Het andere YouTubers/bloggerstopic

MIND. IS. BLOWN

17 likes

Wauw…

31 likes

Ze heeft me geblockt. Beetje jammer…

Ik denk omdat het goed is dat een andere influencer dan een positiefs tegengeluid laat horen. Dat de vloggers met z’n allen desnoods laten weten dat dit niet is hoe het werkt en hoort.

2 likes

Zo echt he! Echt bizar gewoon. Watvoor plank heb je dan voor kop zitten?

2 likes

Haha oh inderdaad, dat kwartje valt nu pas! Goed gedaan Serena!

2 likes

Oooh ik word er gewoon kwaad van! Wat een nare nare domme niet inhoudelijke reactie. Bah bah

7 likes

Nou echt hoor. Ze gaat ook helemaal los in haar stories richting dat meisje, echt niet normaal.

Edit: oh ik lees nu pas dat @Hinkje het is haha

2 likes

Omg… en ook dat verschrikkelijke Engels tussendoor :woman_shrugging:t3:

34 likes

Wie is dat mens waar jullie het over hebben?

2 likes

Eloquent wijffie hoor, die bagel

13 likes

Sooow bitch please

1 like

Als ik het zo zie en lees is zij ook te dom om te poepen

4 likes

Best grappig dat ze “safe sex classes” vermeldt in die story, ik heb letterlijk jarenlang voorlichtingsadvies gegeven aan jongeren :joy:. Soit, dat doet er niet toe, haar hele reactie hierop zegt meer over haar dan over mij.

28 likes

Zooo die Taviza.

Ik word echt agressief van dat Engels en Nederlands door elkaar. In dat boek van Msonderdanigenjaren50 ook constant. Waarom moet dat.

En die Taviza is niet goed hoor, hoe kom je erop om zo te reageren. Aan de andere kant vind ik het prachtig om te zien welke reacties er op het boek komen, ook van de bekenden. Ontzettend ongemakkelijk wordt dat bij het eerste persevent.

9 likes

Oh man, deze stond bij mijn aanbevolen video’s op youtube:
https://youtu.be/fYg7JlDH6Ks
Jamie heeft een (donker)rood jurkje uitgekozen als outfit voor die Bobbie Bodt, interessante kleurkeuze dit

2 likes

Zo hey. Die tavisa blokt ook alles wat los en vast zit.

2 likes

Ik vraag me af hoeveel nieuwe smerige mannen volgers ze heeft.

3 likes

Wat is er precies mis met de kleur rood bij kleding? Ik dacht dat rood juist aantrekkelijk wordt gevonden door mannen? Dat is het hele doel van Jamie toch ook? :dancer:t3:

19 likes