Had Teske dan ooit Shine door haar zangcarriere? Misschien hoogstens door die samenwerking met Mr. Polska.
Patty Brard droeg hem ook al in Ranking the Stars en toen hadden ze het ook over het “Amalia jurkje”
Had eigenlijk verwacht dat Monica lekker een paar weken niet zou vloggen, maar blijkbaar toch wel. Echt een schatje die baby.
Awh die vlogs van Monica vind ik zo schattig en puur! Vind het goed dat ze gewoon eerlijk laat zien hoe ze zich bij de situaties voelt.
Trouwens ik ben echt super benieuwd wat er tussen Amber van LA Sisters en Monica is gebeurd… Ze volgen elkaar dus ook niet meer op instagram
Ik ben daar ook ingetrapt, had een bril gekocht voor 17,50 en een ellegirl reageerde dat zij die voor 3/4 euro op Alie had gekocht, haha. Ik vind eigenlijk dat dingen als Alie helemaal niet toegankelijk hoeven te zijn voor consumenten
Wel opletten met zonnebrillen van Ali Express he, daar zit vaak geen UV-bescherming in.
Dat doen alle winkels sinds jaar en dag, het enige verschil is dat Ali ook rechtstreeks aan de consument verkoopt.
Nja dat laatste ben ik niet echt met je eens. Waarom zouden consumenten niet op ali mogen kopen en alleen winkeliers wel? Zo zie je juist hoeveel winst hun hebben. En daarbij bij ali koop je ook weer van een verkoper dus dat is eigenlijk hetzelfde als dat je hier een winkel inloopt. Op het vervoer na dan
Maar dit is letterlijk hoe handel gebeurt. H&M koopt haar kleding ook in he.
Daarnaast koop je via Ali ook van een verkoper, ja, iemand die niet gebonden is aan arbeidsregels, misschien werknemers uitbuit, het niet zo nauw neemt met kwaliteit en veiligheid (neem bijvoorbeeld de zonnebrillen zonder UV-bescherming, of “vuile” cosmetica)…
Ik vind dit echt belachelijk en ik snap ook niet zo goed hoe zij dit dan zo schaamteloos kan verkondigen? Neem aan dat ze gewoon weet dat het van alie komt. Jiami was vroeger zo leuk maar krijg echt steeds minder sympathie voor haar
Ja ok dat laatste is sowieso iets wat je voor jezelf moet bepalen of je daaraan mee wil doen of niet. Zou ook geen cosmetica of zonnebrillen of andere producten daar kopen waar eventueel een risico aan zit.
Maar hier weten we toch ook niet hoe winkels hun werkgevers behandelen? Dan bedoel ik dus dat wanneer je bij h&m wat koopt je ook niet in de fabriek kunt kijken waar hun de kleren inkopen. Daar is in het verleden al veel over te doen geweest. Dan zou je dus sowieso als consument alleen nog maar fair fashion en spullen moeten kopen wil je dit in zijn geheel uit kunnen sluiten.
Edit - En via ali inkopen en hier in je winkel verkopen is in principe doorverkopen van goederen lijkt me? Ali is geen officiële inkoopwinkel voor bedrijven toch? Dus dan zou je sowieso een hoop in het zwart kunnen doen als je het op die manier inkoopt en hier er weer dik aan verdient. Of mag je overal inkopen en weer verkopen?
Het is absoluut geen perfecte situatie maar bij de ketens is er toch een minimum aan controle. En de medewerkers die hier je kleding vouwen en afrekenen worden prima verloond t.o.v. de mensen daar die onder god weet welke omstandigheden je pakketjes inpakken.
Nogmaals: er is véél dat beter kan bij de ketens, maar Ali E is nog een heel aantal treden lager op de duurzaamheidsladder. (Om nog maar te zwijgen over de vuile productie en het wegwerpaspect van de troep die je er koopt.)
Deels wat @VickyViolence zegt en ik vind het belachelijk dat postbodes rijden met telefoonhoesjes van 80 cent. Dan heb ik liever dat een handelaar groot inkoopt en het gewoon in Nederland verkoopt voor een goede prijs, voor mij zit daar echt wel verschil in
omg ik HAAT dit zo he. ik dacht dit ook al, zo typisch. Hoe kleine moeite is het om even te vermelden dat je 'm hebt gekregen
En dan ook zo’n lulverhaal dat een wasmachine wel erg duur is en dat ze door alle hectiek niet kon kopen…yeah sure (wie trapt hier in) als je geld hebt voor leuke dingen en kleding dan lukt dat ook wel.
Sowieso in wat voor een chaos zij steeds leven en zeggen dat ze er niet een toekomen. Tussen alle rotzooi en was loopt die hond dan ook nog en leeft een kindje… Wordt er echt kriebelig van: breng je kind een weekendje weg neem gewoon eens een weekend met z’n tweeen om je huis op orde te maken en die verbouwing af te ronden. Maar goed, wie ben ik
Dat mag en je zal altijd mensen hebben die niet weten waar zie iets vandaan kunnen halen voor een lagere prijs of graag de makkelijkste weg bewandelen.
En wat ik nog veel erger vind is dat mensen op de ‘zelfmaaksite’ Etsy soms ook gewoon dingen verkopen van ALI etc en dan zogenaamd als zelfgemaakt of indiemerk proberen te verkopen. Maar mag het volgens mij dan weer niet maar dat is gewoon niet op grote schaal volledig te controleren.
Ik vind het trouwens wel opvallend dat het verjaardagscadeau (de piano) van Dee nog steeds bij Enzo staat. En haar gitaar.
Ik denk dat Wil zelf aan het poseren was en die vrouw er ineens naast kwam staan
Denk dat Dee niet heel veel ruimte heeft bij haar ouders, daar wordt het huis nu verbouwd.
Dat viel mij serieus ook gister op!!