim 70.
000 volgers en zij nog geen 3000. Dan zou ik wel even goed nadenken of ik daar zo maar over ga klagen. En al helemaal niet zo in het openbaar, met ook nog eens zoân bericht
Jiami heeft een eigen kledinglijn opgezet.
Nee er was toch ook een schilder bij die het zou doen? Zoiets zeiden J&S in hun weekvlog. Rachel heeft alleen kleuren bepaald en aanwijzingen gegeven denk ik 
Niet echt een youtuber maaar volgt iemand Angel op instagram? Ga echt stuk om haar stories af en toe hahaha. âdie kleine zeeteefâ en âwoonborg van de koninginâ

Hahaha ja geweldig is het. Ga soms echt stuk om haar. Niet alles vind ik even leuk en ze plaatst ook echt zĂł veel. Maar vaak lig ik echt in een deuk om haar. Vooral bij de âSamantha uit Utregâ stukjes. Ken het ook echt nog van toen met Serena. Geweldig 
Oh echt?! Ik volg haar niet. Nou dat was waarschijnlijk voor de show dan want die schilder zal er niet geweest zijn om aanwijzingen te geven 
Oh god is dat die meid die zichzelf op Angelina Jolie vond lijken of zoiets?
Mijn god waarom de hele tijd dat verschil tussen curvy en slank (âzoals ikâ) benadrukken als je je zus toch vervolgens dingen aantrekt âook al zijn ze niet zo figure flatteringâ