Het andere YouTubers/bloggerstopic

Volgens mij mag je wel reposten, op instagram, of embedded. Je mag niet de foto downloaden en met of zonder vermelding gebruiken in bijv. folders of op je website, daar heb je toestemming voor nodig. Kortom, Vedder mag dit volgens mij gewoon doen.

1 like

Oh Robin Reiding, bestaat die ook nog… die was ik al vergeten, zij is een aantal jaar geleden ook van meerdere fora geband omdat ze maar bleef spammen. :unamused:

8 likes

Ik zoek naar tips voor travelvloggers die mooie video’s maken. Ik maak zelf ook een video van mijn vakantie en heb inspiratie nodig #dtv

Pff ik vond Rens Kroes eerst heel leuk, vooral vanwege haar recepten en haar New York vlogs, maar nu post ze alleen nog maar van die selfies op insta stories met zo’n open mondje. Ik snap echt niet waarom mensen denken dat dat leuk is. Persoonlijk vind ik het eruit zien alsof je een hersenbeschadiging hebt opgelopen.

Daarbij showt ze heel opzichtig met een ring, waar Monique van Culy ook een insta-post over had gisteren, maar dan wel netjes met #cadeautje en het merk erbij.

23 likes

Weet iemand zo nog welk type dr Martens Rachel altijd heeft? :roll_eyes:

Daar is t wel typisch zo’n beeld voor iig. Omg :see_no_evil:

3 likes

Ik vind het zo jammer dat het upload schema van Billie-Rose zo slecht is de laatste tijd.

1 like

De gemiddelde youtuber krijgt kleding en reisjes gesponsord en wat krijgt bonnie: een middagje bijlen werpen :thinking: haha zo random

37 likes

Dat sowieso denk ik

1 like

Of fashiontape

1 like

Ze had deze outfit aan naar de mamma Mia première!

1 like

Ik wou al bijna naar rechts swipen, maar is natuurlijk geen TNA flix​:sweat_smile::see_no_evil:

Anna en Danny zijn uitelkaar. Bron instagram Anna. Ik probeer een screenshot te uploaden maar die werkt even niet mee.
Edit 2: o tegelijk met hierboven :joy:
Edit: dan maar even zo:

Ik las het ook. Lijkt me raar en zwaar na zoveel jaar samen te zijn. Al leken ze niet veel tijd samen door te brengen.

7 likes

Haha wauw jullie zijn snel!

Is dat een ding om samen dezelfde foto te gebruiken bij een break-up?

1 like

jeetje na 13 jaar zeg, heftig!

2 likes

Wat sneu zeg. Heel verdrietig voor beide

10 likes

Het verbaast me helemaal niks dat Anna en Danny uit elkaar zijn. Wel sneu na 13 jaar.

10 likes

Ik vind dat toch wel echt heel sneu om te horen maar niet heel verassend…

Ik kan me herinneren dat ze vertelde dat ze een tijd terug ook samen een nieuw huis hebben gekocht, maar eigenlijk niks meer over gehoord daarna.