Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ja je denkt te makkelijk en het is haar goed recht, een bedrijf moet altijd toestemming vragen. En met ~exposure~ kun je geen brood kopen.

Anyway: ik had het in haar geval gewoon persoonlijk opgelost, dit komt zo onprofessioneel over.

10 likes

Ok maar je ontvangt dus een camera (inkomsten in natura) waar je waarschijnlijk geen belasting over betaalt en vervolgens verkoop je het nog een keer.
Ik snap niet hoe dit mag en kan.

11 likes

Het is die sullige foto met die drie doosjes.

3 likes

Was ze net aan het uploaden :grimacing:

1 like

Ja ik snap niet waarom ik niet die Charlottes Law of zoiets ben.

22 likes

Ik zit me al maanden af te vragen of dat haar van Stephsa echt is?

Zo niet: waar koop ik dit.
En anders: kut dat is jammer.

Excuses alvast voor het feit dat ze niet echt een blogger is dus het is een beetje off topic.

4 likes

Uhllll Kaya, gelukkig zit zij niet hier. Enige persoon op egf die ik ooit op negeer had staan

23 likes

Ze heeft heel lang extensions van Luxury for Princess gehad maar zegt nu al een tijd dat ze geen extensions meer heeft :slightly_smiling_face:

1 like

Ja, ik vind dat zo gek want ik heb eens helemaal terug gescrolld naar haar eerste foto’s (wel al heel lang geleden toen ze er nog niet zoveel had haha) en toen zei ze ook in 1 van de comments dat het haar eigen haar was. Maar ik zie nergens verschil met/zonder extensions dus ik geloof het eigenlijk niet echt?

2 likes

Ja ik vind dat ook zo raar!! Ik volgde haar een paar jaar geleden en toen kreeg ze volgens mij gratis extensions van LFP want onder letterlijk iedere foto stond: Hair by @luxuryforprincess en dan een kortingscode om ook extensions te bestellen. Ze maakte er in ieder geval geen geheim van. Maar haar haar zag er toen letterlijk zo uit als nu?!

Ik ging er ook vanuit dat ze nu nog steeds extensions had maar las toen een paar keer dat ze zei dat dit haar eigen haar was. Kan opeens ook niks meer terugvinden over die extensions vroeger dus stiekem denk ik dat ze nog steeds extensions heeft maar het gewoon verbergt haha

3 likes

Dat klopt zeker niet. Heb zo’n zin om daarmee te reageren en dan een factuur te sturen.

Groetjes,
Juf

7 likes

Ik vind dat zo kinderachtig, geef het dan gewoon toe is toch niet iets om je voor te schamen of zo. Maar goed ieder z’n ding. Ben ik in elk geval minder jaloers op haar haren want het ziet er wel prachtig uit vind ik.

Ik vind alleen die oproletui wel leuk alleen jammer dat die alleen in het roze/goud verkrijgbaar is. Ik vind die totebag met textielstift wel slim gevonden. Maar ik ben sowieso niet echt de doelgroep en ‘handlettering’ fonts erg zat.:stuck_out_tongue:

2 likes

Prima dat je haar op negeer had, maar dit is gewoon lullig. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die dit niet kut vindt om over zichzelf te lezen.

25 likes

Kut :sob::sob: maar ja, waarom zag je dan geen verschil in de tijd dat ze wel zei extensions te dragen? Of loog ze daar misschien juist over haha. Het is net de baard van Sinterklaas of zo, je moet er eerst aan trekken voor je weet of het echt is.

5 likes

Ja klopt, zijn allemaal van die losse plukken in verschillende maten met klemmetjes. Ik heb ze een aantal jaren geleden ook gehad, maar mijn haar zag er toen echt niet zo uit helaas.

Ja ik kende haar vroeger en had ze inderdaad al… Alleen dan was haar haar shouderlengte, dus niet zo lang als nu. Toen was ze helemaal nog niet zo’n fashionista dus denk ook niet dat het toen al extensions waren.

1 like

Als je dan zo lekker serieus reageert op zo’n foto, doe dat dan op zn minst in goed nederlands, jezus man, ik kan er niks aan doen maar neem dat dan toch minder serieus.

In whatsapp gesprekjes of facebook of waar dan ook, ja foutjes zijn snel gemaakt. Maar als je gaat lopen dreigen (of ze nou gelijk heeft of niet) doe het dan in fatsoenlijk nederlands.

9 likes

Vraag me wel echt af waarom je in hemelsnaam extensions draagt als je al zo dik en lang haar van jezelf hebt haha, is alleen maar slecht voor je haar :yum:

2 likes

Juist als je daar niet goed in bent, check het dan even, wat is de moeite?