Wat ik vooral irritant is, en dat is ook wat veel comments onder die blogpost zeggen, is dat ze hun oude publiek zomaar overboord gooien? Volgens mij weten ze dondersgoed dat veel volgers hen zien als vriendinnen (ik ook). Ondanks dat hun leven totaal anders is dan dat van mij, keek ik toch met regelmaat naar hun video’s, want het was zo lekker kneuterig en normaal. Nu krijg ik echt plaatsvervangende schaamte als ik die titels en social media-posts zie. Blijkbaar zijn meer volgers (en meer geld) belangrijker dan interessante content maken. 
Tim for president!
Haar nieuwe action shoplog waarin ze vertelt dat ‘ze al het beddengoed heeft weggegooid omdat het haar herinnert aan wat er is gebeurd’
Ik vind het zo gek dat je dat boek op z’n insta bijna niet ziet?
Die boobs, heyoooo.
Ja, maar als je nu pas bijleest en daar niks van hebt meegekregen kun je dat eigenlijk ook niet weten natuurlijk.
Waarom moest dat?
Even domme vraag misschien maar hoeveel boeken worden er per druk gemaakt?
Oh sorry die had ik vanmiddag gemist. Moet ik hem weghalen?
Holy shit zag dus net ook op instastories die passage voorbij komen. Wat vreselijk echt. Was al klaar met Jamie maar nu helemaal.
omg én manonvriendelijk eigenlijk ook. superleuk om zo te worden geportretteerd. ik ben plaatsvervangend beledigd geloof ik.
edit: ok dit was al 16 keer gezegd, bij aan t lezen
Ahh thanks voor je uitgebreide antwoord!
Ik las Manon-vriendelijk, dacht al wat heeft Manon Tilstra ermee te maken 
Suuz_ gaat op insta ook even los!
Ik ben wel heel benieuwd hoe Wil en Tien morgen op de reacties gaan reageren. En of ze dachten dat dat artikel afdoende was, want dan zal het morgen nog flink tegenvallen. Enerzijds heb ik het soort met ze te doen, want de reacties zijn niet mals en het lijkt me lastig om dat te lezen over jezelf/je werk. Anderzijds zijn de reacties in mijn ogen grotendeels wel erg terecht.
Ik hoop dat ze op een goede manier met de genoemde feedback om zullen gaan en niet meteen in de verdediging schieten of de jullie-doen-ons-pijn kaart zullen trekken.
Ik zag ook al dat josiefromspace en blijkbaar allaboutleonie (die laatste ken ik niet maar is wel een grote) het op hun stories gezet hebben. Jamie heeft denk ik een kloteavond.
Haha same
Ik ken heel die jamie li niet, maar walgelijk zeg!