zo hey! gaat aardig los daar.
dat wordt een spoed conference call met annic
zo hey! gaat aardig los daar.
dat wordt een spoed conference call met annic
Het was een vd weinig blogs die ik nog volgde, nu totaal niet meer.
Terwijl ik wel vind dat verandering soms ook goed is, stil staan is ook niet altijd goed. Jezelf opnieuw uitvinden kan je echt weer een boost geven.
Maar het allerbelangrijkste daarbij is authenticiteit en geloofwaardigheid, en die zijn ze echt allebei verloren.
Ik word helemaal gestoord van dat gekwalm van Annic in de vlog van vandaag. Echt waarom kijk ik dit
Als ze aan damage control willen doen een uitgebreide blogpost pybliceren in open brief stijl plaatsen waarin ze uitleg uitleg verschaffen waarom zij toch van koers van veranderd, terwijl zij eerder hadden beloofd aan hun lezerspubliek dat ze geen mommyblog zouden worden.
Ze zouden de structuur van hun blog ook zo kunnen aanpassen dat op 1 sub \blabla alleen non-moederschap dingen worden gepost. Dat je dat kattern dan duidelijk meeneemt in het menu waardoor niet iedereen wordt âlastiggevallenâ door mommyblog artikelen. En dan direct ook even het hele ontwerp aanpakken want het ziet er allemaal zo verouderd uit.
Maar ze kunnen beter gewoon de handdoek in de ring gooien en zeggen dat ze nu definitief een mommyblog zijn.
hmm haaks op dit verhaal staat eigenlijk cynthia. Valt me op dat zij echt aan insta volgers verliest, terwijl zij juist de laatste tijd echt meer authentiek is geworden! Lekker zichzelf ipv insta perfect, heel leuk!
"Annic heeft ons dat geadviseerdâ.
FF tegen de huidige staat van beutyblogland
Dat is niet eens meer een bikini, dat is een lap stof die ik normaal in mân haar zou dragen. Of een uit de kluiten gewassen tepelsticker, soort unibrow.
wtf doet anna?
serieus, dit gaat toch nergens meer over.
en nee ik wil geen bikinipolitie aan mijn broek hangen
Draag jij liever een bikinitop maatje haarband of een rok maatje riem?
0 stemmers
Ik denk dat als ze 1 x hard inademt dat ding poef doet. Kan toch niet lekker zitten joh?
Lijkt wel het bikinitopje van haar nichtje
Lisanne heeft ook weer struggles met haar bh. Het is vandaag blijkbaar moeilijk om die boobies in toom te houden! Wanneer gaan Wil&Tien deze strategie toepassen?
iedere dag?
Heeft Annic ĂŒberhaupt één van de vloggers wĂ©l iets nuttigs geadviseerd? Overal waar zij komt, zijn er negatieve reacties vanuit de kijkers. Dat kan toch nooit goed advies zijn dan?
Ik las wel iets bij Wil over âlos in het hokâ
en #borstvergroting
que?