Het andere YouTubers/bloggerstopic

Jezus wat slecht

1 like

Wat erg.
Helemaal eens dat je wel een beetje je best moet doen om aantrekkelijk te blijven voor elkaar
 maar fuckable at all times?
Dus dan moet ik steeds gaan nadenken als ik wil chilleb of ik dat wel fuckable genoeg doe? Ff m’n onderbroek in m’n reet trekken terwijl ik op de bank chips naar binnen werk, anders is het niet fuckable?
Wat een kutadvies en wat een kut boodschap om af te geven.

45 likes

Ik ben echt een beetje sprakeloos na het lezen van dit artikel. Wat een ontzettend leeg en oppervlakkig bestaan als je altijd bezig bent met ‘sexy’ en ‘fuckable’ zijn

12 likes

dit vind ik dan wel weer mooi van dat fuckable fellatio advies:

Categories: Hart en emotie

5 likes

Lekker rauw wel

19 likes

Motten zijn ook zulke smerige beesten :face_with_raised_eyebrow:
Waarom zou je jezelf zo noemen

9 likes

Mein Gott wat een vernieuwende inzichten :roll_eyes: intimiteit doet je relatie goed, wie had dat gedacht.

6 likes

Laf alle dieruhh

1 like

Endless Moth? Dan vind ik de naam Endless Weekend van de Verbon zusjes toch iets beter

12 likes

Ik dacht precies hetzelfde: als dit je doel is in je leven? Alsof ik niets beters te doen heb dan dagenlang als een hitsige tijger over de strijkplank te kruipen? :roll_eyes:

imagehttps://giphy.com/gifs/my-body-is-ready-harry-potter-snape-8miYQYfpol1qU
imagehttps://giphy.com/gifs/random-ineedthisforreactions-my-body-is-ready-IeiPXIJ1Rxohq

21 likes

Sorry, maar dat is voor ons vrouwen toch onze hele reden van bestaan?

3 likes

Maar even “kinderen geschonken (aan Alain)” en “zakenvrouw” wat is deze??? Ze schrijft stukjes en volgt, wanneer doet ze die zaken?

5 likes

Tussen het pijpen door natuurlijk

45 likes

Terwijl ze ook nog eens fuckable is, inderdaad een heleboel ballen om in de lucht te houden. Bezig bijtje

5 likes

Hahahaha ik zie ineens heel letterlijk voor me hoe ze de ‘ballen in de lucht houdt’

11 likes

Terwijl ze pijpt gok ik

8 likes

En fuckable is!

1 like

Omg zo genant ja ik noemde mezelf Vicky Viol
oh wait

77 likes

Ja maar zo heet je toch ook

Zure truttennnnn