Volgens mij is ze Zweeds!
Volgens mij zei Linda dit of iets soortgelijks al eens in een van de eerste Linda.
Bij sommige mannen zal het ook vast zo werken
Diana heeft de unboxing van haar stationery collectie gepost op YouTube! Waar ik bij de eerste collectie superenthousiast was, bij de tweede al iets minder, is er nu echt bijna niks dat me leuk genoeg lijkt om te kopen. Misschien die stempeltjes, maar zelfs daarover twijfel ik. Wat vinden jullie?
jammer dat het zo gericht is op vakantie!
Ik heb een best juicy verhaal, liever niet citeren want misschien haal ik het weg: ik ga binnenkort op reis, wilde een systeemcamera en vond die voor 100 euro goedkoper dan momenteel in de winkel op marktplaats. Geboden, deal gesloten, geld overgemaakt, waarna de verkoper en ik een opstootje kregen over 20 euro (ik wist niet dat de betaalservice geld kostte). Hij hield zijn poot stijf en wilde per se de 20 euro erbovenop ontvangen. Dus ik gaf toe en betaalde aangezien ik toch al 550 euro had betaald.
Eindstand vraag ik om de bon van de camera, die ontvang ik, waarna blijkt dat het een camera is die een zeer bekende influencer gratis en voor noppes van canon gekregen heeft (en ja ik heb de receipts in de vorm van een brief van canon die als garantie dient). Verkoper is haar man.
Wat ik me dus afvraag: als alle influencers dit doen is dit dan niet massale belastingontduiking? Buiten het feit dat ik het sowieso bizar vindt om gekregen spul voor het maximale te verkopen.
Volgens mij doen ze dit allemaal. Bizar eigenlijk. Gratis spullen krijgen en extra geld ook nog om ermee te showen op insta, om het vervolgens te verkopen en nog meer geld te verdienen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe ik ermee om zou gaan? Ik denk dat ik alleen merken zou accepteren dingen te sturen die ik echt leuk vind. Anders zit je met al die meuk.
Hoe is dit juicy zonder naamâŠ
Omg wie is het.
Hij was van -. Verder waren ze wel erg aardig, maar een beetje alsof ze zelf ook niet beseffen hoe fout het allemaal is. Ze deden ook totaal niet de moeite om te verbergen dat zij het waren
Nog nooit van gehoord.
Ik eerder ook niet, maar een tijdje geleden werd haar trouwvideo hier besproken. Dus ik zag die naam staan en dacht: oh, zo dus. Maar ze heeft wel extreem veel volgers
Ik vind het ook heel saai, allemaal vakantiedingen. Het klipbord vind ik wel leuk, maar die daily planner heb ik niet nodig, dus dan koop ik liever ergens anders zoân klipbord
Omg en dan ook nog moeilijk doen over de prijs?! Schaamteloos.
Ik heb dat boek van Jamie Li toch besteld uit nieuwsgierigheid.
Niet gelezen van wie het was, maar wat zou zoân merk daar nou van vinden?
Niks per sé met Fabrizio toch maar die Diana strikt iedereen voor plastische chirurgie in ruil voor naamsbekendheid. Lekker plastische chirurgie promoten, vind dat zo onnodig
Ohneee gaat Fabrizio zijn neus laten doen? Ik vind grote neuzen echt sexy dus dit is jammer joh.
Ik had betaald via paypal met aankoopbescherming, dus het bedrag klopte wel!
@Gradje Dat vraag ik me dus ook af. Nu voel ik er totaal niks voor om canon ermee te benaderen: ik heb immers mijn camera en ben er superblij mee, maar ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is van een merk
Nja ik kan me niet kan voorstellen dat je als merk je product cadeau doet aan een influencer, zodat die het vervolgens voor de hoofdprijs weer kan verkopen. Ik was er trouwens niet van op de hoogte toen ik de camera kocht, heb er geen afspraken over gemaakt noch iets getekend.
Ik vind de stempels heel erg leuk, misschien dat ik die ga halen. Vond de vorige keren de kwaliteit echt niet goed dus ik ben nu ook wat terughoudender. Verder zit er ook niet zoveel bij wat ik zou willen hebben dus dat komt mooi uit haha.
Claartje Rose dus?