Het andere YouTubers/bloggerstopic

Omdat Kaya 1 van ons is/was. En het gaat bij bloggers etc meestal om de content (wat ze zeggen of laten zien) er wordt niet zo snel gezegd dat iemand een kutpersoon is. En als dat wel zo wordt gezegd dan vind ik dat ook lullig.

Vind het gewoon onnodig. Kaya heeft vaker aangegeven dat ze zich ‘gepest’ voelde en dit bevestigt dat ook. Niet alleen de post, maar ook de likes daarop. Ik vind het niet echt anders dan wanneer je op je werk hardop over 1 meisje zegt dat je blij bent dat ze niet meer op je afdeling zit en dat anderen er bij staan te lachen en het beamen.
Je mag het best overdreven vinden hoor, maar als ik Kaya was en dan zou ik het wel fijn vinden om te lezen als er mensen voor je opkomen!

47 likes

Hier heeft ze dus sowieso de extensions in, de set van 260 gram. Dat is volgens mij best veel. Vraag me af wat er over blijft als je dat er allemaal uithaalt maar goed het kan natuurlijk.

Negin heeft ook echt prachtig haar!

3 likes

Zo Kaya zal nooit meer een samenwerking hebben met vedder en vedder

Ja aan instagram, maar dat betekent niet dat anderen zomaar je foto mogen gebruiken.

Ik vind het goed van Kaya. Met ‘exposure’ koop je geen brood, wat iemand hierboven ook zei. Helaas komt het super vaak voor dat mensen in’ creatieve’ beroepen op deze manier worden gebruikt.

Overigens kan ik me voorstellen dat je dit van sommige merken wel zou pikken omdat je super blij bent dat ze je foto delen, maar het is nog altijd aan jezelf of je daarmee akkoord bent.

5 likes

Weet ik niet want ik weet bijna niets over auteursrecht. :frowning_face: Toch geen Flamoes’ Law voor mij dus…

11 likes

In mijn eigen beroep wordt “exposure” nog veel meer uitgebuit dan bij bloggers en vloggers, toch denk ik dat je soms droog naar de statistieken moet kijken, en tja, vedder.vedder heeft ruim 70.
000 volgers en zij nog geen 3000. Dan zou ik wel even goed nadenken of ik daar zo maar over ga klagen. En al helemaal niet zo in het openbaar, met ook nog eens zo’n bericht

11 likes

Jiami heeft een eigen kledinglijn opgezet.

2 likes

Nee er was toch ook een schilder bij die het zou doen? Zoiets zeiden J&S in hun weekvlog. Rachel heeft alleen kleuren bepaald en aanwijzingen gegeven denk ik :sweat_smile:

Niet echt een youtuber maaar volgt iemand Angel op instagram? Ga echt stuk om haar stories af en toe hahaha. ‘die kleine zeeteef’ en ‘woonborg van de koningin’

12 likes

:joy:

Hahaha ja geweldig is het. Ga soms echt stuk om haar. Niet alles vind ik even leuk en ze plaatst ook echt zó veel. Maar vaak lig ik echt in een deuk om haar. Vooral bij de “Samantha uit Utreg” stukjes. Ken het ook echt nog van toen met Serena. Geweldig :joy:

2 likes

Oh echt?! Ik volg haar niet. Nou dat was waarschijnlijk voor de show dan want die schilder zal er niet geweest zijn om aanwijzingen te geven :sweat_smile:

Oh god is dat die meid die zichzelf op Angelina Jolie vond lijken of zoiets?

1 like

Mijn god waarom de hele tijd dat verschil tussen curvy en slank (“zoals ik”) benadrukken als je je zus toch vervolgens dingen aantrekt “ook al zijn ze niet zo figure flattering” :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

Wat een gruwelijk lelijk plaatje om mensen naar je video te trekken. Weet even niet hoe zo’n eerste plaatje op YouTube heet:p

Ik ook niet!;p

Ongerelateerd maar ik probeerde een tijdje geleden een crop top op een broek met hoge taille en ik schrok er gewoon van dat 't best leuk stond met mijn ~°appelfiguur°~ en maatje 38/40!

7 likes

Kleding is gewoon op een bepaalde maat ontworpen en dat ontwerp wordt bij de meeste merken ‘uitgerekt’ tot maat 42 of 44. Dat is het ‘probleem’ denk ik.

8 likes

Never forget de sjaal, zij postte hier een tijd wel echt super actief mee! Ze is wel veranderd zeg, wow. En bij haar vind ik het een geval, boobjob gone right.

2 likes

Hahah ze staat ook op de foto met een hekje waar studenten vaak overheen kotsen. Ze zoekt wel goeie plekken uit.

6 likes