Er zegt toch niemand dat ze moét uploaden? Ik snap juist wel dat de vlog later komt. Ze heeft alleen vorige week zelfs al een vlog geplaatst en gezegd ‘tot volgende week’ oid, dus ik denk dat iedereen er automatisch vanuit gaat dat er gewoon weer een vlog komt. Al zou ze nu een paar weken niet vloggen snap ik ook best
Had een van hun dan een spontane wens? Volg haar al een tijdje niet meer en hem ook niet
Nou opeens was er laatst van hem toch een vlog dat ze het toch wel wilde etc. Zomaar.
als je op een ochtend wakker wordt en lust opeens geen zoete dingen meer. zou je ook best een keer naast je partner wakker kunnen worden en opeens denken “nope”
Komt door de warmte. Hebben we allemaal laat van
Heb het gevoel dat het startschot al gegeven is met al die quasi geile fotoshoots
Oh die wilde ik niet kijken om ze geen kijkcijfers te gunnen, beetje sneu hoor, maar dacht dat t clickbait was om meer kijkers te trekken naar z’n noodlijdende kanaal. Zou room zijn vlogs blijven editen?
Dat ja! Kreeg vaak het gevoel dat Danny heel veel voor haar over had, alles bijna prima vond zolang ze maar bij elkaar bleven. Als Anna opeens toch een kind wilde, dan stond hij daarachter. Ben heel benieuwd waarom ze echt uit elkaar zijn, maar snap heel goed dat ze daar niets over kwijt willen.
Heb het idee dat het de afgelopen jaren steeds slechter met Anna gaat en ze zichzelf expres ‘verliest’ in haar reisjes, foto’s, tv shows etc. Ook door bijv het verlies van haar stiefvader waar ze naar mijn gevoel snel haar normale leven oppakte, ik vraag me af of ze het echt heeft kunnen verwerken. Het zou me niet verbazen als ze opeens een sabbatical ofzo gaat nemen omdat ze tegen een burnout zit. Haar ritme houdt niemand vol, ook zij niet
Waar gaat ze dan allemaal naartoe en wat doet ze daar ? Ik volg haar niet sorry
Wow al deze theorieën over hun break-up.
Ik dacht alleen: ze zijn al 13 jaar bij elkaar vanaf een hele jonge leeftijd, de koek zal wel gewoon op zijn/ze zullen wel uit elkaar gegroeid zijn.
Dat is niet spannend genoeg
Ff lekker speculeren, maar denk eigenlijk sowieso niet, was vast gewoon goed voor de cijfertjes om dat eens te zeggen. Daarnaast, wanneer zou ze in godsnaam de tijd moeten vinden een kind op te voeden? oke, waren mijn hersenspinsels.
Over het haar van bonnie; Als ze het zo half opsteekt met een knot vind ik het leuk! Alleen die kapper die fohnt het steeds zo ontzettend truttig, zo Rachel uit Friends/ Beatrix. Misschien is het mooier als er onderop meer volume zit, dan staat t misschien minder deftig
Van achteren lijkt het net een playmobile poppetje. Zal wel normaler vallen als ze het zelf doet.
Dat doen veel kappers toch? Ik ging een keer voor een lange bob en dat werd echt gestyled als Hilary Clinton
Haha ik vond het juist irritant dat de kapper lekker de vingers door de haren haalde om het wat minder plat/ rommeliger te laten zitten en dat Bonnie het steeds weer zo plat veegde.
Ik denk dat ik gewoon maar moet accepteren dat Bonnie gewoon een beetje tuttig is ik vind haar vlogs zo leuk, maar haar kledingstijl zo verschrikkelijk: elke keer als ik die bruine omasandalen of die verschrikelijke paarse heuptas zie, wil ik de toortsen en hooivorken oppakken
Ja van deze “kinki” kapper had ik het niet verwacht, helemaal niet nadat ze het voorbeeld had laten zien
Moest ook zo lachen onder de video van Noor. Iemand vroeg waar haar telefoonhoesje van is. Zegt ze: Binnenkort te koop in mijn shop!!!
Daaronder 3 reacties: op alie staat hij voor 2 euro.
Leuk geprobeerd weer Noor
ik heb het idee dat famke louise the shine van teske (qua zangcarriere) heeft overgenomen.
Maar dat is ook bij webshops als festyfashion enzo. Daar staan o.a. enkelbandjes op van ali maar dan voor 11 euro ipv de 2 euro die ze normaal kosten.
Vind dat echt niet kunnen. Mag dat eigenlijk wel op zo’n manier? Want in principe kan iedereen dan een webshop openen, dingen bij ali inslaan en met dikke winst verkopen