Zure trutten die hun vriend liever pikstraf geven
Het is natuurlijk advies geschreven voor vrouwen⊠als je het hoort zoals Jamie li het zegt klinkt het veel acceptabeler en minder serieus dan wanneer die mannen het herhalen en voorzien van commentaar.
Ja maar kijk eens een filmpje van haar en bedenk hoe het zou klinken als zij het zegt. Zij is niet zon serieus persoon hoor
Komt misschien ook door de combinatie met dezs wat oubollige jurk
Ik vind het niet mooi en haar haar lijkt echt altijd vet
Ja daar heb je gelijk in!
Maar na diepere analyse ben ik het wel met je eens, het staat wat ouwelijk
Dat was het woord wat ik zocht haha
Ik vind het wel leuk staan eigenlijk, past wel bij haar.
Ik hou echt van Vera maar als ze het nog 1x over body positivity of haar lichaam accepteren/etc. heeft verban ik haar uit mân levuh
Maar die was een fucking minderjarige seksbom in haar oubollige jurk met haar zusje in de club. Wat een rare clip was dat.
Ik vind haar sowieso een enorme zeur. Heeft over alles wat te zeiken⊠en hoeveel ze aan kleding uitheeft, en sommige dingen kan ze gewoon echt niet hebben en dan begint ze over haar figuur. En nu ga ik het ff met mezelf inxentifiveren. Ik ben zelf ook VEEEEEL te zwaar. Maar probeer pleurishard mijn best te doen om het kwijt te raken, en ben ookal stevig vanaf dat ik een jaar of 11/12 was Ofzo. Vind t gewoon vervelend als mensen alleen maar klagen maar er vervolgends niks aan doenâŠ
Ze heeft trouwens ook vaak van die sapkuren enzo gedaan, maar vind dat ook onzin. Want als je al een klein beetje op je eten let kan je al heel wat verliezen. En meer bewegen, en ben zelf trouwens absoluut niet heilig hoor⊠maar probeer t allemaal wel te vermijden.
Einde Mn eigen gezeik hahaha
Me favo zomerhit
Ik vind dit echt lelijk. Zou bijna stoppen met dr vlogs kijken.
Ja
Ps. Heb nu moi lolita opgezet
Ja, haar mis ik ook echt! Wel stoer van haar dat ze er gewoon mee gestopt is. Ben benieuwd of er nog eens een boek komt
er bestaan toch ook minder serieuze boeken⊠geschreven met een knipoog.
Ik vind dat boek van Jamie Li maar ordinair van wat ik er tot nu toe van gelezen heb.
Bonnies haar vind ik wel leuk.
Ik vraag me ook nog af en toe af hoe het met haar gaat, zo jammer dat ze gestopt is met bloggenâŠ