De kamer wordt wel heel donker door die roomdividers.
OMensen gaan ook los onder Jamieâs laatste insta post https://www.instagram.com/p/Bl5LymhgynH/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1q683whl63mdk
En blijkbaar noemde ze het net ook op 538? Dat commente iemand. Ben benieuwd of ze hier nog op gaat reageren.
Edit: en hier ook https://www.lindanieuws.nl/nieuws/boek-youtuber-jamie-li-weerstand-passage-zin-maken/
Ik ben ook vooral heel benieuwd wat haar eigen vriendinnen dan dit soort teksten vinden? Zitten die nu dan van âJamie gurrrl, zo trots laat die zure kantoortrutten maar lullen, wij maken ook gewoon zin als vriendlief zn zaad kwijt moetâ (dit kan ik me namelijk niet voorstellen) of is dit nu mega ongemakkelijk en shocking en zitten ze het dan een beetje ongemakkelijk weg te lachen als ze samen wijn zitten te drinkenâŠ
Nah ik denk eigenlijk dat ze het precies zo bedoeld maar dat ze geen idee heeft hoe niet ok dat is. Ik ken best veel meiden die vinden dat ze zin moeten maken voor hun partner en die daar niets kwaads in zien.
Als zij zich dat hele doei kaytje al zo intens persoonlijk aantrok kan ik mij niet voorstellen dat ze hier helemaal Oke mee is. Wij waren onbekenden, nu pakt de media het op (haar wereldje). Denk dat de stories beetje façade zijn
Zeikschrift op instagram wilt er een opiniestuk over schrijven. Zo benieuwd!
Hang ergens de naam van een social influencer aan vast en de inhoud van het hele boek maakt geen reet meer uit, als je maar met je bekende kop op de cover staat kopen mensen het toch wel
Maar is dit het enige controversiele stukje? Ik kan me niet voorstellen dat het boek in dezelfde trant geschreven is
Mijn favo online criticus Thamar Kempees deelt ook haar mening over het boek: https://www.thamarkempees.nl/blog/jamie-li-sexy-but-tired/
Ik dacht dat ik in 2018 leefde. Dat een vrouw geen zin meer hoefde te âmakenâ om haar man tevreden te houden. Ik had het mis. Blijkbaar leef ik in 1950 en ben ik verantwoordelijk voor de zaadlozing van een man. Mijn man. Tenminste, volgens Jamie Li. Schrijfster van het boek Sexy, but tired. But sexy.
Ik schrik er eigenlijk helemaal niet van dat ze dat soort domme uitspraken doet⊠was te voorspellen met alleen al zoân achterlijke titel voor een boek.
Hopelijk krijgt ze nog wat kritiek over haar heen en pikken haar volgers dat ook op.
Die posts van will en Tien staan vol drogredenen, âjullie vrouwen zijn gewoon jaloersâ, lekker makkelijk dan hoef je ook inhoudelijk niet meer te reageren. En echt rot op met die empower shit hoor, totaal misplaatst, je bent totaal geen powervrouw als je bij de minste of geringste feedback om je heen gaat slaan met jij-bakken
Ik werk in een omgeving met héél veel vrouwen en hoor ook vaak dit soort vooroordelen van familie en vrienden. Maar ik heb echt nog nooit deze ervaring gehad? Ik vind net de weinige mannelijke collegaâs vaak vervelend. Ik heb een beetje het idee dat vrouwen die zelf heel onzeker zijn het gevoel hebben dat er een constante competitie heerst, maar dat doe je vooral jezelf aan
Same! Vraag me af hoe ze er nu over denkt.
Martine nu: â
â
Vriendin van Jamie: âZeg Jeem, voel je je dan niet de opvangbak van je vriends zaad?â
Jamie: âPardon???â
Tienvanwil: âJe hebt het helemaal verkeerd. Je moet de metafoor nemen van de krabbenmand.â
Ja allebei als logopedist toch? Eventjes?
Ik heb weer heerlijk bij gelezen. Lof dit topic als er drama is 
Ahh goor.
Ik las trouwens eerst dit.