Het andere YouTubers/bloggerstopic

Daar gaat het niet om. Mijn vriend werkt bij defensie en is soms meer weg dan thuis maar hij heeft wel de intentie om er wat van te maken. Anna is er eerlijk over dat carrière alles is voor haar en we hebben haar allemaal zien groeien en meer en meer en meer reizen. Als ze al thuis is voor een dag dan zat ze bij haar familie. Ik vind het ook geen verrassing.

1 like

Combinatie, haar carrièregroei heeft er niet positief aan bijgedragen gok ik.

Misschien zijn ze al veel eerder uit elkaar gegaan en delen ze het nu pas online. Dat kan verklaren dat Anna zoveel weg was de laatste tijd.

2 likes

Had ze dat huis niet zelf gekocht? Want zo kwam het op mij over in de vlogs

Ja, zij heeft het gekocht. Het viel toen me iig op dat ze nooit sprak over “we hebben een huis gekocht”, maar wel “ik heb een huis gekocht”. En volgens mij zou het nog best een heel eind duren voor ze erin kon/kan.

3 likes

O ja dat heb ik dan niet meegekregen! Dat scheelt dan wel veel gedoe lijkt me

Wat doet hij eigenlijk, vraag ik me ineens af.

Maar naast mijn eigen nieuwsgierigheid vind ik het wel echt sneu voor ze. Alleen komt het echt niet als verrassing.

House feestjes organiseren toch

1 like

Wow ik had dit echt niet verwacht. Ik dacht dat zij juist zo’n sterk koppel waren dat alles aankon.

Voornamelijk grote festivals zoals buiten westen

Het lijkt me echt niet leuk als partner om te zien hoe ze met half NL kussend en knuffelend op de foto staat (zie instagram) terwijl je zelf daar totaal niet in wordt betrokken. Tuurlijk kunnen ze dat afgesproken hebben, maar vroeger was hij best vaak in beeld en hij post ook best vaak nog met/over Anna.

Volgens mij heeft Danny zich trouwens uit laten uitkopen door dat festivalgedoe, dus deed hij niets behalve yt/influencer/ huisman van anna zijn?

3 likes

Behalve dan dat Buiten Westen sinds dit jaar niet meer bestaat, ben wel benieuwd wat hij nu dan doet. Volgens mij voornamelijk vloggen?

hij wordt tegenwoordig ook aangekondigd als “vlogger” dus denk het wel

Ik wil een vlog van Monica!!! Meer babybeelden please

2 likes

(@Modena)

4 likes

Yesss!

1 like

Als ik haar was zou ik denk ik niet gaat vloggen zo snel na de bevalling.

Ik denk dat dit met die spontane kinderwens te maken heeft.

1 like

He? Van wie?

Danny en Anna. Ik denk dat dat de reden is waarom ze toch uit elkaar gaan.