Het andere YouTubers/bloggerstopic

Nou zeg wat is dit?? Stel dat je dat over een dik iemand zou zeggen “wat is dit?! Die benen die buik :scream:” kan je toch nie maken? Ik vind Vera veel dikker dan ik Anna dun vind hoor maar nee dat is bodypositivity?! En Cynthia is zo vreselijk aangekomen en daar mag je niks over zeggen want het is juist stoer dat ze daar nu schijt aan heeft ofzo?

31 likes

Echt vermoeiend dit bleh. En meid trek nou gewoon een pasende bikini aan. Dit is toch geen porem

6 likes

Dit vraag ik me ook af

Het gaat mij er niet over dat ze misschien gevaarlijk dun is of dat het lelijk is oid, maar om de boodschap die ze (al dan onbewust) nu uitstraalt. Ze is nogal een rolmodel en onzeker pubers kunnen dit nu als ‘#goaaals’ gaan zien om ribben te showen oid

20 likes

Maar dit kun je ook over Vera zeggen!

Ik vind vooral dat Anna er slecht uitziet in de zin van grauw, ze straalt niet, ze houdt dit toch nooit lang vol?

2 likes

Ik vind haar bikinitopje ook geen gezicht hoor. Mijn tieten doen ook gewoon spontaan pijn als ik er naar kijk.

1 like

Die heeft in bed gegeten

65 likes

Mossel denk ik ja!

19 likes

Meerdere

2 likes

Je hebt gelijk, ik had het niet zo netjes verwoord dat ik er misselijk van werd. Ik bedoelde het meer van dat het lijkt alsof ze het erom doet, met een hele strakke bikini en telkens een pose aannemen om haar ribben te showen. Die poses die ze aanneemt gaan echt alle kanten op, en elke keer benadrukken ze (in mijn ogen) hoe mager ze is. Er kijken best veel jonge meiden naar haar op, en haar rol als “powerwoman” die heel veel werkt en voor haar carrière gaat heb heb altijd iets positiefs gevonden, maar de laatste maanden lijkt het alsof ze de nadruk alleen nog maar op haar lichaam legt. Dat vind ik echt zo zonde.

7 likes

Ik heb vroeger helaas veel te maken gehad met ‘thinshaming’, maar ik kan me goed vinden in wat je hier zegt hoor. Het idee achter die poses is me echt een raadsel.

5 likes

@Meja, ik krijg meldingen over je eerdere bericht. Wil je dat aanpassen? Aangezien je zelf al aangaf dat het niet handig was verwoord.

2 likes

Ik snap die vergelijking nooit zo? Er zijn ook genoeg dingen die mannen over vrouwen zeggen toch?

Nou ik vind het nog altijd normaler dat je ribben uitsteken dan dat je speciale broekjes en crèmes moet kopen zodat je dijen niet langs elkaar schuren. We zijn gewoon echt veel te dik met zn allen.
Er zijn gewoon normale biologische variaties in lichaamsbouw en proporties waarbij je ook met een gezond gewicht last kunt hebben van chubrub natuurlijk maar het is echt zon typisch geaccepteerd probleem geworden dat bij overgewicht hoort. Uitstekende ribben kunnen daarentegen heel goed voorkomen bij een gezond gewicht en zijn dus geen probleem of slecht om te promoten naar mijn inziens.

Wel vind ik de focus op lichaam in het algemeen of het nou om dikheid dunheid gespierdheid normaalheid postzwangerschap of wat dan ook draait iets om vraagtekens bij te zetten.

9 likes

Wow inderdaad. Speciale broekjes en cremes zodat je dijen niet langs elkaar schuren vind je gek??
Ik heb een gezond bmi en ja mijn bovenbenen schuren tegen elkaar dus zou ik daardoor veel te dik zijn?
Heel apart dit.

39 likes

:thinking:

5 likes

Ben erbij! Vitaaltje en kaassoufle aub lekker

3 likes

Zes of zeven kroketten erin?

4 likes

Kunnen we dan ook naar de Starbucks nu we toch bezig zijn? Mega frappuchino met slagroom en veel te veel suiker pls :heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Heuj ik ga met jou mee