er bestaan toch ook minder serieuze boeken… geschreven met een knipoog.
Ik vind dat boek van Jamie Li maar ordinair van wat ik er tot nu toe van gelezen heb.
Bonnies haar vind ik wel leuk.
Ik vraag me ook nog af en toe af hoe het met haar gaat, zo jammer dat ze gestopt is met bloggen…
Volgens mij is ze Zweeds!
Volgens mij zei Linda dit of iets soortgelijks al eens in een van de eerste Linda.
Bij sommige mannen zal het ook vast zo werken
Diana heeft de unboxing van haar stationery collectie gepost op YouTube! Waar ik bij de eerste collectie superenthousiast was, bij de tweede al iets minder, is er nu echt bijna niks dat me leuk genoeg lijkt om te kopen. Misschien die stempeltjes, maar zelfs daarover twijfel ik. Wat vinden jullie?
jammer dat het zo gericht is op vakantie!
Volgens mij doen ze dit allemaal. Bizar eigenlijk. Gratis spullen krijgen en extra geld ook nog om ermee te showen op insta, om het vervolgens te verkopen en nog meer geld te verdienen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe ik ermee om zou gaan? Ik denk dat ik alleen merken zou accepteren dingen te sturen die ik echt leuk vind. Anders zit je met al die meuk.
Hoe is dit juicy zonder naam…
Omg wie is het.
Nog nooit van gehoord.
Ik vind het ook heel saai, allemaal vakantiedingen. Het klipbord vind ik wel leuk, maar die daily planner heb ik niet nodig, dus dan koop ik liever ergens anders zo’n klipbord
Omg en dan ook nog moeilijk doen over de prijs?! Schaamteloos.
Ik heb dat boek van Jamie Li toch besteld uit nieuwsgierigheid.
Niet gelezen van wie het was, maar wat zou zo’n merk daar nou van vinden?
Niks per sé met Fabrizio toch maar die Diana strikt iedereen voor plastische chirurgie in ruil voor naamsbekendheid. Lekker plastische chirurgie promoten, vind dat zo onnodig
Ohneee gaat Fabrizio zijn neus laten doen? Ik vind grote neuzen echt sexy dus dit is jammer joh.
Ik vind de stempels heel erg leuk, misschien dat ik die ga halen. Vond de vorige keren de kwaliteit echt niet goed dus ik ben nu ook wat terughoudender. Verder zit er ook niet zoveel bij wat ik zou willen hebben dus dat komt mooi uit haha.
Claartje Rose dus?
Die Kaya Quintana had een foto van Vedder.Vedder producten op haar insta staan. Nu heeft Vedder.Vedder die foto op hun eigen insta gezet maar wel met een nette bronvermelding dat de foto van Kaya komt. Nu zet zei eronder dat ze wil dat de foto voor 18.00 verwijderd wordt anders stuurt ze een factuur, dit omdat haar toestemming niet is gevraagd.
Gaat dit niet wat ver? Ze heeft een openbare insta en vedder.vedder heeft gewoon netjes haar naam genoemd? Gezien het aantal volgers dat Vedder. Vedder heeft en hoeveel Kaya er zelf heeft zou ik bijna zeggen dat ze Vedder.Vedder wel mag bedanken omdat het haar ook wel eens nieuwe volgers kan opleveren.
Of zie ik dit verkeerd/te makkelijk?
Deze ramptoerist is meteen gaan kijken maar ik zie het niet. En ja, ik vind het ook wel ver gaan maar met name omdat het zo openlijk is.