Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik denk dit vooral! Zat er ook aan te denken om haar te haan volgen maar besloot het niet te doen. Dit topic houd me prima op de hoogte van de laatste onwikkelingen :joy:

1 like

Ja precies! Plus ik vraag me af of ze gaat reageren. Het wordt wel gezegd in die artikelen maar kan ook zijn dat ze het zeggen en dan hopen dat het een beetje stiller wordt.

Wow dit was nog eens bijlezen… wat een drama, love it!

4 likes

Neee. Zou voor haarzelf toch ook beter zijn om het nu te laten gaan. Wat wil ze er nog over zeggen?

Hahaha heerlijk dit!

Volgens NOS staat het boek wel in de bestsellerlijsten?

Mensen zijn vast nieuwsgierig. Wat ik best begrijp.

1 like

20 euro-betalen-nieuwsgierig zelfs? vind ik best toewijding.
ik hoop vooral dat jamie zich openstelt voor het commentaar, er zelf wijzer uit wordt en dan gewoon normaal reageert. maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

Mooi!

66 likes

Ze krijgt op deze manier wel in een klap veel meer naamsbekendheid, en het is ook gratis reclame voor haar boek.

Yes Serena🙌🏻

2 likes

Ja goede boodschap van Serena!
(en ik ben blij dat er nergens #losinhethok staat)

16 likes

Omg is marshall al 3 maanden???

5 likes

Dat wordt nog awkward tijdens persevents als al deze mensen elkaar tegen het lijf lopen.

21 likes

Heeft gelukkig inmiddels iemand met hersens gereageerd op die post van die taviza

4 likes

Ze heeft hier echt een lieve uitstraling

2 likes

ik denk ook niet dat taviza erop gaat reageren want die comeback zit zo lekker in elkaar - daar is niets tegenin te brengen

4 likes

Waarom zouden mensen Serena vragen om haar mening over het boek? Wat heeft Serena ermee te
maken? Of denk ik nu krom

Overigens wel een mooi antwoord van haar!

1 like

Haha, dank je wel, dat ben ik :stuck_out_tongue:. Ik kon het niet aanzien zonder te reageren.

6 likes

Zou het boek een afleidingsmanoeuvre zijn van Annic?? Zodat we ons niet meer op 2moekes focussen #conspiracyenthusiast

image

51 likes