Het andere YouTubers/bloggerstopic

Maar onze accountant zei vorig jaar tegen ons: ‘Jullie hebben een bedrijf met een serieuze omzet. Je moet jezelf wel serieus nemen.’

Daarom schrijven wij nu Instagram-berichten in 50 shades vorm zodat je makkelijk omzet genereerd zoals E.L. James heeft gedaan.

Mocht je ons toch blijven volgen wat we natuurlijk hopen, de komende tijd staat dit aan blogposts op de planning: Hoe breng je sfeer aan in een nieuwbouwhuis?

Heel simpel. Koop geen grijze hoekbank, foto’s op aluminium en verf je muren niet allemaal wit. Ik zou ook nog een vervolgpost schrijven: ‘Hoe breng je sfeer in een tuin van een nieuwbouwhuis?’

En nog wat blogpost ideeën.:

Hotspots in Praag
Hotspots in Riga
Hotspots in Zagreb
Keuken favorieten
Tuin favorieten

11 likes

LOL… “dit is wat ik aanheeeeeeeeb…”

6 likes

Ja dat idee krijg ik inderdaad ook. Hun inkomsten kwamen vooral van blogposts en ze geven aan eigenlijk meer te willen focussen op YT en Insta. Daarom wellicht ook de bij verkoop van producten en het in beeld brengen van hun kinderen, want daar zit meer geld.

1 like

Een voordeel: ze gaan dus minder met spon doen!

Ik vraag mij af wat Anna hier van vindt.

1 like

Samenvatting?

Niet perse iets echts boeiends hoor. Maar eerst twee minuten beelden van toen ze nog samen waren met Een dramatisch liedje eronder waarin ook word gezegnI will always love you etc. En toen benoemde hij even dat ze goed uit elkaar zijn en dat ze nu geen verantwoording meer hoeven af te leggen aan elkaar en dat ze misschien ooit weer samen komen. En daarna nog wat van de reat van zijn week.

1 like

Thanks. Klinkt wel vaag ja. Zeker ook met dat i will always love you haha. Ben benieuwd of Anna ook denkt dat ze nog misschien bij elkaar komen.

1 like

Echt niet oke vind ik. Mn nichtje zei dat het nep was, maar ik zou niet weten hoe

Ik vind dit echt niet meer normaal en al helemaaaal niet verantwoordelijk door alle jonge volgers die ze heeft. Straks gaan ze dit nog als normaal zien

6 likes

is het overdreven als ik dit wil rapporteren?..

13 likes

Ik vind het best wel jammer van 2WMN en alle andere blogs die ten onder gaan. Ik vind het zelf erg leuk om blogs te lezen maar de meeste posten zo onregelmatig (Serena) of niet meer (2WMN) en de content staat ook steeds verder van mij af. Met 2WMN en hun idee om een cursus te gaan geven (wat dan? hypnobirthing ofzo?) dan denk ik echt van wie gaat nou geld betalen voor advies van WilvanTien en TienvanWil… maar misschien ligt dat aan mij en staan mensen ervoor in de rij. Op dit moment lees ik de blog van Cynthia nog het liefst (wow shocking) omdat er tenminste content op komt.

4 likes

Wow. Heftig. Met die pose is het wel duidelijk dat ze heel graag haar ribbetjes wil laten zien…

3 likes

Heh zo dun is Anna toch helemaal niet… ik kan die foto ook van mezelf maken en ben echt niet mager ofzo
Sommige mensen hebben gewoon duidelijke ribben en als je dan poseert en de belichting is goed zie je er zo uit… niet echt mooi ofzo maar ik vind niet echt schokkend

7 likes

Heb echt het idee dat het heel slecht met haar gaat en ze gewoon door blijft gaan. Sorry ik val altijd in de psychologische analyse haha.

Het ligt gewoon aan de belichting en de pose en misschien is ze 5 kilo ofzo afgevallen. Vind t allemaal niet zo schokkend

7 likes

Maar het gaag toch niet om het zien van ribben? Meer over het constant willen poseren op een manier die benadrukt hoe dun ze is. Ik vind haar ook niet ongezond dun, maar ik snap niet waarom je zo graag wilt benadrukken dat je zo dun bent dat je ribben soms zichtbaar zijn

26 likes

#nippleshaming

10 likes

Sophie Hol heeft al haar beddengoed weggegooid dus denk dat we allemaal wel kunnen bedenken wat haar ex heeft gedaan.

13 likes

:scream:

1 like